Bed and Breakfast O Tartufo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast O Tartufo
9,7

89 reviews over Bed and Breakfast O Tartufo in het Nederlands

Het was echt super! Personeel was heel vriendelijk, mooie kamers, goeie ligging en een typisch Portugees huisje.

Heerlijke, relaxte vriendinnenvakantie

Joyce
14-9-2018

Een vakantie waarin ik mijn beste vriendin de mooiste plekjes van Portugal laat zien. Daarin kan O Tartufo niet ontbreken. De relaxte sfeer die Theo en Michelle weten te creëren, de fantastische ontbijtjes, het heerlijke bed...alles hielp er aan bij dat we een echte vriendinnenvakantie konden hebben. Theo en Michelle weten ook de leuke winkeltjes, fijne restaurantjes en verrassende plekjes te vinden wat maakt dat ook ik iedere keer weer wat nieuws ontdek als ik hen bezoek.

SUPER !

Sylvia Olieman
3-9-2018

Na twee jaar weer terug bij de heerlijk B&B O Tartufo. Wat een fijne plek is het toch, lekker weg van de snelweg en toch heel centraal gelegen om erop uit te gaan naar de heerlijk strandjes en de leuke authentieke plaatsjes in de nabije omgeving. Maar vooral fijn om weer te worden ontvangen en verzorgd door Michelle & Theo ! Zij begrijpen als geen ander wat B&B gasten verwachten en dat alles is bij hen service ++. Een geweldig fijn accommodatie met een heerlijke tuin en diversen plekjes om in alle rust te genieten. Hun dagelijkse tips en het heerlijke ontbijt hebben ook dit jaar weer voor een heerlijke vakantie gezorgd. We komen dan ook zeker terug.

een topper!

AHM Bergervoet
2-9-2018

Een perfecte uitvalbasis om de Algarve te verkennen. Een top b&b met zeer gastvrije eigenaren. Een huurauto heb je echt nodig. De eigenaren hadden ons een naam van een verhuurbedrijf opgegeven en hiermee hebben wij contact opgenomen. Alles super geregeld. Hij stond ons op het vliegveld op te wachten en ook bij het inleveren van de auto liep alles op rolletjes. Kamers zagen er super leuk uit; badkamer zat niet in de kamer maar aan de andere zijde van de gang. 2 meter lopen. Onze kamer had een woonkamer; wel erg warm als de zon er de hele dag opstaat. Ventilator (geen airco) aanwezig. Warmte mocht de pret niet drukken.

Prachtige B&B, mooi gelegen en erg gastvrij

Martijn, Lilian en Lola Defilet-Haan
28-8-2018

Dit was de tweede keer dat we onze vakantie in Portugal-Algarve bij O Tartufo doorbrachten. Hele mooie locatie, authentiek en een mooie uitvalsbasis voor de omgeving. Lekker eten in Moncarapacho, naar het charmante stadje Tavira en uitgestrekte standen vlakbij. De eigenaars, Michelle en Theo, zijn ontzettend gastvrij en het ontbijt is een ervaring die je eigenlijk zelf mee zou moeten maken. De kamers/huisjes zijn leuk ingericht en de algemene ruimte ademt de Moorse sfeer.

Wij recenseren eigenlijk bijna nooit maar O Tartufo is echt een pareltje, en dat voor normale prijzen. Opvallend: veel gasten zijn ooit al een keer eerder geweest; dat zegt natuurlijk ook wat. Onze dochter van 5 vermaakte zich erg goed. Bij de B&B hoort een groot veld met zitjes, sinaasappelbomen en... een trampoline. Prachtige locatie om helemaal tot rust te komen en daarnaast veel van de Algarve te zien, of eens de Spaanse grens over te steken...

Het is een heerlijke rustige plek, gelegen in een prachtige tuin. De sfeer doet Moors aan en is erg sfeervol en gezellig. De eigenaren Theo & Michelle zijn zeer gastvrije mensen waarbij je je onmiddellijk thuis voelt. Een echte aanrader. En o ja, de ontbijtjes zijn

heerlijk!

Loved it! Zeker aan te raden!

J.
14-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar O Tartufo gegaan. Wat een prachtige plek!

Een supermooie bed & breakfast gerund door geweldige mensen. Michelle en Theo laten je helemaal thuis voelen in hun oase van rust die ze hebben gecreëerd in het zuiden van Portugal. We werden helemaal vrolijk van de mooie inrichting, de prachtige tuin, de heerlijke ontbijtjes, de honderden kaarsjes die 's avonds branden als je terugkomt na een lange dag strand en de gastvrijheid waarmee je wordt ontvangen. Zeker een aanrader, vandaar dat we dit jaar voor de tweede keer zijn terug geweest.. en we zouden zo een derde keer gaan!

Uitmuntend.

Rutger en Ellis
25-6-2018

Een oase in een oase. Een prachtige b&b waar je thuis komt. Je wilt er eigenlijk niet weg. Ik kan niet bedenken wat er niet goed aan is. Een dikke vette aanrader.

Prachtige B&B om helemaal tot rust te komen

Joris
15-10-2017

Wat een geweldige plek is dit! Een sfeervolle B&B met een prachtige tuin waar alles klopt tot in de detail. Vooral in de avond wordt het een magisch verblijf met de tientallen kaarsjes die worden aangestoken, wauw! Michelle & Theo zorgen ervoor dat je je heel snel thuisvoelt en voorzien je iedere dag weer van de leukste tips voor in de omgeving. Een dikke vette aanrader dus!

Paradijsje in de Algarve

Frank, Mirella en Ferris
11-8-2017

Prachtige uitvalsbasis als je de 'echte' Algarve wilt ontdekken, eenmaal terug in dit B&B van de lieve eigenaren Theo en Michelle kan de relaxmodus aan. Wat een schitterende plek om te vertoeven, heerlijk dakterras om sterren te kijken, schaduwrijke tuin vol met bloemen en een ruig veld met hangmatten en een trampoline, kortom voor ieder wat wils. Schone kamers, heerlijke douche en vergeet vooral niet te ontbijten, het is te lekker en vooral veel zelfgemaakt, alles ging op ;). Gebruik van de keuken en BBQ is ideaal als je met kinderen bent en ook een parasol staat klaar om mee te nemen naar het strand. Met een huurauto ben je binnen no-time op de mooie stranden van de oost-Algarve, maar ook richting het westen ben je door een snelle tol-verbinding zo op een fenomenale strand-plek. De liefde van Theo en Michelle voor hun B&B en gasten moet je een keer hebben meegemaakt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast O Tartufo in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast O Tartufo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.