Bed and Breakfast

93 reviews over Bed and Breakfast O Tartufo in het Nederlands

Een heerlijke vakantieplek!

Charlotte,
20-12-2018

We hebben hier weer (2e keer) een fantastisch vakantie gehad. Altijd een warm onthaal door Theo en Michelle, de kamers zijn heerlijk evenals het ontbijt! Er hangt een fijne ontspannen sfeer rond het huis en er is altijd tijd voor een praatje en/of tips. En niet te vergeten de prachtige tuin met alle kleine, mega gezellige terrasjes. Ik vind het er heerlijk!

Gereisd met partner in september 2018

Een paradijsje in de Algarve

Egbert en Mariska,
16-12-2018

In 2016 kwamen we via via terecht bij O Tartufo. We boekten spontaan een week voor die zomer en we zijn daar nog altijd superblij mee! Vanaf de eerste seconde dat wij op deze plek aankwamen voelden we een heerlijke rust over ons heen komen. Het is ook niet voor niets dat we in 2017 én 2018 terug zijn gegaan. Theo en Michelle zijn supergastvrije en lieve mensen die heel goed voor hun gasten en hun B&B zorgen. De prachtige tuin herbergt fijne plekjes waar je tot rust kunt komen met een kop koffie en een boek en vanaf het mooie grote dakterras kijk je 's avonds naar de sterren. De kamers zijn mooi ingericht met -heel belangrijk- prima bedden. De badkamers zijn prima en het ontbijt is heerlijk! In de gezamenlijke keuken kan je zelf koken maar als je dat niet wilt, kunnen Michelle en Theo je de leukste restaurantjes in de omgeving tippen. Net als dat ze alle mooie stranden in de omgeving kennen. Wij kunnen niet wachten tot de volgende trip!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ook voor de 4e keer Heerlijk!!!

Frank Mirella Ferris en Mink,
11-12-2018

Voor het eerst met zijn vieren in ons geliefde Portugal. Een andere maand en een andere samenstelling en dit keer met onze 2 kindjes in het appartementje gezeten. maar zoals alle andere keren onwijs genoten! het Appartementje is super knus maar van alle gemakken voorzien en zo kan je er ook net als in de rest van de b&b heerlijk vakantie vieren. Ga als je een mooi stukje Portugal wilt ontdekken en in een paradijsje wil verblijven vind je dat bij O Tartufo en Theo en Michelle. Wij komen vast en zeker weer eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Wat hebben we genoten!

Patricia,
11-12-2018

We waren er eerder al eens alleen geweest, maar nu met vrienden, wat een fijne tijd hebben we gehad!! Prachtige kamers, en dan al die hoekjes en fijne plekjes in en rondom O Tartufo, zo verrassend... We hebben ook echt veel gehad aan de tips voor strandjes, dorpjes en de meest fantastische lunch-en dinerplekjes. Hoefden we niet te zoeken, en zaten meteen op de tofste plekjes in de omgeving. Ook fijn dat je er prima kunt sporten, hardloopkleren aan en weg ben je. Al was het relaxen een doel op zich. Het vloog voorbij en we hadden zooo graag willen blijven. Dus we zijn al weer aan t kijken voor een tripje volgend jaar...

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was echt super! Personeel was heel vriendelijk, mooie kamers, goeie ligging en een typisch Portugees huisje.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijke, relaxte vriendinnenvakantie

Joyce,
14-9-2018

Een vakantie waarin ik mijn beste vriendin de mooiste plekjes van Portugal laat zien. Daarin kan O Tartufo niet ontbreken. De relaxte sfeer die Theo en Michelle weten te creëren, de fantastische ontbijtjes, het heerlijke bed...alles hielp er aan bij dat we een echte vriendinnenvakantie konden hebben. Theo en Michelle weten ook de leuke winkeltjes, fijne restaurantjes en verrassende plekjes te vinden wat maakt dat ook ik iedere keer weer wat nieuws ontdek als ik hen bezoek.

Gereisd met vrienden in mei 2018

SUPER !

Sylvia Olieman,
3-9-2018

Na twee jaar weer terug bij de heerlijk B&B O Tartufo. Wat een fijne plek is het toch, lekker weg van de snelweg en toch heel centraal gelegen om erop uit te gaan naar de heerlijk strandjes en de leuke authentieke plaatsjes in de nabije omgeving. Maar vooral fijn om weer te worden ontvangen en verzorgd door Michelle & Theo ! Zij begrijpen als geen ander wat B&B gasten verwachten en dat alles is bij hen service ++. Een geweldig fijn accommodatie met een heerlijke tuin en diversen plekjes om in alle rust te genieten. Hun dagelijkse tips en het heerlijke ontbijt hebben ook dit jaar weer voor een heerlijke vakantie gezorgd. We komen dan ook zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

een topper!

AHM Bergervoet,
2-9-2018

Een perfecte uitvalbasis om de Algarve te verkennen. Een top b&b met zeer gastvrije eigenaren. Een huurauto heb je echt nodig. De eigenaren hadden ons een naam van een verhuurbedrijf opgegeven en hiermee hebben wij contact opgenomen. Alles super geregeld. Hij stond ons op het vliegveld op te wachten en ook bij het inleveren van de auto liep alles op rolletjes. Kamers zagen er super leuk uit; badkamer zat niet in de kamer maar aan de andere zijde van de gang. 2 meter lopen. Onze kamer had een woonkamer; wel erg warm als de zon er de hele dag opstaat. Ventilator (geen airco) aanwezig. Warmte mocht de pret niet drukken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige B&B, mooi gelegen en erg gastvrij

Martijn, Lilian en Lola Defilet-Haan,
28-8-2018

Dit was de tweede keer dat we onze vakantie in Portugal-Algarve bij O Tartufo doorbrachten. Hele mooie locatie, authentiek en een mooie uitvalsbasis voor de omgeving. Lekker eten in Moncarapacho, naar het charmante stadje Tavira en uitgestrekte standen vlakbij. De eigenaars, Michelle en Theo, zijn ontzettend gastvrij en het ontbijt is een ervaring die je eigenlijk zelf mee zou moeten maken. De kamers/huisjes zijn leuk ingericht en de algemene ruimte ademt de Moorse sfeer. Wij recenseren eigenlijk bijna nooit maar O Tartufo is echt een pareltje, en dat voor normale prijzen. Opvallend: veel gasten zijn ooit al een keer eerder geweest; dat zegt natuurlijk ook wat. Onze dochter van 5 vermaakte zich erg goed. Bij de B&B hoort een groot veld met zitjes, sinaasappelbomen en... een trampoline. Prachtige locatie om helemaal tot rust te komen en daarnaast veel van de Algarve te zien, of eens de Spaanse grens over te steken...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het is een heerlijke rustige plek, gelegen in een prachtige tuin. De sfeer doet Moors aan en is erg sfeervol en gezellig. De eigenaren Theo & Michelle zijn zeer gastvrije mensen waarbij je je onmiddellijk thuis voelt. Een echte aanrader. En o ja, de ontbijtjes zijn heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2018

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast O Tartufo in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast O Tartufo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.