Bed and Breakfast O Tartufo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast O Tartufo
9,7

81 reviews over Bed and Breakfast O Tartufo in het Nederlands

Prachtige B&B om helemaal tot rust te komen

Joris, 15-10-2017

Wat een geweldige plek is dit! Een sfeervolle B&B met een prachtige tuin waar alles klopt tot in de detail. Vooral in de avond wordt het een magisch verblijf met de tientallen kaarsjes die worden aangestoken, wauw! Michelle & Theo zorgen ervoor dat je je heel snel thuisvoelt en voorzien je iedere dag weer van de leukste tips voor in de omgeving. Een dikke vette aanrader dus!

Paradijsje in de Algarve

Frank, Mirella en Ferris, 11-8-2017

Prachtige uitvalsbasis als je de 'echte' Algarve wilt ontdekken, eenmaal terug in dit B&B van de lieve eigenaren Theo en Michelle kan de relaxmodus aan. Wat een schitterende plek om te vertoeven, heerlijk dakterras om sterren te kijken, schaduwrijke tuin vol met bloemen en een ruig veld met hangmatten en een trampoline, kortom voor ieder wat wils. Schone kamers, heerlijke douche en vergeet vooral niet te ontbijten, het is te lekker en vooral veel zelfgemaakt, alles ging op ;). Gebruik van de keuken en BBQ is ideaal als je met kinderen bent en ook een parasol staat klaar om mee te nemen naar het strand. Met een huurauto ben je binnen no-time op de mooie stranden van de oost-Algarve, maar ook richting het westen ben je door een snelle tol-verbinding zo op een fenomenale strand-plek. De liefde van Theo en Michelle voor hun B&B en gasten moet je een keer hebben meegemaakt!

Droomplek

Jan Eerenberg, 10-8-2017

Zeer gastvrije behandeling, gezond ontbijt, zeer schone kamers en mega dakterras om s'avonds naar de sterren te kijken . En niet te vergeten de eetzaal, binnenplaats en de tuin, schitterend.

Echt een aanrader👍👍👍👍

Van begin tot eind een complete vakantie gevierd

Don Buren, 8-8-2017

Weer of geen weer, er is altijd wat te doen rondom O Tartufo. Of je nu met kinderen reist of alleen met je rugzak de wereld aan het verkennen bent.

Met de auto reden we in een klein half uurtje vanaf het vliegveld van Faro naar het B&B wat met de hedendaagse technologie en gratis internet in het buitenland makkelijk te vinden is. Een auto huren zal je verblijf in dit gebied vele malen aangenamer maken omdat je hierdoor zo ver kan gaan en staan als je maar wilt. De benzine is goedkoper dan in Nederland en na een week lang dagelijks rijden waren we ongeveer 10 a 20 euro kwijt aan tolkosten. De grote snelwegen rekenen allemaal tol, maar dit maakt de wegen erg rustig en toegankelijk. Het B&B zelf is mooi afgewerkt met ruime kamers, veel mogelijkheden om tot rust te komen of te genieten van de omgeving vanaf het dakterras. Het ontbijt is geen dag hetzelfde en de koelkast in de gezamelijke keuken altijd gevuld. Wij hebben bijna dagelijks een ander strand of andere plaats bezocht en het hier overal naar ons zin gehad. Het dichtsbijzijnde strand is zo'n vijf minuten rijden. Naar het oosten vind je grote langgerekte stranden waar op sommige plaatsen bijna niemand te vinden is. Richting het westen zal je meer stranden vinden die verstopt liggen tussen de rotsen en kliffen. Het éne strand nog mooier dan de andere maar hier is het wel iets drukker. Het water was overal helder blauw en met geluk kan je soms een golf meepakken. Bij ieder strand is wel een strandtentje of ander restaurant te vinden waar je voor een schappelijke prijs kan eten en drinken. Het eten is overal uitstekend en laat je vooral verrassen door de lokale heerlijkheden. Er is genoeg informatie te vinden over de Algarve en haar mooie plekjes maar als je échte lokale en recente tips wilt hebben kan je hiervoor altijd aankloppen bij de vaste bewoners van O Tartuo, Michelle en Theo. Dit Nederlandse stel staat altijd voor je klaar en hoe graag we ook de rest van de wereld nog willen zien, zouden we hier snel weer eens terug willen komen.

Voor het eerst alleen in Portugal

Joyce, 6-8-2017

Dit was niet mijn eerst keer bij Theo en Michelle, maar wel mijn eerste keer alleen. Ik koos er niet voor niets voor om dan naar O Tartufo te gaan, want ik wist dat ik in een warm bad terecht zou komen.

Theo & Michelle zijn fantastische mensen die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken; van een praatje tussendoor, tot de tips die je meekrijgt en niet te vergeten dat fan-tas-tische ontbijt....hmmmm. Alles doen ze vol overgave en met liefde.

Ik heb inmiddels in meerdere kamers geslapen en kan zeggen dat ze voor ieder wat wils hebben. Dit keer verbleef ik in één van de 'huisjes' op de patio (tweepersoonskamer met woonkamer en eigen badkamer). Ik vond het heerlijk om mijn eigen zitje te hebben, zowel binnen in de woonkamer als buiten voor mijn kamer. Het gaf mij net een beetje extra privacy waar ik behoefte aan had. Voor de badkamer moest ik even oversteken, maar dat was prima te doen. De badkamer is, net zoals de kamers, tot in de finesses afgewerkt en alles is superschoon. De bedden zijn ook heerlijk én (heel fijn om te weten in Portugal) groot genoeg.

Het enige waar sommige mensen even bij stil moeten staan, is dat O Tartufo een beetje verstopt zit en dat je dus altijd even met de auto ergens naar toe moet. Ik vind het heerlijk die rust om me heen, maar mogelijk kan het voor andere mensen een teleurstelling zijn als ze er geen rekening mee houden.

Ik kon opgeladen weer terug naar huis en kom zeker weten weer eens terug :)

heerlijke onvergetelijke week

Lottie, 11-5-2017

We hebben intens genoten van deze heerlijke romantische plek bij twee heel lieve mensen, Theo en Michelle Ze waren zeer attent en behulpzaam waar ze maar konden. Het heeft onze vakantie onvergetelijk gemaakt, dankzij de geweldige verzorging, de heerlijke ontbijtjes, alles even (biologisch) verantwoord. Dankzij menige goede tips voor uitstapjes hebben we veel van de steden en plekken rondom hun B&B gezien.

Magische B&B met geweldig lieve eigenaren

jacobijn, 17-4-2017

Net terug van een lang weekend op deze magisch mooie plek. Alles klopt en elk detail wordt gedacht en vooral met heel veel gevoel en liefde neergezet door Theo & Michelle.

'Sprookjes bestaan'

Sylvia, 1-10-2016

Alvorens de aankomst was het contact met Michelle en Theo via de mail zeer gastvrij. Na een gemiste vlucht werden wij op vrijdagavond door Theo en Michelle hartelijk ontvangen.

Onze kamer was een ruime twee persoons kamer met een eigen badkamer en buitenzitje in de schitterende tuin. Schoon, verzorgd en geheel in Portugese sfeer.

Na een rondleiding door de B&B O'Tartufo, kregen wij meteen een tip voor een echt local restaurantje om te gaan eten.

Bij terugkomst troffen wij O'Tartufo aan in een duizend en één nacht sfeer! Wow!

Ook het ontbijt was heerlijk, variërend en bovenal vanaf eigen hand bereid en klaargemaakt. Zelf gebakken brood, jam.

Aan de gastvrijheid geen gebrek. Michelle en Theo, twee enthousiaste, lieve, warme mensen die met heel hun hart O'Tartufo hebben gecreëerd en uitdragen. De tijd nemen voor een praatje en je vooral de typische local restaurantjes en mooie stranden kunnen adviseren.

Wij hopen zeker nog een keer terug te komen.

Nog mooier dan verwacht

Gonnie en Bert, 27-6-2016

Enthousiast geworden door alle persoonlijke verhalen van familie en vrienden die hier ook geweest waren, kwam O Tartufo op onze Bucketlist terecht. De verwachtingen waren dan ook hoog gespannen toen wij 's avonds laat arriveerden. Die late aankomst was overigens geen probleem. We werden verwelkomd door Theo en kregen in alle rust een volledige rondleiding en uitleg. Al na één uur in O Tartufo wilden we niet meer weg!

In de omgeving is van alles te zien en te beleven. Wij werden vooral aangetrokken door de prachtige kust, met stranden die in de top 10 van de wereld staan! De gehele zuidkust is vanaf O Tartufo prima te bereiken. Maar ook een stad als Sevilla in buurland Spanje is heel goed te doen.

O Tartufo gaf ons elke dag weer een gevoel van thuiskomen. Een plek waar je wil zijn. Een kleurige sprookjes-oase in de Algarve, gerund door twee prachtige, vriendelijke mensen, voor wie niets teveel is. Een absolute aanrader.

Een plek om echt het vakantiegevoel te ervaren.

Bertram en Margreet Haverkate, 26-6-2016

Theo en Michelle zijn er in geslaagd om een oase van rust en een ontspannen sfeer te creëren. Ze zijn enorm gastvrij en doen er alles aan om hun gasten een heerlijk verblijf te geven.

Zowel de Bed and Breakfast als de omgeving zijn voor ons een geweldige herinnering geworden. Een aanrader als je even weg wil van alle drukte en hectiek in het dagelijkse leven.

Veel dank aan Theo en Michelle; fijn om zulke mensen te ontmoeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast O Tartufo in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast O Tartufo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast O Tartufo scoort een 9.69 uit 10 op basis van 136 reviews.