Vakantiehuis Montinho da Luz

Meer vakantiehuis info

194 reviews over Vakantiehuis Montinho da Luz

• 9Theo en Nelly10-03-2020

Heerlijke winter

Weer een heerlijke winter in casa Alta gehad. Genoten van het super mooie weer, en natuurlijk van het huisje de schitterende tuin en de lieve zorgen van Mirelle en Herman. Een plek waar je het thuisgevoel hebt.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Maaike26-08-2019

Close to perfect

Heerlijke prive terrein met aantal verschillende huisjes, ieder met hun eigen charme. T geheel heeft iets paradijselijks.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rodney + Monique13-08-2019

Casa Alta = Top huis!

Wij hebben de afgelopen 3 weken opnieuw (voor de 3de keer in 6 jaar tijd) heerlijk kunnen genieten en vooral uitrusten in de Algarve. Montinho da Luz is een prachtig park dat ik al in een eerdere recensie, terecht heb omschreven als een stukje paradijs. De huizen zijn allemaal goed onderhouden, ruim en zijn voorzien van alle benodigdheden, de tuin is prachtig onderhouden en aan de rand van deze tuin kun je genieten van een mooi zoutwater zwembad. Tijdens ons verblijf hebben wij mee mogen doen aan een pizza avond die door Herman en Mirelle heel leuk en gezellig georganiseerd werd. Ook belangrijk is dat er in de directe omgeving genoeg te beleven is, mooie stranden (Fuseta) en meer dan voldoende restaurants, Herman en Mirelle kunnen veel tips geven. Zoals eerder gezegd was dit onze 3rde bezoek aan dit park en een ding zeker, er komt ook een 4de vakantie! Herman en Mirelle heel erg bedankt, jullie zijn supergezellige mensen en tot ziens!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Wim en Hilde07-08-2019

Perfect!

Zeer gastvrij, mooi huisje en prachtige verzorgde omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Irene06-08-2019

In een woord SUPER

We waren voor de derde keer in casa madeira.Heerlijk comfortabel huis met veel privacy.Prachtig gelegen in mooi aangelegd parkje.Uitstekende service en gastvrije ontvangst.Goede bedden. Veel te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10RRR05-07-2019

Briljant

Alles wat we hier beleefd hebben is bijna niet in woorden te beschrijven, ik doe een poging... Wat Mirelle en Herman hier hebben neergezet is werkelijk fantastisch! Je wilt met vakantie je krijgt daar vakantie zoals het bedoeld is, dat vakantie gevoel wat zij over alle gasten besprenkelen geeft je het ultieme vakantie gevoel. Niets is teveel, overal is over nagedacht, alles is schoon, de vogeltuin is prachtig, het hele park is keurig onderhouden en het zoutwater zwembad is geweldig! Dus voor een ontspannen vakantie ga hier naar toe!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Lenie en Con van der Niet03-07-2019

We komen zeker terug.

We hebben weer een heerlijk ontspannen vakantie gehad, deze keer in Casa da Jardim. Een super gezellig huisje met een grote tuin met vijgen, pruimen en perenbomen, helemaal voor ons alleen. Het is heerlijk ontbijten met het geluid van de wielewaal en de blauwe eksters! MIrelle en Herman zijn heel gastvrij , de pizza avond met de andere gasten was erg gezellig.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Camille Richter14-06-2019

Super!

Het is kleinschalig,perfect en de omgeving is heerlijk

• 10Chantal Hoes14-06-2019

Wat een geweldige prachtige plek!!

We waren hier met een groep vriendinnen en we hebben het fantastisch gehad. Alles is compleet, de huisjes zijn ruim, schoon en prachtig ingericht. De bedden slapen heerlijk.. De plek is super, ondanks dat je een auto nodig hebt is alles in de buurt, strand, dorpjes, steden, restaurants, vliegveld en winkels. Ik kan niet wachten om met mijn man terug te komen😍 Mirel en Herman super bedankt jullie zijn geweldige gastvrouw/gastheer.

• 10Marije van overbeek14-06-2019

Voelt als thuiskomen

Heerlijke plek met volledig ingerichte zeer schone huisjes in een rustige omgeving! Lekkere restaurants in de buurt. Klein stukje rijden naar mooie uitgerekte zandstranden.

Vakantiehuis Montinho da Luz info

• Aantal personen5 tot 6