Vakantiehuis Montinho da Luz ****

Vakantiehuis Montinho da Luz
9,5

153 reviews over Vakantiehuis Montinho da Luz in het Nederlands

Bert en Beppie Koops, 26-1-2018

Een degelijk vakantiehuis voor 6 personen. We vonden alles goed. Geen aanmerkingen. Prima inrichting. Alles in zeer goede staat.

Uiterst behulpzame Nederlandse eigenaars. We hebben echt genoten van ons verblijf.

Geweldig

Martha, 26-1-2018

De spontane ontvangst en de verzorgde en complete woning en tuin.

Mirelle staat altijd klaar en niets is te veel voor haar. Een perfecte gastvrouw.

Geen negatieve punten gevonden.

Geweldig

Jan en Wendy, 26-1-2018

Ontvangst en ondersteuning door Mirelle ervaren als een "warm" bad.

Alles wordt spontaan aangeboden en niets is te veel.

Geen minpunten kunnen vinden.

Prachtige locatie voor een heerlijke vakantie

Carla Habets, 27-12-2017

De huisjes liggen op een mooie rustige locatie met een prachtige tuin. Door de tuin en de beplanting heeft ieder huisje voldoende privacy Een huurauto is wel aan te raden. We hebben genoten. Aan het huisje ontbrak niks. Het was ruim, schoon en erg compleet. Ook de gastvrijheid van de eigenaren was helemaal super.

Helemaal top!

Theo en Nelly, 20-12-2017

Gastvrij. Huisje met alles erop en eraan. Schoon.

Een heerlijk verblijf op een klein paradijs.

Jeannette en Maarten, 4-12-2017

Zestien geweldige dagen op een prachtig vakantieparkje, dat met zeer veel zorg is gebouwd en aangelegd. Zowel binnen als buiten is het huisje Casa Baixa een plaatje. De ontvangst en zorg door de eigenaresse was uitstekend. Het ophalen van en naar het vliegveld, de zorg voor een huurauto: alles was prima geregeld. Met de auto alles binnen korte tijd te bereiken. Prachtige tuin en een schitterende natuur. Montinho da Luz is een absolute aanrader! Oh, ja, en natuurlijk alle Nederlandse en Belgische zenders via de satelliet en uitstekend WiFi mogen we niet vergeten!

Rust, privacy en van alle gemakken voorzien

Peter, 2-12-2017

Geniet van het uitzicht, de privacy en de mooie tuinen. Heerlijk om te wandelen of lekker te relaxen bij het heerlijke zwembad.

Prima lokatie

P en M, 30-11-2017

Voor wie van rust houdt. Niet voor tieners.Met auto alles binnen korte tijd bereikbaar: strand , restaurants, winkels , ed. Ontvangst attent en vriendelijk. Aandacht voor de gast.

Gaaf! We komen zeker terug

Patricia&Ronald, 29-11-2017

Wat hebben we genoten van deze prachtige accomodatie. Een fijn huisje in een supermooie tuin met een groot zoutwaterzwembad! Prijs/ kwaliteit helemaal top. We komen zeker terug!

Heerlijk na-zomeren en genieten van de rust

fam Marck, 27-11-2017

Voor de eerste keer op vakantie in Portugal. Maar wat hebben we genoten. Gezellige inrichting van Casa o Primeiro en ruime kamers en badkamer. De keuken met alle gemakken voorzien. Maar ook de tuin, de bbq, het terras met de geurende planten eromheen en het heerlijke zwembad. Dankzij de tips van Mireille hebben we ook mooie stadjes bezocht, een boottocht gemaakt naar Ilha da Culatra in een originele houten vissersboot met gids. Herman en Mireille bedankt voor de fijne tijd. We komen graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Montinho da Luz in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Montinho da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Montinho da Luz scoort een 9.53 uit 10 op basis van 153 reviews.