Vakantiehuis Montinho da Luz

164 reviews over Vakantiehuis Montinho da Luz in het Nederlands

Fantastisch paradijsje

Hetty en James
17-9-2018

Wij hebben heerlijk genoten op Monthino da luz. Wij verbleven in casa o primeiro met 6 volwassen personen. Super huis met alles erop en eraan. Het park is echt schitterend en je waant je echt in een paradijsje. Lieve eigenaren Die meteen klaar staan daar waar nodig. Wij komen hier zeker teug!!

Super locatie in dito omgeving

Henk-Jan van Zandwijk
21-8-2018

En meer dan prima plek om te zijn. De huisjes zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers voorzien van airco. Het zwembad werd tijdens ons verblijf dagelijks schoongemaakt. De omgeving is ook zeker een aanrader en alle stranden en leuke plaatsen zijn op een afstand van max. een half uur rijden. Tevens zijn Herman en Mirella uiterst gastvrij. Het fijne vinden wij dat je je in deze streek vooral tussen de locals begeeft. Echt vakantiegevoel vinden wij.

Wij zeggen doen!!!!

Gerard en Sylvia
9-8-2018

De huisjes liggen op een mooie rustige locatie met een prachtige tuin. Door de tuin en de beplanting heeft ieder huisje voldoende privacy. Wij zaten in Casa Alta, fijn huisje met een prettig terras, het was ruim en compleet. Na een dagje weg lekker even zwemmen...top. Een huurauto is wel aan te raden, dit kunnen Mirelle en Herman voor je regelen.

Pareltje in de Algarve

Miranda
19-7-2018

Een pareltje in de Algarve. Zo mooi gelegen, goed onderhouden, gastvrij en met gastheer Herman en gastvrouw Mirel kun je alle kanten op. Zij hebben mooie tips voor de prachtige omgeving. Heerlijk zwembad op het park en ook de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Voor ons het mooiste plekje in Zuid Europa!

Volgend jaar weer!

Syl
5-7-2018

Daar waren we weer voor de 6e keer, dat zegt eigenlijk al genoeg. Ondanks het belachelijke tijdstip aankomst Faro (07.00) stond de altijd gastvrije Mirelle ons op te wachten. Aangekomen bij 'ons' heerlijke huisje voelde het weer als thuiskomen. We hebben weer genoten van het huisje het zwembad en de prachtige veelzijdige omgeving. Ga ook eens kijken bij de waterval vlak bij Tavira. Vraag Herman of Mirelle hoe er te komen echt de moeite waard. Ze hebben altijd weer nieuwe leuke plekken om naar toe te gaan. Het is voor ons weer duidelijk..... Volgend jaar gewoon weer!! Dank jullie wel voor de goede zorgen.

Geweldig!

Marijke Scheermeijer
2-7-2018

Ons verblijf op Montinho da Luz hebben we in 2 verschillende huisjes beleeft, de eerste week in Alta en de 2e Week in Madeira. Allebei fijne huisjes, Madeira waar je vogels kunt waarnemen en vooral ook horen, erg leuk! En je komt er helemaal tot rust! Huisjes erg leuk ingericht en heel schoon alles wat je maar nodig hebt is aanwezig echt top!! En niet te vergeten, Herman en Mirelle zijn ook top!

Heerlijk

Marianne Brinkman
27-6-2018

Dit is een pareltje aan de Algarve! Alles klopt aan dit resort, mooie huisje's, aardige mensen, heerlijk zwembad en prachtige bloementuin. Wij komen zeker terug!

Geweldig

Wilma van Boxel
12-6-2018

Het verblijf bij Herman en Mirelle was prima. Mooie tuin, fijn zwembad heerlijk huis met een fijn balkon. 2 x per week schone handdoeken. Prima tips gekregen : wijnproeverij, bezoek aan Tavira, St Antonio, met de tuk tuk door Olhao. Een bijzonder evenement was kip eten en wijn drinken op een aparte doch sfeervolle locatie. Mijn advies is : gaan !!! En geniet van dit mooie stukje Portugal bij 2 gastvrije mensen.

Was weer super fijn.

Nelly en Theo
16-5-2018

Montinho da Luz, een heerlijk verwarmd, schoon, en gezellig huisje om de winter door te brengen.

We hebben weer genoten van de gastvrijheid en goede zorgen van Mirelle en Herman. Een prachtig georganiseerde tocht door de bergen, samen met familie en vrienden, de heerlijke Portugese lunch, en het zalige gebak.

Mirelle weet de lekkerste en leukste adresjes! We komen weer terug!,

Heerlijk huis

Ria
5-4-2018

In febr. verbleven wij 2 weken in Casa Baixa en hebben daar genoten van het heerlijke huis de prachtige omgeving en de vriendelijke ontvangst. Het huis is heerlijk verwarmd waardoor je er in de winter ook prima kan overwinteren. Met de mooie tuin en overal bloeiende amandel bomen is het er gewoon lente.De stranden dicht bij waar het dan ook nog heerlijk rustig is . Monthino da luz is een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Montinho da Luz in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Montinho da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.