Vakantiehuis Montinho da Luz

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Pareltje in de Algarve

Miranda
19-7-2018

Een pareltje in de Algarve. Zo mooi gelegen, goed onderhouden, gastvrij en met gastheer Herman en gastvrouw Mirel kun je alle kanten op. Zij hebben mooie tips voor de prachtige omgeving. Heerlijk zwembad op het park en ook de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Voor ons het mooiste plekje in Zuid Europa!

Volgend jaar weer!

Syl
5-7-2018

Daar waren we weer voor de 6e keer, dat zegt eigenlijk al genoeg. Ondanks het belachelijke tijdstip aankomst Faro (07.00) stond de altijd gastvrije Mirelle ons op te wachten. Aangekomen bij 'ons' heerlijke huisje voelde het weer als thuiskomen. We hebben weer genoten van het huisje het zwembad en de prachtige veelzijdige omgeving. Ga ook eens kijken bij de waterval vlak bij Tavira. Vraag Herman of Mirelle hoe er te komen echt de moeite waard. Ze hebben altijd weer nieuwe leuke plekken om naar toe te gaan. Het is voor ons weer duidelijk..... Volgend jaar gewoon weer!! Dank jullie wel voor de goede zorgen.

Geweldig!

Marijke Scheermeijer
2-7-2018

Ons verblijf op Montinho da Luz hebben we in 2 verschillende huisjes beleeft, de eerste week in Alta en de 2e Week in Madeira. Allebei fijne huisjes, Madeira waar je vogels kunt waarnemen en vooral ook horen, erg leuk! En je komt er helemaal tot rust! Huisjes erg leuk ingericht en heel schoon alles wat je maar nodig hebt is aanwezig echt top!! En niet te vergeten, Herman en Mirelle zijn ook top!

Heerlijk

Marianne Brinkman
27-6-2018

Dit is een pareltje aan de Algarve! Alles klopt aan dit resort, mooie huisje's, aardige mensen, heerlijk zwembad en prachtige bloementuin. Wij komen zeker terug!

Geweldig

Wilma van Boxel
12-6-2018

Het verblijf bij Herman en Mirelle was prima. Mooie tuin, fijn zwembad heerlijk huis met een fijn balkon. 2 x per week schone handdoeken. Prima tips gekregen : wijnproeverij, bezoek aan Tavira, St Antonio, met de tuk tuk door Olhao. Een bijzonder evenement was kip eten en wijn drinken op een aparte doch sfeervolle locatie. Mijn advies is : gaan !!! En geniet van dit mooie stukje Portugal bij 2 gastvrije mensen.

Was weer super fijn.

Nelly en Theo
16-5-2018

Montinho da Luz, een heerlijk verwarmd, schoon, en gezellig huisje om de winter door te brengen.

We hebben weer genoten van de gastvrijheid en goede zorgen van Mirelle en Herman. Een prachtig georganiseerde tocht door de bergen, samen met familie en vrienden, de heerlijke Portugese lunch, en het zalige gebak.

Mirelle weet de lekkerste en leukste adresjes! We komen weer terug!,

Heerlijk huis

Ria
5-4-2018

In febr. verbleven wij 2 weken in Casa Baixa en hebben daar genoten van het heerlijke huis de prachtige omgeving en de vriendelijke ontvangst. Het huis is heerlijk verwarmd waardoor je er in de winter ook prima kan overwinteren. Met de mooie tuin en overal bloeiende amandel bomen is het er gewoon lente.De stranden dicht bij waar het dan ook nog heerlijk rustig is . Monthino da luz is een aanrader

We hebben een heerlijke maand gehad in huis Baixa.

Constant en Gemmy Kanitz
4-4-2018

Wij hebben de hele maand januari verbleven in huisje Baixa. Fijn huisje. Schoon en leuk gemeubileerd. En een heerlijk zonnig terras met comfortabel tuinmeubilair.

Het huis ligt in een prachtige tuin aan een mooi en rustig landweggetje.

De service die Mirelle en Herman verlenen is prima in orde en er is altijd ruimte voor een praatje.

Wat vooral heerlijk was, is het feit dat het huisje goed verwarmd kan worden d.m.v. Centrale verwarming en vloerverwarming.

We hebben er genoten.

Bert en Beppie Koops
26-1-2018

Een degelijk vakantiehuis voor 6 personen. We vonden alles goed. Geen aanmerkingen. Prima inrichting. Alles in zeer goede staat.

Uiterst behulpzame Nederlandse eigenaars. We hebben echt genoten van ons verblijf.

Geweldig

Martha
26-1-2018

De spontane ontvangst en de verzorgde en complete woning en tuin.

Mirelle staat altijd klaar en niets is te veel voor haar. Een perfecte gastvrouw.

Geen negatieve punten gevonden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Montinho da Luz in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Montinho da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Montinho da Luz scoort een 9.53 uit 10 op basis van 161 reviews.