Vakantiehuis
9,5

175 reviews over Vakantiehuis Montinho da Luz in het Nederlands

Luxe verblijf op een rustige plek: Geweldig.

H. Bless,
31-12-2018

Montinho da Luz is een klein bungalowparkje (5 huizen) in de oostelijke Algarve, zo'n 10 kilometer uit de kust. De huisjes liggen in een prachtige tuin en er is een gemeenschappelijk zwembad. We hebben er genoten van de uitstekende accomodatie en de geweldige service van het Nederlandse beheerdersechtpaar. Een aanrader voor wie van rust, natuur en wandelen houdt en gesteld is op de luxe van een huis met alle voorzieningen (o.a. grote koelkast, oven, nederlandse satelliet-tv). De breng- en haalservice naar de luchthaven was ook super en de huurauto werd aan huis gebracht! Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in december 2018

Wederom een heerlijke vakantie

Ria,
28-12-2018

Voor de 2e keer in december in dit vakantiehuis op een top lokatie in de Oost Algarve. In alle rust even lekker bijtanken . Super schoon. Alles aanwezig. Heerlijke bedden. Prachtige tuin met zwembad , ligbedden en parasols. Complete keuken. Knusse zithoek met nederlandse tv en een houtkachel . Herman en Mirelle, bedankt voor de goede zorgen, tips en ideetjes. Wij vonden het weer fantastisch bij jullie!!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch om nog eens terug te komen.

Kees Vermeulen,
20-11-2018

Week met 6 mensen hier geweest, fantastische tijd gehad. Wij hadden het grote huis met het aanpandige kleine huisje. Volop ruimte in deze prachtige aangelegde tuin, waar van alles te doen is. De eigenaren hebben en maken er een mooi geheel van waar je goed op vakantie kan gaan.

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldig

Wouter Slagter,
19-11-2018

Het was weer top bij Montinho da Luz. Net als vorig jaar. Mooi kleinschalig park.

Onze dochter genoot van het mooie zwembad. Veel privacy. Echt genieten.

Wel auto nodig omdat het buiten het dorp ligt .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijke plek

Nico,
21-10-2018

Mooie locatie met heerlijke huisjes en omgeving die het waard is om bezocht te worden.

Gereisd met partner in januari 2018

We komen zeker terug.

Nancy,
21-10-2018

Heerlijke plek om de omgeving van Moncarapacho te gaan ontdekken. Mooie vakantiewoningen gelegen in een prachtige tuin. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Aanrader!

Monique,
9-10-2018

Van ontvangst tot vertrek een heerlijk tijd gehad. Huisjes zijn top: gezellig, schoon, ruim en alles is aanwezig (en meer). Het ontbreekt je hier werkelijk aan niets. De eigenaren zijn enorm gastvrij en zorgen ervoor dat je zorgeloos kunt genieten van je vakantie. Ook de tuin is prachtig, het zwembad heerlijk en de omgeving biedt genoeg te doen. Kortom, een aanrader. Ik ga zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig en een absolute aanrader!

Agnes,
8-10-2018

Ook voor de tweede keer was het weer heerlijk!!!

Het is een heerlijk parkje met maar vijf huizen, een heerlijk zwembad met lekkere ligbedden. Verder centraal gelegen, dicht bij stad, restaurants, dorpjes en strandjes ... kortom ideaal. Lekker rustig en heerlijk!

Ook weer een heerlijk gastvrij ontvangst van Herman en Mirel ...

Kortom ... voor herhaling vatbaar.

Twijfel je nog? Niet doen! Gewoon boeken en gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een oase van rust in het zonnige Portugal

Jan en Linda,
8-10-2018

We waren er voor het eerst ... maar zeker niet voor het laatst! Het geheel van een 5-tal prima uitgeruste vakantiehuisjes beantwoordt perfekt aan wat voor ons "het ideale vakantieverblijf" is... kleinschalig, rustig gelegen in mooie wandelomgeving, met de nodige privacy, zwembad met voldoende ligstoelen en parasols, mooie tuin, geen toeristische drukte maar toch op korte rijafstand van de strandjes, dorpjes met restaurantjes in de nabije omgeving... Wij verbleven in Casa Alta maar elk huisje op zich heeft zijn troeven. Inmiddels hebben we reeds opnieuw gereserveerd voor volgend jaar. Naast een degelijk uitgerust vakantiehuisje is er in de tuin ook een BBQ voorzien voor gemeenschappelijk gebruik . Herman en Mirelle zijn super gastvrij met oog voor elke vakantieganger op zich, zonder zich op te dringen. En als er iets is waar je hulp bij wil (reserveren huurauto, vervoer van en naar luchthaven,..) voor alles kan je bij hen terecht.

Gereisd met partner in september 2018

Komen zeker nog een keer terug.

Sabine van den Brink,
5-10-2018

Voor de tweede keer op vakantie geweest bij montinho da luz. Maar eerste keer met onze dochter van bijna 1. Stond keurig een kinderstoel en camping bedje klaar. Huisje was van alle gemakken voorzien. En hebben heel wat uren plezier in het zwembad gehad. Ligt rustig en huisje zijn vrij stil dus onze dochter sliep heerlijk in haar bedje. Zeker een aanrader voor jonge gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Montinho da Luz in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Montinho da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.