Vakantiehuis Montinho da Luz

171 reviews over Vakantiehuis Montinho da Luz in het Nederlands

Heerlijke plek

Nico
21-10-2018

Mooie locatie met heerlijke huisjes en omgeving die het waard is om bezocht te worden.

We komen zeker terug.

Nancy
21-10-2018

Heerlijke plek om de omgeving van Moncarapacho te gaan ontdekken. Mooie vakantiewoningen gelegen in een prachtige tuin. Wij gaan zeker terug.

Aanrader!

Monique
9-10-2018

Van ontvangst tot vertrek een heerlijk tijd gehad. Huisjes zijn top: gezellig, schoon, ruim en alles is aanwezig (en meer). Het ontbreekt je hier werkelijk aan niets. De eigenaren zijn enorm gastvrij en zorgen ervoor dat je zorgeloos kunt genieten van je vakantie. Ook de tuin is prachtig, het zwembad heerlijk en de omgeving biedt genoeg te doen. Kortom, een aanrader. Ik ga zeker terug!

Geweldig en een absolute aanrader!

Agnes
8-10-2018

Ook voor de tweede keer was het weer heerlijk!!!

Het is een heerlijk parkje met maar vijf huizen, een heerlijk zwembad met lekkere ligbedden. Verder centraal gelegen, dicht bij stad, restaurants, dorpjes en strandjes ... kortom ideaal. Lekker rustig en heerlijk!

Ook weer een heerlijk gastvrij ontvangst van Herman en Mirel ...

Kortom ... voor herhaling vatbaar.

Twijfel je nog? Niet doen! Gewoon boeken en gaan.

Een oase van rust in het zonnige Portugal

Jan en Linda
8-10-2018

We waren er voor het eerst ... maar zeker niet voor het laatst! Het geheel van een 5-tal prima uitgeruste vakantiehuisjes beantwoordt perfekt aan wat voor ons "het ideale vakantieverblijf" is... kleinschalig, rustig gelegen in mooie wandelomgeving, met de nodige privacy, zwembad met voldoende ligstoelen en parasols, mooie tuin, geen toeristische drukte maar toch op korte rijafstand van de strandjes, dorpjes met restaurantjes in de nabije omgeving... Wij verbleven in Casa Alta maar elk huisje op zich heeft zijn troeven. Inmiddels hebben we reeds opnieuw gereserveerd voor volgend jaar. Naast een degelijk uitgerust vakantiehuisje is er in de tuin ook een BBQ voorzien voor gemeenschappelijk gebruik . Herman en Mirelle zijn super gastvrij met oog voor elke vakantieganger op zich, zonder zich op te dringen. En als er iets is waar je hulp bij wil (reserveren huurauto, vervoer van en naar luchthaven,..) voor alles kan je bij hen terecht.

Komen zeker nog een keer terug.

Sabine van den Brink
5-10-2018

Voor de tweede keer op vakantie geweest bij montinho da luz. Maar eerste keer met onze dochter van bijna 1. Stond keurig een kinderstoel en camping bedje klaar. Huisje was van alle gemakken voorzien. En hebben heel wat uren plezier in het zwembad gehad. Ligt rustig en huisje zijn vrij stil dus onze dochter sliep heerlijk in haar bedje. Zeker een aanrader voor jonge gezinnen.

Heerlijk bijgekomen!

Miriam
5-10-2018

Met 14 vriendinnen (van middelbare leeftijd ;-) ) hebben we deze heerlijke plek voor 3 nachten gehuurd. De huisjes waren heerlijk, de bedden sliepen lekker, de door Mirelle & Herman georganiseerde pizza avond was fantastisch. Het zwembad met licht zilt water was een verademing met het warme weer. Rust, in een mooie omgeving met veel groen en een mooie tuin. Tafeltennisbatjes, jeux de boule ballen en een mooie roze flamingo in het zwembad het was er allemaal en daar hebben we ook goed gebruik van gemaakt. Het was fijn dat Mirelle & Herman de auto's hadden geregeld. Je moet altijd wel een klein stukje rijden, naar het strand of even naar de supermarkt. Verder ook veel tips gekregen voor uitstapjes. Kortom het was een top mini vakantie!

Fantastisch paradijsje

Hetty en James
17-9-2018

Wij hebben heerlijk genoten op Monthino da luz. Wij verbleven in casa o primeiro met 6 volwassen personen. Super huis met alles erop en eraan. Het park is echt schitterend en je waant je echt in een paradijsje. Lieve eigenaren Die meteen klaar staan daar waar nodig. Wij komen hier zeker teug!!

Super locatie in dito omgeving

Henk-Jan van Zandwijk
21-8-2018

En meer dan prima plek om te zijn. De huisjes zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers voorzien van airco. Het zwembad werd tijdens ons verblijf dagelijks schoongemaakt. De omgeving is ook zeker een aanrader en alle stranden en leuke plaatsen zijn op een afstand van max. een half uur rijden. Tevens zijn Herman en Mirella uiterst gastvrij. Het fijne vinden wij dat je je in deze streek vooral tussen de locals begeeft. Echt vakantiegevoel vinden wij.

Wij zeggen doen!!!!

Gerard en Sylvia
9-8-2018

De huisjes liggen op een mooie rustige locatie met een prachtige tuin. Door de tuin en de beplanting heeft ieder huisje voldoende privacy. Wij zaten in Casa Alta, fijn huisje met een prettig terras, het was ruim en compleet. Na een dagje weg lekker even zwemmen...top. Een huurauto is wel aan te raden, dit kunnen Mirelle en Herman voor je regelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Montinho da Luz in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Montinho da Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.