Vakantiehuis Casa Risonha

Vakantiehuis Casa Risonha
9,7

9 tips over Vakantiehuis Casa Risonha

Kees Snelders, 20-5-2015
Wij zijn naar Sevilla in Spanje gereden en hebben daar 2 dagen onze ogen uit gekeken. In een hotel met garage midden in het centrum verbleven. Tapas in combinatie met Sangria zijn zeer aan te bevelen en ook een ritje door de stad met Paard en Wagen.
A de Jong, 17-5-2015
Echt mooie stranden liggen voorbij een natuurgebied, en zijn bereikbaar met mini-treintje (Barril) of een korte trip met veerbootje (Fuseta). Soms qua timing wat lastig te plannen met onze kinderen (2 en 4) maar de tochtjes maakten het eigenlijk ook weer extra leuk voor ze.
Martijn Lammertsma, 6-5-2015
Het strand van Barril is een echte aanrader, je gaat met een treintje door de lagune (lopen kan ook) en komt op een mooi uitgestrekt strand, waar de mooiste schelpen te vinden zijn. Een dagje naar Sevilla is ook een echte aanrader (2 uur rijden vanaf Casa Rishona). Uiteten is goedkoop en goed, maar als je toch wilt koken is alles aanwezig in het huisje en de Lidl op 10 minuten afstand.

Catharina, 8-4-2015
Op tijd boeken. Is populair.
Familie Ridder, 2-11-2014
De locatie is een uitvalsbasis voor veel leuke uitstapjes binnen ca. 30 minuten rijden. Verschillende strandjes zijn bereikbaar, direct of via een pontje.
Bud Dulon Barre, 18-9-2014
Gewoon vragen aan Corrie en Eugene en je komt overal! Maar het plein in Mocarapacho is altijd top zowel boven als beneden en vraag dan naar Carapou heerlijke visjes!

Anne Margriet Schimmel, 13-8-2014
Bezoek Tavira op dinsdagavond, vanaf 10 uur 's avonds is er een folkloristisch optreden o.i.d. Het strand bij Fabrica is de moeite van een bezoek waard, weinig toeristen, heel puur. Op zaterdagmorgen naar de boeren- en zigeunermarkt in Olhao. De strandverkoper op het strand bij Fuseta verkoopt overheerlijke bolinhas!!
Elies, 24-8-2013
De wandeling van Praia Farol naar Praia Culatra is een mooie wandeling over een groot strand, welke nog niet vol is gepakt met toeristen. Om bij de stranden te komen moet je met een ferry, wat een leuk tochtje is.
jjmzuidam, 5-10-2011
De huisjes zijn heel compleet ingericht en je kan er dus goed koken, maar leuker is het om de restaurantjes in de buurt te proberen. Vaak net zo goedkoop!