Vakantiehuis Casa Risonha

VakantiehuisWeer vandaag34°23°
Vakantiehuis Casa Risonha
9,7

64 reviews over Vakantiehuis Casa Risonha in het Nederlands

Steeds weer teruggegaan en nog nooit teleurgesteld

Hans Kragten
14-1-2018

Deze locatie staat al meer dan 10 jaar op eenzame hoogte! Inmiddels ongeveer 20 keer geweest en steeds eenzelfde kwaliteitsniveau. Zoek hier geen grootschalig vermaak, maar laat je - via de eigenaren - onderdompelen in de locale tradities. Onverwachte ontmoetingen met Portugezen en onwaarschijnlijk goed eten voor verwaarloosbare prijzen! Geen haute cuisine, maar gewoon lekker en echt eten met een lange en fijne nasmaak.

Ik stop nu, want ik wil graag zelf ook weer reserveren en die kans wordt - als ik zo doorga alleen maar kleiner.

Voortreffelijk!

Antoinet
14-1-2018

In de kerstvakantie verbleven wij een week in Casa Rinsonha 2. De eigenaren, Corry en Eugène, zijn bijzonder hartelijk en gastvrij. Vanuit alles blijkt dat ze veel plezier hebben in het ontvangen van gasten. De koelkast was gevuld met water en bier, op de tafel stond een mand met wijn, fruit en noten. We werden vanwege oudjaar zelfs verrast met oliebollen, appelflappen en een heerlijke soep. Wat een verwennerij!

Het huisje was keurig verzorgd: schoon en smaakvol ingericht. De verschillende terrassen en de grote tuin zijn heerlijk. Altijd is er wel een plekje met zon of schaduw te vinden,

Voor wie in de winter wat zonnestralen wil pakken en houdt van rust en natuur is dit een prachtige plek.

Alles is perfect, we komen graag terug

J.Bergsma
28-10-2017

Je wordt er heel hartelijk en gastvrij ontvangen en de accomodatie is top!

We komen graag volgend jaar weer.

Agnes
28-10-2017

Prachtige, rustig gelegen accommodatie. Ruim en mooi ingericht huis en schitterend aangelegde tuin bij het grote terras.

Geweldig

Eric Kampfraath
29-8-2016

Lieve Eugene en Corry,

Dit is een casa om van te houden, van alle gemakken voorzien.

Wat zo mooi aan jullie stekkie is de rust en de super mooie tuin.

De inrichting van de casa daar is in alle details over nagedacht.

Wij kunnen dan ook geen enkel minpuntje bedenken.

We komen zeker nog een keer terug.

Lieve groetjes Monique,Ezra en Eric

Paradijsje onder de Portugese zon

Peter en Natasja
10-8-2016

Wij hebben de laatste week van juli en begin augustus met een aantal gezinnen met kinderen tussen 10 en 18 jaar, doorgebracht op Casa Risonha dichtbij Moncarapacho. Wat een heerlijke plek om je vakantie door te brengen! Alle huisjes (3) zijn ruim opgezet en uniek qua inrichting. Ze liggen in een prachtig aangelegde tuin met een klein zwembad. De tuin biedt veel zithoekjes en is een lust om doorheen te lopen en prima geschikt om gezamenlijk te eten en te bbq-en.

De eigenaren Corry en Eugène zijn aller hartelijkst en zeer behulpzaam. Zij weten veel te vertellen over leuke plekjes in de buurt en helpen graag bij het maken van een reservering. Tijdens ons verblijf hebben we gezamenlijk gegeten bij een lokaal kiprestaurant, aan de weg gelegen, plastic stoeltjes en tafeltjes onder tentdoek, een ervaring die we niet snel zullen vergeten. Het dorpje Moncarapacho ligt op ongeveer 7 minuten rijden en heeft een gezellig dorpsplein met leuke restaurants. Op 4 minuten ligt een 9-holes golfbaan waarvoor je geen vaardigheidsbewijs nodig hebt (spullen kun je huren en golfkleding is niet nodig).

De dorpjes Olhao, Tavira, Villa Real de Santo Antonio en het aan de overkant gelegen Ayamonte (Spanje) zijn echte aanraders.

Met het treintje naar het strand bij Praia Barril (15 minuten met de auto) is ook zeer de moeite waard, prachtige zee en breed strand.

Een top vakantie op een uniek plekje. We hebben genoten!

Fantastische plek

yvonne
6-7-2016

Mooi uniek in gerichte huisjes(2x)

Zeer gastvrije eigenaars die er alles aan doen om je vakantie te laten slagen.

Het vakantieadres in de Algarve

Piet en Corrie Jansen
25-6-2016

Het wordt misschien eentonig, maar we zitten nu op dit moment voor het negende seizoen in Moncarapacho, in Casa Risonha.

Als je rust en ruimte zoekt, en niet te vergeten Gastvrijheid, dan moet je hier geweest zijn.

Thuis

sandravancleef@hotmail.nl
26-5-2016

Minstens 1x per jaar komen wij hier, en dit al jaren lang! Alles is altijd perfect geregeld door onze goede lieve vrienden Corry en Eugene. Zelfs onze volwassen jongens voelen zich hier thuis. Heel veel vrienden/familie zijn nu inmiddels allemaal 'besmet' met het Casa Risonha virus. Het is en blijft een uniek plekje in het mooie Algarve. Dit jaar gaan we zelfs twee keer!!

paradijsje in de zon

J van Rhijn
30-4-2016

Een heerlijk verblijf net even buiten het bruisende Tavira. De gastvrijheid van de eigenaren is enorm.

De kennis van de omgeving en de lokale activiteiten geven je een ervaring die je anders niet verkrijgt.

De eigenaren zijn behulpzaam, de accommodatie met de fantastische uizichten over het landschap maken deze plek tot een klein paradijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Risonha in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Risonha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.