Vakantiehuis

9 reviews over Vakantiehuis Casa Jacaranda in het Nederlands

Prachtig!

liesbeth dijk,
1-6-2018

Wat een pracht huis en een grote tuin vol met bloemen en planten, je ontdekt iedere keer weer een nieuw soort. Je ziet dat er veel aandacht aan wordt besteed. Wij hebben genoten van al dit moois. Het huis ligt in een pracht omgeving, met toch de mogelijkheden van het dorp op loopafstand. Het huis is leuk en compleet ingericht en de studio is een mooie aanwinst!! Het weer was niet echt goed, maar dat verandert niets aan onze mening. Wij hadden het super fijn in dit mooie "paradijsje".

Gereisd met vrienden in mei 2018

Helemaal perfect

Leon en anita,
5-7-2017

Wat een heerlijk huis met super tuin eromheen. Allebei was van alle gemakken voorzien. Binnen was alle luxe aanwezig maar buiten ook.

Wij zijn er twee weken geweest met een kleine meid van twee. Alles wat wij wilde zat in de omgeving. Veel naar strand geweest en smiddags na het slaapje heerlijk bij het zwembad gebleven. Leuke dorpjes in de beurt. Lekker uiteten in dorp en bij de strandjes.

Echt twee weken kunnen ontspannen heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijk huis

Bianca
8-9-2016

Heerlijk huis met en prachtig zwembad.

Wifi werkt prima .

Airco op iedere kamer top!

Gereisd met partner in september 2016

Zeer mooie villa met verzorgd zwembad

Van Parijs Jan
3-8-2016

Verzorgd ; goede ligging ; huisje met alles wat je nodig hebt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een huis om terug te komen!

Familie Eleveld
29-5-2016

Casa Jacaranda is een heerlijke plek. Een mooi gezellig huis met een veranda en een prachtige tuin. Volop rust en ruimte. Het mooie zwembad is door ons te weinig gebruikt in verband met het mindere weer, maar daarom komen we zeker nog een keer terug. De contacten met de eigenaren verliep erg prettig en de ontvangst ter plaatse was prima in orde. Massatoerisme is hier nog ver weg, het rustige dorpje is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldige vakantiebestemming.

I. Willemse
20-10-2013

Dit prachtige huis is omgeven door een fraaie tuin en heerlijk zwembad. Het is de stek om tot rust te komen. Het vriendelijke dorpje is op wandel afstand. Met de auto zijn er genoeg stadjes om te bezoeken, maar met de boodschappen om de hoek kan je ook gewoon blijven luieren in de tuin. Goede inrichting, lekkere bedden en voorzien van alle luxe. Mijn kleding ging gewassen mee naar huis(wasmachine). Kom hier graag nog eens terug! Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijke vakantie

Theo
6-8-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hebben genoten van het huis, zwembad en prachtige tuin. Wat een oase in dat landschap. Het was erg leuk om op vakantie te zijn en toch weg te zijn van het massatourisme en te kunnen proeven van de locale sfeer in het dorp. 's morgens naar de bakker en even een kopje koffie tussen de locals op een terras in het dorp. Heerlijk...Voor de boodschappen zijn in het dorp enkele winkeltjes, maar je bent ook snel in Olhao waar een groot shoppingcenter is. In Olhao is ook een vis- en groente/fruithal waar je heerlijke spullen kunt halen voor op de grill bij de Casa. Je kunt natuurlijk lekker genieten van het zwembad bij de casa, maar op een afstand van ca 6 km ben je al aan het strand. Wil je gaan eten dan zijn er voldoende mogelijkheden in de omgeving. De prijzen zijn zeer acceptabel in vergelijk tot wat je in NL betaald.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

een echte aanrader

anneke
6-5-2012

Vakantiehuis Jacaranda in Moncarapacho is ons wel héél goed bevallen.

Een royaal huis, een grote eetkeuken, een schitterend zwembad en een prachtige, vrijliggende tuin met bloemen die je thuis bij de bloemist koopt. Veel rust rondom, maar het dorpje ligt toch op 10 minuutjes lopen. Daar zijn wat restaurantjes, en enkele supermarkten. Alles in de buurt dus. Het strand ligt op plm. 10 kilometer rijden. Aanrader is vooral Praja de Barril, schitterend strand, en bereikbaar na een wandeling van een kwartiertje door een natuurgebied (of met een treintje). In Portugal zelf vrijwel alleen vriendelijke mensen gezien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Een vakantie uit duizenden

Annemarie en Ivo
16-10-2011

Een vakantie uit duizenden hadden we in Casa Jacaranda, in Moncarapacho, gehad. Met ons hele gezin met drie kleine kinderen in de leeftijd van 3 t/m 7 jaar oud, hebben we genoten van het heerlijke en goed onderhouden huisje omringd door een prachtig grote tuin. De kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt met het dagelijks nemen van een frisse duik in het prachtige zwembad, wat zowel voor jong als oud voor veel plezier kan zorgen en van het heerlijke grasveldje voor veel bal en andere spelletjes vertier. Speciaal voor ons was om het zwembad een hek geplaatst en dit gaf een extra gerust gevoel wetende dat de kinderen niet zonder ons medeweten een plons zouden nemen.

Kortom; We hebben enorm genoten van deze heerlijke vakantie en we zullen dan ook zeer zeker weer terug komen. Als u van rust, ruimte, gezelligheid en sfeer houdt, dan kunnen wij u deze vakantiebestemming absoluut aanraden, voor jong en oud en voor ieder wat wils, is er hier genoeg te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Jacaranda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.