Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

15 Reviews over Casa Jacaranda

• 10Rene Strijbosch10-09-2020

Perfecte en zorgeloze vakantie in oost Algarve

Casa Jacaranda in Moncarapacho (Algarve) heeft alles voor een uitstekende vakantie. Prachtig gelegen op loopafstand (10 minuten) van het dorp Moncarapacho (waar voldoende restaurants, supermarkten, bakkers, etc. zijn). Met een groot zwembad dat regelmatig door een kundige pool lady wordt onderhouden. Casa Jacaranda is uitstekend onderhouden. Alle faciliteiten zijn aanwezig voor een comfortabele zorgeloze vakantie. Zeker als het weer meedoet (in onze periode was het 2 weken stralend zonnig, 30+ graden met een verkoelend briesje). Ook vermeldenswaardig: mocht je bezoek willen ontvangen? Casa Jacaranda heeft een zelfstandig bewoonbaar en volledig ingericht appartement, ideaal voor bijvoorbeeld een op bezoek komend kind met partner. . . . . Heb je toch nog een vraag of verzoek? Sebastiaan helpt je als "property manager" graag (zelfs fietsenbanden oppompen 😆). Een ding is zeker: we komen nog minimaal een keer terug.

• 10Marloes21-06-2020

fantastisch

Casa Jacaranda is een fantastisch huis, waar je heerlijk tot rust kunt komen. Het is van alle gemakken voorzien. Wij zijn hier in augustus 2019 voor de tweede keer geweest en zouden graag een derde keer terugkomen. Heel veel leuke plaatsjes in de buurt en lekkere restaurantjes in Moncarapacho. Super vriendelijk ontvangst door Sebastiaan. Het contact verloopt heel prettig! Je voelt de gastvrijheid. Jullie doen het echt super!

• 9L23-09-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijk huis! Alles is aanwezig. Prachtige tuin met zwembad. Zelfs een hek geplaatst rondom het zwembad voor een klein kind.

• 8Sandra09-09-2019

Heerlijke vakantieplek!

Casa Jacaranda is een heerlijk vakantiehuis! We hebben genoten van het fantastische zwembad! De tuin eromheen is prachtig, echt een oase. De ligging is mooi als je van rust en privacy houdt. Het nabijgelegen dorp is prima voor de dagelijkse benodigdheden en heeft uitstekende restaurants! en een gezellig dorpspleintje. Het huis is niet overdreven luxe ingericht, maar alles is aanwezig. Zeker een aanrader!!

• 9Gerard29-08-2019

Een vakantie om nooit meer te vergeten.

Het is een heerlijk huis met een fantastisch zwembad. De airco in de diverse kamers maakt het verbijf in de warme zomermaanden ook zeer aangenaam. Het op loopafstand gelegen dorpje is vooral 's avonds gezellig. Er zijn een aantal prima restaurants. Vanaf Faro airport is het huis binnen 30 minuten te bereiken.

• 10Marco, Inge en Nina02-08-2019

Fantastisch!

Casa Jacaranda is een heerlijk huis waar alles wat je nodig hebt aanwezig is! We hebben heerlijk genoten van de geweldige tuin vol met mooie bloemen en zeker niet te vergeten het grote prive zwembad waar onze dochter niet uit wilde komen. In de buurt zijn heerlijke restaurantjes, maar we hebben zeker ook gebruik gemaakt van bbq! We raden zeker Casa Jacaranda aan, en komen graag een keer terug!

• 10liesbeth dijk01-06-2018

Prachtig!

Wat een pracht huis en een grote tuin vol met bloemen en planten, je ontdekt iedere keer weer een nieuw soort. Je ziet dat er veel aandacht aan wordt besteed. Wij hebben genoten van al dit moois. Het huis ligt in een pracht omgeving, met toch de mogelijkheden van het dorp op loopafstand. Het huis is leuk en compleet ingericht en de studio is een mooie aanwinst!! Het weer was niet echt goed, maar dat verandert niets aan onze mening. Wij hadden het super fijn in dit mooie "paradijsje".

• 9Leon en anita05-07-2017

Helemaal perfect

Wat een heerlijk huis met super tuin eromheen. Allebei was van alle gemakken voorzien. Binnen was alle luxe aanwezig maar buiten ook. Wij zijn er twee weken geweest met een kleine meid van twee. Alles wat wij wilde zat in de omgeving. Veel naar strand geweest en smiddags na het slaapje heerlijk bij het zwembad gebleven. Leuke dorpjes in de beurt. Lekker uiteten in dorp en bij de strandjes. Echt twee weken kunnen ontspannen heerlijk.

• 9Bianca08-09-2016

Heerlijk huis

Heerlijk huis met en prachtig zwembad. Wifi werkt prima . Airco op iedere kamer top!

• 9Van Parijs Jan03-08-2016

Zeer mooie villa met verzorgd zwembad

Verzorgd ; goede ligging ; huisje met alles wat je nodig hebt

Vakantiehuis Casa Jacaranda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)