Appartement Casa do Pomar

Appartement Casa do Pomar
9,5

2 tips over Appartement Casa do Pomar

L. Saris, 23-10-2014
Plenty uitstapjes in de buurt: Tavira en Olhao, natuurpark Ria Formosa (vanuit bezoekerscentrum kan je een prachtige wandeling maken). Via de N125 naar Ayamonte (Spanje) of volg even voorbij Tavira de route door het natuurgebied richting Cachopo. Wie iets verder wil rijden: Monchique of de rotsen van Pointe de Piedade of bij Praia dos tres Irmaoes. Ook leuk: met de ferry vanuit Olhao naar Farrol (drie kwartier varen). Voor de kust liggen de stranden, onze favoriet was Armonia bij Fuseta.
CarinC, 16-9-2014
We hadden via hun zelf 'n auto gehuurd en werden gehaald en gebracht naar de luchthaven ....geweldig toch dat je je daar dan al geen zorgen over hoeft te maken.