Aparthotel Centro Hípico Vale de Ferro

1 review over Aparthotel Centro Hípico Vale de Ferro

Mycket trevligt ridcenter

Kerstin
17-2-2011

Här finns allt du kan önska dig om du söker ridning, dressyr och eller uteritter. Trevliga välutbildade hästar för alla nivåer. Lusitanos och lusitano arab mix, hingstar, valacker eller ston. Bra lärare. Ridbana med tak. Max 2 elever per ridpass. Mycket god mat och trevlig personal. Du bor på gården och lär känna övriga gäster. En mycket hemtrevlig karaktär. Svalkande pool finns att doppa sig i mellan ritterna.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Centro Hípico Vale de Ferro in Mexilhoeira Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Centro Hípico Vale de Ferro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Centro Hípico Vale de Ferro scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.