Bed and Breakfast Casa Dois Mastros

82 reviews over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros

• 2019
    10Shanna Denys09-11-2019

TOP B&B

Enorm warme eigenaars die hun gasten ten volle in de watten leggen. Ze staan steeds paraat. Het ontbijt is over the top. Uitgebreid, vers met een originele touch. Fantastisch om zo de dag te beginnen. De vrijblijvende thema-avond (in ons geval bbq) met alle gasten was een avond in mijn geheugen gegrift. Heel lekker en vooral amusant! Daarnaast kan je pure rust vinden aan het zwembad, prachtig uitzicht! Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Gaël&Koen03-10-2019

Fantastische ervaring !

Proper, vriendelijk, gezellig, ontbijt om U tegen te zeggen ! thx Heidi De eigenaars geven je een familiaal en warm gevoel.😘 Mooie omgeving, centraal en vlot bereikbaar, ideaal om het mooie Algarve te ontdekken. Zo goed meegevallen dat we meteen voor volgend jaar reserveerden 👍🏻

Gereisd met partner in september 2019

• 9Greet D'Haen24-09-2019

fantastisch

We hebben een fantastische vakantie beleefd. Super ontvangst ! Zeer vriendelijk, dagelijks een uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte confituur, uitgeperst fruitsap..., mooi uitzicht, super service, propere kamers en een mooie accomodatie. Voldoende tips gekregen over de Algarve ( mooiste plekjes) Een echte aanrader. Een dikke pluim voor Heide en Louis!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Geenen19-08-2019

Een aanrader

Een B&B met een onvergetelijk uitzicht! Een super vriendelijke en warme ontvangst zoals je nergens krijgt. Elke morgen een uitgebreid buffet met zelfgemaakte confituren, vers geperst sinaasappelsap, lekkere toetjes…elke dag weer genieten! Dankzij jullie persoonlijk tips hebben we kennis kunnen maken met het leven in de Algarve. Een echte aanrader voor iedereen die wil genieten in een relaxte sfeer. Een dikke pluim voor Heidi & Louis!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Germaine en Guy27-06-2019

Zeer aangename en leuke verrassing

We hebben enorm genoten van jullie B&B, mooi uitzicht en centraal gelegen om de mooiste plekjes van de Algarve te ontdekken. Door de verschillende tips van Heidi en Louis hebben we plekjes ontdekt die we anders niet zouden hebben gevonden. Het ontbijt was steeds verrassend en super lekker. Een plek om zeker terug te keren. Heidi en Louis, bedankt voor alles.

• 10Ann Maenhout22-06-2019

heel aangename ervaring

Ons eerste bezoek aan Portugal. Ons eerste verblijf in een B & B. Wij verbleven er 3 nachten

• 10Eddy HERMANS en Lut Theys21-06-2019

De beste B&B voor een fantastische vakantie!

De ideale uitvalbasis om de Algarve te verkennen. Voortreffelijke regeling van de reservatie en de huurwagen. Super vriendelijk en warm ontvangst zoals je nergens krijgt. Elke morgen, 16 dagen lang, een ander warm en overheerlijk gerecht samen met een uitgebreid, steeds wisselend en super vers buffet. Allerlei desserten, zelfgemaakte confituren, vers geperst sinaasappelsap ... een viersterrenhotel kan hier niet aan tippen! Prima bedden en altijd een kraaknette kamer, badkamer en WC. Het fantastisch uitzicht met een mooi terras en steeds proper zwembad maken de plek uniek. De handleiding op de kamer geeft je info over de omgeving maar de persoonlijke tips voor de mooiste wegen, beste restaurants en leuke plekjes ... die persoonlijke bijstand is goud waard. Dit is beslist de beste B&B van heel Portugal. Dit verbeteren is onbegonnen werk! Hier bij Heidi en Louis beleef je gegarandeerd een fantastische vakantie! Zéér aanbevolen.

• 10Els en Jos CLAESSENS14-06-2019

Een B&B die ik aan iedereen aanraadt

Wij hebben drie onvergetelijke fietsdagen beleefd bij Heidi en Louis. Een schitterend B&B qua rust, netheid, kamer, vriendelijk ontvangt, mooi zwembad en bar met allerlei dranken. Het ontbijt dat Heidi serveert is onvergetelijk lekker en iedere dag een extra Portugees toetje. Bedankt Heidi en Louis

• 10Luc en Marina30-05-2019

Zelden zo een aangename gastheer en vrouw meegemaakt, alles tot in de puntjes verzorgd. Dit is een voorbeeld voor velen. Ligging, service, vriendelijkheid, accommodatie, niets op aan te merken. Wij hebben ons geen dag verveeld dankzij jullie uitgebreide tips. Ook de diversiteit die Heidi aan de dag legt mbt het ontbijt werd door ons erg gesmaakt. Wij zijn gekomen als onbekenden en weer vertrokken als vrienden. Zonder twijfel tot weerziens.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Els en Johan20-05-2019

Schitterende B&B!

Dank u wel Heidi en Louis voor onze onvergetelijke vakantie. Jullie zijn zeer warme en aangename mensen en baten de B&B uit met heel veel passie. Elke ochtend een ander typisch Portugees gerechtje bij het ontbijt, en dagelijks werd de kamer terug netjes gemaakt. Vanaf Casa Dois Mastros is het heel gemakkelijk om alle mooie stranden te bezoeken. Jullie kennen de streek heel goed, en dat is voor ons als toerist goed meegenomen. Vooral dan wat de restaurantjes betreft he!!! Vanop de B&B ‘van aan het zwembad’ heb je een prachtig uitzicht. Zalig om tot rust te komen. Alles was perfect!!! We komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

Bed and Breakfast Casa Dois Mastros info