Bed and Breakfast Casa Dois Mastros

9,7

66 reviews over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in het Nederlands

Leo&Maria
6-10-2018

Louis en Heide zijn de perfecte gastheren, het super lekker ontbijt, de mooie en nette kamer, altijd klaar voor een goede uitleg van de omgeving, de restaurantjes, gewoon top.

Super verblijf

Goele Meukens
3-10-2018

Prachtige locatie, zeer fijne vakantie gehad hier! Uitgebreid ontbijt. Veel leuke tips voor uitstappen/restaurantjes... echte aanrader

Geweldig

JO en Anja
19-9-2018

Louis en Heidi zijn een zeer goede gastheer en gastvrouw.

Niets is hen teveel om de gasten te verwennen. Fantastisch ontbijt met iedere morgen een andere verrassing.

Voor leuke restaurantjes en uitstappen konden we altijd bij hen terecht.

Het was een zeer aangenaam verblijf!!

Schitterende B&B in de Algarve !

De Vylder Bruno
5-8-2018

Zeer aangenaam verblijf, vriendelijk en warm onthaal, zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt, vele nuttige tips ivm mogelijke uitstapjes, restaurantjes e.d.

Top verblijf!

Bennie Meulders
19-7-2018

Fantastisch verblijf hetwelk veel te vlug voorbij was. Lekker en uitgebreid ontbijt en een geweldige kamer met een zeer goede matras!

Super!

bartenine
12-7-2018

B&B waar je je direct thuis voelt. Schitterende week gehad: zalig ontbijt, deugddoend zwembad en heel goede hints gekregen bij het verkennen van de streek. Louis en Heidi doen dat fantastisch!

Super B&B

Kris Dierckx
6-7-2018

Casa dois mastros is echt een aanrader.

Verzorgde kamers waar alles aanwezig is.

Een lekker ontbijt met elke ochtend als extra een ander gerechtje bereid door de gastvrouw. Louis en Heidi zijn 2 mensen die je echt een super vakantie laten beleven en altijd klaar staan om je vragen te beantwoorden.

En niet vergeten de viervoeters Bundu en Pan(ta)poef die je steeds warm welkom heten. Kortom een aanrader.

Waaw!

Eva Uyttendaele
25-6-2018

Wij logeerden voor het eerst in een B&B en Heidi en Louis hebben de lat heel hoog gelegd :-)

Heel warme mensen die er van houden om je in de watten te leggen! Het ontbijt is in 1 woord: onovertreffelijk! Louis en Heidi kennen heel wat van de streek en bevelen dan ook de beste plekjes aan om s avonds te eten. Ook voor uitstapjes geven ze je graag tips zonder opdringerig te zijn.

Voor ons alvast een topverblijf!

Ons verblijf was niet zalig, maar Fantastisch

Stefanie en Chris
21-6-2018

Heidi, Louis, Pantouffa en Bundo

Wat hebben wij genoten bij jullie in de B&B, een pure verwennerij. Eerst starten met een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Nadien konden wij via jullie tips de streek verkennen alsook de lekkere restaurantjes ontdekken.

Ondanks het iets minder goede weer de eerste dagen, hebben wij enorm genoten van jullie gezelschap.

Ons mag je zeker terug verwachten!!!

Mathieu en Marie-Jeanne
11-6-2018

We hebben super genoten van ons verblijf. Het ontbijt, hun kennis van de streek, de kamers : alles was tiptop in orde. Komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in Messines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.