Bed and Breakfast Casa Dois Mastros

BedAndBreakfastWeer vandaag35°20°
Bed and Breakfast Casa Dois Mastros
9,7

63 reviews over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in het Nederlands

Schitterende B&B in de Algarve !

De Vylder Bruno
5-8-2018

Zeer aangenaam verblijf, vriendelijk en warm onthaal, zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt, vele nuttige tips ivm mogelijke uitstapjes, restaurantjes e.d.

Top verblijf!

Bennie Meulders
19-7-2018

Fantastisch verblijf hetwelk veel te vlug voorbij was. Lekker en uitgebreid ontbijt en een geweldige kamer met een zeer goede matras!

Super!

bartenine
12-7-2018

B&B waar je je direct thuis voelt. Schitterende week gehad: zalig ontbijt, deugddoend zwembad en heel goede hints gekregen bij het verkennen van de streek. Louis en Heidi doen dat fantastisch!

Super B&B

Kris Dierckx
6-7-2018

Casa dois mastros is echt een aanrader.

Verzorgde kamers waar alles aanwezig is.

Een lekker ontbijt met elke ochtend als extra een ander gerechtje bereid door de gastvrouw. Louis en Heidi zijn 2 mensen die je echt een super vakantie laten beleven en altijd klaar staan om je vragen te beantwoorden.

En niet vergeten de viervoeters Bundu en Pan(ta)poef die je steeds warm welkom heten. Kortom een aanrader.

Waaw!

Eva Uyttendaele
25-6-2018

Wij logeerden voor het eerst in een B&B en Heidi en Louis hebben de lat heel hoog gelegd :-)

Heel warme mensen die er van houden om je in de watten te leggen! Het ontbijt is in 1 woord: onovertreffelijk! Louis en Heidi kennen heel wat van de streek en bevelen dan ook de beste plekjes aan om s avonds te eten. Ook voor uitstapjes geven ze je graag tips zonder opdringerig te zijn.

Voor ons alvast een topverblijf!

Ons verblijf was niet zalig, maar Fantastisch

Stefanie en Chris
21-6-2018

Heidi, Louis, Pantouffa en Bundo

Wat hebben wij genoten bij jullie in de B&B, een pure verwennerij. Eerst starten met een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Nadien konden wij via jullie tips de streek verkennen alsook de lekkere restaurantjes ontdekken.

Ondanks het iets minder goede weer de eerste dagen, hebben wij enorm genoten van jullie gezelschap.

Ons mag je zeker terug verwachten!!!

Mathieu en Marie-Jeanne
11-6-2018

We hebben super genoten van ons verblijf. Het ontbijt, hun kennis van de streek, de kamers : alles was tiptop in orde. Komen zeker terug.

Fantastische B&B

Marleen en Leslie
27-5-2018

Een heel mooie B&B. Pure verwennerij door de gastheer en gastvrouw. Lekker uitgebreid ontbijt en elke dag een extra warm gerechtje erbij. Dan nog het gebak dat elke dag weer anders is en superlekker is. Specialiteit van het huis, zoals Heidi het zo mooi kan zeggen. Super !! Alle info die je nodig hebt, kan je vinden in een speciale map die in elke kamer te vinden is. Daarnaast staat zowel gastheer, als gastvrouw steeds tot je dienst ,met de nodige tips om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Een heel mooie regio waar Casa Dois Mastros gelegen is. Wij hebben zoveel mooie plaatsjes bezocht, die je als gewone toerist misschien nooit te zien krijgt. Na het dagelijkse uitstapje kan je lekker verkoeling zoeken in het zwembad. Een pluspunt. De vele eetadresjes in de map, zijn een echte aanrader. Wij hebben er echt van genoten. Dank jullie wel.

Een geweldige ervaring

Veerle en Koen
24-5-2018

In Casa Dois Matros genoten we van een mooie omgeving,

het uitzicht is enorm.

We werden elke dag in de watten gelegd door dit warme koppel,

en begroet door hun twee liefdevolle honden.

We hebben hier heerlijk geslapen in een prachtige kamer,

voorzien van alle luxe de we nodig hadden.

Elke morgend genoten we op het terras van een heerlijk ontbijt,

dat net dat tikkeltje meer was,

door de lokale specialiteiten die met veel liefde door Heidi bereid werden.

Louis bezorgde ons nog enkele goeie adressen waar we konden genieten van de heerlijke Portugese keuken, echt om duimen en vingers van af te likken, zo lekker!

Door de gouden tips ivm uitstapjes, hebben we echte pareltjes gezien.

Het is een B&B waar je je meteen thuis voelt.

Ons zien ze zeker nog terug,

om al die andere mooie plekjes te ontdekken.

Ongelooflijk wat genoten!!

Kees van der Stelt
11-5-2018

Een verblijf bij Louis en Heidy is zonder meer in één woord samen te vatten Fantastisch!!

Een zeer warm ontvangst van de gastheer en gastvrouw, wat deze mensen voor je doen om je een perfecte vakantie te bezorgen is niet te geloven!

Elke morgen weten ze weer een ontbijt neer te zetten waar je als je niet uitkijkt je vingers mee op eet, we geloven nooit dat we deze verzorging nog eens zullen tegenkomen.

Alles verdient hier een dikke Pluim, van smorgens vroeg tot s'avonds laat alles is perfect!!

Louis en Heidy ontzettend bedankt voor voor ons de mooiste vakantie ooit!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in Messines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Dois Mastros scoort een 9.74 uit 10 op basis van 63 reviews.