Bed and Breakfast Casa Dois Mastros

9,7

57 reviews over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in het Nederlands

Mathieu en Marie-Jeanne
11-6-2018

We hebben super genoten van ons verblijf. Het ontbijt, hun kennis van de streek, de kamers : alles was tiptop in orde. Komen zeker terug.

Fantastische B&B

Marleen en Leslie
27-5-2018

Een heel mooie B&B. Pure verwennerij door de gastheer en gastvrouw. Lekker uitgebreid ontbijt en elke dag een extra warm gerechtje erbij. Dan nog het gebak dat elke dag weer anders is en superlekker is. Specialiteit van het huis, zoals Heidi het zo mooi kan zeggen. Super !! Alle info die je nodig hebt, kan je vinden in een speciale map die in elke kamer te vinden is. Daarnaast staat zowel gastheer, als gastvrouw steeds tot je dienst ,met de nodige tips om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Een heel mooie regio waar Casa Dois Mastros gelegen is. Wij hebben zoveel mooie plaatsjes bezocht, die je als gewone toerist misschien nooit te zien krijgt. Na het dagelijkse uitstapje kan je lekker verkoeling zoeken in het zwembad. Een pluspunt. De vele eetadresjes in de map, zijn een echte aanrader. Wij hebben er echt van genoten. Dank jullie wel.

Een geweldige ervaring

Veerle en Koen
24-5-2018

In Casa Dois Matros genoten we van een mooie omgeving,

het uitzicht is enorm.

We werden elke dag in de watten gelegd door dit warme koppel,

en begroet door hun twee liefdevolle honden.

We hebben hier heerlijk geslapen in een prachtige kamer,

voorzien van alle luxe de we nodig hadden.

Elke morgend genoten we op het terras van een heerlijk ontbijt,

dat net dat tikkeltje meer was,

door de lokale specialiteiten die met veel liefde door Heidi bereid werden.

Louis bezorgde ons nog enkele goeie adressen waar we konden genieten van de heerlijke Portugese keuken, echt om duimen en vingers van af te likken, zo lekker!

Door de gouden tips ivm uitstapjes, hebben we echte pareltjes gezien.

Het is een B&B waar je je meteen thuis voelt.

Ons zien ze zeker nog terug,

om al die andere mooie plekjes te ontdekken.

Ongelooflijk wat genoten!!

Kees van der Stelt
11-5-2018

Een verblijf bij Louis en Heidy is zonder meer in één woord samen te vatten Fantastisch!!

Een zeer warm ontvangst van de gastheer en gastvrouw, wat deze mensen voor je doen om je een perfecte vakantie te bezorgen is niet te geloven!

Elke morgen weten ze weer een ontbijt neer te zetten waar je als je niet uitkijkt je vingers mee op eet, we geloven nooit dat we deze verzorging nog eens zullen tegenkomen.

Alles verdient hier een dikke Pluim, van smorgens vroeg tot s'avonds laat alles is perfect!!

Louis en Heidy ontzettend bedankt voor voor ons de mooiste vakantie ooit!!

een heel fijn verblijf!

Hilde
2-5-2018

Louis en Heidi zijn gastheren uit de duizend! Ze stonden altijd met raad en daad klaar. Het ontbijt was super verzorgd met elke dag een "specialleke". Heel fijn om zo de dag te starten! Heel rustige omgeving, prima uitvalsbasis!

Fantastische B&B,mooie locatie,rustig gelegen.

Filip en Ann uit Lier
29-3-2018

Alles was perfect. Het ontbijt supperlekker,heel gevarieerd,alle dagen een kleine specialiteit .

Goed gelegen om vandaaruit Portugal te verkennen. Het was de 2 de keer dat we naar Algarve gingen en we hebben niets hetzelfde gedaan. Allemaal nieuwe dingen ontdekt lede dankzij de tips van Louis en Heidi.

Geweldige accomodatie

Gerda
30-10-2017

Symphatieke uitbaters met top locatie.

Fantastische locatie!

Phil Beans
8-10-2017

Hier moet ge geweest zijn! 't Is méér, véél méér dan een klassieke B&B. Heidi zorgt voor haar gasten alsof ze Rihanna en Sting op bezoek heeft en Louis weet àlles over de omgeving zodat er geen minuut onbenut blijft. Ze vullen elkaar perfect aan. Binnen een straal van 40 minuten kunt ge u makkelijk een week eivol amuseren. Ge zijt al in Portugal geweest, ge kent de Algarven, en tòch moogt ge deze niet overslaan. Prachtige ligging hoog op de berg, flexibele uitbaters, heerlijk lokale restaurants aan ongelofelijk lage prijzen, 't is teveel om op te noemen. Negatief: in België moeten landen in de regen met 15graden in minder en een trui méér.

Absolute aanrader !!

Jochen
6-10-2017

Casa dois mastros is een absolute aanrader voor wie de algarve wil bezoeken , Louis en Heidi ontvangen de mensen met open armen . Niets is hun teveel gevraagd ! Ontbijt is zeer lekker en gevarieerd alsook de kamers en accomodatie zijn zeer netjes en mooi ingericht !

Gewoon een keer doen zou ik zeggen !

Perfect

Eddy en Lief
1-10-2017

Mooie B&B , Heidi en Louis leggen hun gasten in de watten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Dois Mastros in Messines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Dois Mastros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Dois Mastros scoort een 9.73 uit 10 op basis van 57 reviews.