Vakantiehuis Casa do Arco

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Casa do Arco

• 9Elly en Jan20-05-2013

Royaal ingericht luxe vakantiehuis

Fantastisch huis met super dakterras en uitzicht over het dorp en verre omgeving. Daarnaast een super keuken waar je als lekkerbek prima uit de voeten kan. Omgeving nodigt uit tot wandelen en in alle stilte 's ochtens uitslapen. Alle attractieve plaatsen in de Algarve en de kust op korte afstand.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Ina en Jacques24-09-2012

Prachtiga accomodatie!

Deze accomodatie is voorzien van alle gemakken en bijzonder compleet ingericht. Het is een feest om hier te verblijven. Gelegen aan de rand van het dorp Messines wat een goede uitvalsbasis is om de Algarve te verkennen, Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Cynthia en Michel20-09-2012

wat een mooi en sfeervol huis!

We hebben een heerlijke vakantie doorgebracht in dit mooie huis dat van (bijna) alle gemakken was voorzien. De inrichting en sfeer overtreft alle foto's. Het huis is met veel aandacht voor detail ingericht. Een auto is wel een aanrader. Messines zelf was minder "bruisend" dan we hadden verwacht en gehoopt, maar het huis zelf heeft veel goedgemaakt en met de auto kun je vanuit Messines makkelijk alle kanten op voor strand, eten en vertier. Je moet wel een stukje te voet klimmen om bij het huis te komen, met de auto bij het huis komen of parkeren is eigenlijk onmogelijk.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10jbuur20-08-2012

Bijzonder huis op een bijzondere plek!

Wij hebben een weekje doorgebracht in dit zeer bijzondere huis. De inrichting is bijna nog mooier dan op de foto's op de website. Je valt van de ene verbazing in de andere. Het huis ligt midden in het stadje, temidden van Portugese buren. Je proeft echt de sfeer. Allemaal aardige mensen en s avonds de geur van de bb'q! In het stadje zijn ook leuke restaurantjes. En na een kwartiertje rijden zit je al op het strand in een mooie baai. Ook is het een prima uitvalsbasis naar Sevilla. Deze stad is met de auto goed en snel bereikbaar. Hetzelfde geldt voor Lissabon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Tonny en Toon Maas08-07-2012

Casa do Arco is 'n leuk, spannend en gezellig huis

Zeer vriendelijk ontvangst door Marrion. Messines is 'n gezellig en gemoedelijk stadje. Dakterras geweldig. Mooi gevarieerd wandelgebied. Prima vakantieplek.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Helena01-04-2012

Wij hebben in elk geval genoten.

Een schitterend verblijf/rustpunt met alle hedendaagse faciliteiten.Ook een ideale locatie voor uitstapjes. Een 1e vereiste is wel om goed ter been te zijn en conditioneel in orde.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8konings02-03-2012

echte Portugese sfeer !

Een uniek en zeer gezellig huis gelegen op een locatie met de echte Portugese sfeer ! Je verblijft in een levendig stadje dat niet toeristisch is en dus nog de authentieke sfeer ademt. Het huis is met heel veel aandacht en smaak ingericht en beschikt over modern comfort. Vanaf het rustige, zonnige dakterras kijk je uit over de witte huisjes en kronkelige straatjes. Een perfecte accommodatie waar je dichtbij het Portugese leven staat !

Gereisd met partner in januari 2012

1 tip over Vakantiehuis Casa do Arco

• Elly en Jan, 20-05-2013

Fijne markt in Messines en Loule. Monchique, Alte en Silves leuke oude plaatsen, kustplaatsen Lagos o.a. leuk om te bezoeken. Lissabon op twee en een half uur is meer dan het bezoeken waard.

2 vragen over Vakantiehuis Casa do Arco

• Chris Andries, 21-05-2016

huurprijs

welk is de huurprijs voor mei en juni 2017 ?

• Chris Andries, 27-11-2013

huurprijs

wat is de huurprijs als wij zouden huren voor mei en juni ?

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4