9,1

2 reviews over Camping Camperstop Messines in het Nederlands

Heerlijk plekje!

Wilma Nolles,
24-5-2017

Fijne plek om te vertoeven. Heerlijk rustig en erg ruime plekken. Zeer vriendelijke beheerders die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit was voor ons een verademing, een mini paradijsje in nog ongerept campergebied. Prachtige wandelingen, al dan niet begeleid door de eigenaar, boodschappenservice en veel voorzieningen voor een lage prijs. Kleinschalig (40campees max) waarborgt goede sfeer. Mooi terrein met eucalyptusbomen die laag gehouden worden ivm satelliet ontvangst. Wat een oase van rust, kabbelend riviertje langs de plek. Komen snel weer terug!

Gereisd met partner in januari 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camperstop Messines in Messines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camperstop Messines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.