Reviews over Messines

Leo&Maria,
    6-10-2018

Louis en Heide zijn de perfecte gastheren, het super lekker ontbijt, de mooie en nette kamer, altijd klaar voor een goede uitleg van de omgeving, de restaurantjes, gewoon top.

Super verblijf

Goele Meukens,
    3-10-2018

Prachtige locatie, zeer fijne vakantie gehad hier! Uitgebreid ontbijt. Veel leuke tips voor uitstappen/restaurantjes... echte aanrader

Geweldig

JO en Anja,
    19-9-2018

Louis en Heidi zijn een zeer goede gastheer en gastvrouw.

Niets is hen teveel om de gasten te verwennen. Fantastisch ontbijt met iedere morgen een andere verrassing.

Voor leuke restaurantjes en uitstappen konden we altijd bij hen terecht.

Het was een zeer aangenaam verblijf!!

Schitterende B&B in de Algarve !

De Vylder Bruno,
    5-8-2018

Zeer aangenaam verblijf, vriendelijk en warm onthaal, zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt, vele nuttige tips ivm mogelijke uitstapjes, restaurantjes e.d.

Top verblijf!

Bennie Meulders,
    19-7-2018

Fantastisch verblijf hetwelk veel te vlug voorbij was. Lekker en uitgebreid ontbijt en een geweldige kamer met een zeer goede matras!

Messines scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 reviews