Appartement Praia da Lote Resort

Portugal, Algarve, Manta Rota

8.1Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Praia da Lote Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

71 reviews over Appartement Praia da Lote Resort

• 2019
    8Carmen10-01-2019

Prima appartementen

Prima verblijf. Zwembad heerlijk, snackbar perfect! Je loopt zo naar t strand/ centrum.

Appartementen zijn wat gedateerd, maar wel schoon. Er is geen lift aanwezig, niet echt handig met jonge kinderen en opa van 80. Restaurant in hotel is niet aan te raden, erg onsmakelijk gegeten daar.

Appartementen zijn prima op een top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8L Risseeuw02-12-2018

Goed adres voor een heerlijke en rustige vakantie

Rustige ligging dicht bij het mooie schone strand van Manta Rota. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eenvoudig maar ruimschoots genoeg ontbijt. Diner in buffetvorm met heerlijk en eerlijk Portugees eten. Kamers zijn ruim en werden elke dag netjes schoongemaakt maar zijn wel enigszins gehorig en gedateerd . Wel ver van het centrum van Manta Rota ,maar wij hadden huur fietsen tot onze beschikking. In de omgeving kan je met gebruik van een fiets of huur auto genoeg ondernemen en is er genoeg te zien ,ook is er een ruim aanbod van excursies . Kortom wij hadden wederom een heerlijke vakantie aan de oostkant van de Algarve

Gereisd met partner in september 2018

• 2kees07-11-2018

Nooit meer!

Geen lift. Appartement met drie woonlagen. Bovenste te bereiken na 36 traptreden. Het appartement stikte van de mieren (klein). Alle voedsel moet opgeborgen worden in koelkast. Verder komt er nog regelmatig een kakkerlak voorbij. Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

• 8B Godinho Nunes12-01-2018

Geweldig

Hele fijne locatie . In het hotel kun je lekker eten .en hel goede service

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9Bakker25-07-2017

Top vakantie!

Wij zijn nu voor de 3e keer hier. Echt fantastisch! Het strand is op 200 meter en super mooi! Rustig strandje. Wij zijn ook in Lagos geweest, maar daar is het winderig en toch een stuk minder warm. Hier is het heerlijk! Het dorpje is niet heel groot, maar genoeg restaurants. Aardig personeel. Gratis fietsen er bij. Appartementen zijn schoon. Niet duur. Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Jopie19-05-2017

heel fijn strand en lekker rustig

hele fijne en aardige mensen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8mia05-11-2016

mooie ligging wel wat afgelegen

super appartement hele goede bedden voldoende ruimte en mooi uitzicht 1e verdieping zwembadzijde

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Ingrid05-11-2016

Mooie vakantie

Dat als het geen hoog seizoen is er geen lopend buffet meer is.En de keus is dan 'savonds,vlees of vis! Groente kennen ze niet!één week sla gehad en één week broccoli's en worteltjes! Het is een drie sterren accomodatie,en dat merk je vooral in het restaurant! Bij een vakantie stel ik mij iets meer voor bij het avond eten,ik heb het nog nooit zo slecht gehad.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Ineke25-06-2016

Een super fijn appartement voor rustzoekers

Het is een goed ingericht appartement, met voldoende keuken materiaal, zoals een paar goede pannen, magnetron, broodrooster en voldoende bestek. Ook de afwasmachine is fijn, neem zelf wel wat blokjes mee van huis.Koffiezet apparaat stond er niet toen we kwamen, maar nadat ik er om gevraagd had bij de receptie werd die binnen het half uur gebracht! De meeste appartementen hebben een ruim balkon, op een enkel hoekje na, als je daar komt, is niet zo prettig lijkt me. Vraag om zwembadzijde! Het enige nadeel voor ons zijn de bedden, die liggen niet lekker en kraken! Maar zolang dat het enige minpunt is. . .Personeel is zeer vriendelijk. De bijgeleverde fietsen zijn fijn om de omgeving te verkennen en boodschappen te doen. Een auto huren ook een aanrader als je wat verder weg wilt, het binnenland is mooi om te verkennen en even de grens over naar Spanje is dan ook een leuke trip, kun je lekker tapas eten! En laten we de eindeloos mooi bounty stranden niet vergeten, niet druk in de buurt van het appartement, en je loopt er zo in een uur naar het grotere Monte Gordo .

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Gerrie Schepers20-06-2016

Prachtig plekje

een mooi plekje dicht bij het prachtige strand en wij hadden gekozen voor fietsen heerlijk.De apartementen waren wel erg verouderd,slechte bedden, terras was vies en de stoelen waren vies. Wel goed schoongemaakt in het apartement

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement Praia da Lote Resort info