Hotel Estalagem Oasis

Hotel Estalagem Oasis
6,4

16 reviews over Hotel Estalagem Oasis in het Nederlands

Ideale plek als je gaat voor rust en privacy

Sandra, 20-8-2014

Geschikte lokatie om bijvoorbeeld met een huurauto de Algarve te verkennen. Het hotel heeft een mooie aangelegde tuin met zwembad, ligbedden en het ligt ook nog eens vlak aan het strand. Kamers zijn oudbollig ingericht. Het ontbijt smaakte prima en het personeel is vriendelijk. Dit hotel is een zeer goede keuze wanneer je kiest voor rust en privacy.

Heerlijk voor de rustzoeker

frans van twist, 26-7-2012

Mijn vrouw en ik zijn hier in juli 2012 geweest. Heerlijk. Vlakbij het strand. Mooie grote tuin met zwembad. Behulpzaam personeel en eenvoudig maar prima ontbijt. Kamer beneden aan de tuin met zwembad en vlakbij het strand. Kamer voldeed. Jammer dat er geen koelkastje aanwezig was maar het personeel van de receptie was bereid onze zelfgekochte drankjes in de keolkast van de receptie te leggen. Kortom, wij gaan terug.

Frans en Jopie

redelijk

A.j.de.Jong., 22-5-2011

hotel oasis is weer van naam en eigenaar veranderd,en heet weer turoasis.

wij waren hier ook in 2009. het ontbijt was toen prima.niet te vergelijken met,

wat je nu 0p je bord krijgt.het was echt superslecht.vele klachten.

ook de kamers zijn aan een goede opknapbeurd toe.

de fietsen zij redelijk . maar als je stukken krijgt onderweg moet je het zelf maar,

uitzoeken hoe je het oplost. een goede fietspomp is niet aanwezig.verder is het

personeel heel aardig.en het is er zeer rustig.

in het dorp is niets te doen.

matig

w.l.willemen, 21-5-2011

geen drie sterren waard.

ontbijt zeer slecht

kamers outbollig.

personeel goed.

ligging goed.

voor kinderen is het niets.

Prachtig gelegen hotel met vriendelijke mensen

Carola Rosema, 29-8-2010

Dit hotel ligt prachtig, zo'n 200 meter van zee. Tevens is er een klein maar fijn zwembad in de hoteltuin. Het dorpje bestaat veelal uit appartementen. Heerlijk gegeten bij Mama Lucia en O Finalmento!

Als minpunt vind ik dat er aan de badkamer het eea opgeknapt mag worden. Niet vies, maar wat achterstallig en oud. Verder heerlijk hotel en super omgeving!

rustig, fraai gelegen. Fietsen meerwaarde

keizer, 8-11-2009

Vriendelijke bediening. lekker ontbijt. kamers mooi. gelegen aan goed onderhouden tuin. Steenworp afstand van strand. Heerlijk rustig:zowel strand als hotel.

Door aanwezige fietsen (Primavera) zijn de stadjes in omgeving (met goede eetgelegenheden: Altura!) prima te bereiken. Klein minpuntje: fietsen zijn van middelbare grootte, en vele Nederlanders niet....

Auto wel prettig ivm langere tochtjes.

Voor herhaling vatbaar.

heerlijk genieten

J vd Boon, 18-10-2009

Heel leuk Hotel lekker rustig prima vertoeven prima personeel

door de duinen naar het strand prima

Prima hotel aan het strand

familie van A., 29-9-2009

Goed gelegen knus kleinschalig hotel om lekker uit te kunnen rusten maar tevens een goede plek is om bv. met een huurauto de Algarve te verkennen. Het hotel heeft een mooie aangelegde tuin met zwembad, ligbedden en een doorgang naar de duinen waarmee er een rechtstreekse verbinding is met het strand. Kamers goed, ontbijt smaakte prima en vriendelijk personeel. Goede keus wanneer je kiest voor rust en privacy.

Voor herhaling verbaar

Verkerk, 22-9-2009

Mooi hotel, rustige ligging, ruime kamers, goed ontbijt(buffet), vriendelijk personeel, alles zeer schoon. Klein zwembad met gratis ligstoelen. Stenen looppad naar het strand (200 a 400 meter). Mooie, goed onderhouden tuin.

Dorp op loopafstand, waren echter blij de volle week een auto te hebben. Restaurant O Finalmente en Cha com Agua Salgada (bij strand) aan te bevelen.

dit was heel goed

w.l.willemen, 19-9-2009

7-9-2009 tot 18-2009.

hotel OASIS.TE MANTA-ROTA.

klein hotel met prima ligging.

geschikt voor rustzoekers.voor kinderen niet aan te bevelen.

om de omgeving te verkennen een wagen,

huren.verder alles op loopafstand.

vriendelijk personeel goed ontbijt.

dorpje klein maar knus. goede restarants.mooi strand.

echt een aanrader voor rustzoekers.

wij gaan er zeker nog eens terug .

w.l.willemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Estalagem Oasis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estalagem Oasis in Manta Rota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estalagem Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estalagem Oasis scoort een 6.41 uit 10 op basis van 17 reviews.