Appartement Dunas Park Beach Club

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Dunas Park Beach Club

• 6l m g brusse18-02-2009

Ga er nooit meer naar toe

Op de hoek van Dunas Park is een bar gevestigd en die is door de Portugeese jeugd ondekt. Je heb daar s'nachts veel overlast van omdat ze op straat feest vieren tot een uur of 4. Als je een appartement op de oostzijde krijgt heb je heel weinig zon en dat is in de winterperiode heel erg koud zeker als je een appartement krijgt zonder verwarming

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Henry & Manon & znn12-03-2008

Zojuist terug uit Manta Rota, Dunas Park. Geweldige ligging tussen de duinen aan zee, met mooie zwembaden. Heerlijk met kinderen. Ruim appartement van alle gemakken voorzien, uiteraard gedateerd,nou en. Via Algarvereizen deze mooie plek ontdekt van waaruit je mooie (strand)wandelingen en bezichtigingen kunt doen. Voor oud-Algarve moet je Castro Marim,Tavira en Castella Velha bezoeken. Manta Rota zelf is een soort Vakantiepark met weinig authentiecs wel 4 supermarkten en een prima restaurant aan de hoofdstraat a proa.

Gereisd met familie in maart 2007

• 8A den Dekker04-11-2007

Goede accomodatie voor prima prijs, In de periode dat wij er waren was het uiterst rustg in het comlex.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7theo riny15-10-2007

net terug van 8 dagen Dunas Park. De appartementen lagen mooi en kort bij zee. het 3 kamer app. was ruim maar de 3 zits bank was niet te gebruiken je zakte er helemaal in. wel heel erg rustig na 7 uur s,avonds was er niemand meer op straat ook de receptie was na 8 uur gesloten een auto huren is wel een must. wel een mooie vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8W. Perk14-09-2007

Appartement ruim, wel gedateerd meubilair. Volledig ingericht keuken met wasmachine en oven, koelkast en vriesvak. Bedden hard. Zwembad groot en schoon, uitzicht op zee. Supermarkt en pleintje om de hoek. Paar goede restaurants. Paatsje is in opkomst, nu nog lekker rustig. Voor rukte is Mont Gordo dichtbij. Leuke vakantie gehad.

• 8van lenning06-09-2007

een geweldig appartement jammer genoeg waren er alleen nog wel bouw activiteiten (lichte werkzaamheden) was super schoon mooi zwembad vriendelijk personeel,huur auto is aan te bevelen om wat te zien,bij Mar's bar kan je lekker eten goede kippespies van de houtskool grill en patat zoals het hoort,ze gaan aankomende winter periode verbouwen om ook voor de overwinteraars binnen meer zitplaatsen te maken,

wij komen zeker nog een keer terug

• 7Eddy Bos03-09-2007

Mooi gelegen vlak aan mooi schoon zandstrand. Groot zwembad en peuterbad. Inrichting wat gedateerd maar van gedegen kwaliteit. Bed was goed, voor mij iets te kort. Prijs /kwaliteit = goed. Personeel vriendelijk. Appartement werd goed schoon gehouden. Rustige omgeving die zich richt op de Portugezen zelf. Manta Rota zelf is een gat. Aan de overkant van de straat nog wat bouwactiviteiten. Aanleg prachtige parkeerplaatsen en toegang tot strand in juli 2007 voltooid. Mooi geworden. Lekker eten kun je bijvoorbeeld bij Mar's bar aan het hoofdstraatje. Niet al te toeristisch, een auto voor uitstapjes is aan te bevelen. Internetten is duur. Geen wifi hotspots.

• 8fam. van eerd07-08-2007

Heel fijn appartement wat vlakbij zee ligt en een mooi zwembad heeft. Mooi uitzicht over de tuin en naar zee. De inrichting is wat magertjes. Wel schoon en je krijgt wel 3 maal per week schone handdoeken en 2 maal per week schoon beddegoed. Tip: leg af en toe een euro op je kussen en ze doen extra hun best. Prima ligging ,ook voor kids, vlakbij een gezellig pleintje. Verder lekker uit gaan eten bij Mar's bar. Echt supergoeie spareribs. Als je wat van de omgeving wilt zien is het wel aan te bevelen een auto te huren. Verder prima tijd en we zouden er wel willen wonen. Er zijn wat mensen die klagen over de bouw aldaar. Het is inderdaad zo dat men daar aan het bouwen is, dus als je pech hebt kun je aan de verkeerde kant van het complex zitten.

• 8jan annie en dennis21-07-2007

Naar beoordeling van andere mensen, hebben wij veel geluk gehad. wij hadden prachtig uitzicht op het zwembad en binnenplaats, en op het strand. Ons appartement was ook goed, eenvoudig maar wel netjes. wij hadden halfpension geboekt, maar het ontbijt was treurig, de ene keer volop, de andere keer moesten wij met ons drieen twee broodjes delen, dat werd wel een beetje te gortig en hebben we maar aan de bel getrokken. het dinee was redelijk tot goed, de kok was een zeer vriendelijke man. alleen onze reisorganiesatie liet het afweten. Wij hebben geen hostess gezien. in de twee weken dat we er waren.

• 8Fam. Kraay18-07-2007

Eerste 2 weken van juli 07 naar Dunas park geweest.Kamer 314.Als je daar deze zomer vertoefd ben je slecht af.Flinke bouwwerkzaamheden aan de overkant met veel overlast.Drukke straat met veel strandtoerisme en verkeer.Interieur van kamer erg oud en bouwvallig.Slaapbank in kamer niet te beslapen voor 2 volw.Bed bijgevraagd.Oven en maar 2 elect. pitten op half vermogen te gebruiken.Redelijk wat keukeninventaris maar weinig glaswerk.Wasmachine niet durven te gebruiken.Fijne ruime badkamer met ligbad/douche.Bedden ouderkamer drama.Kuilig en je voelt je schuin wegzakken.We voelde ons echt in deze kamer weggestouwd.Meteen nieuwe kamer gevraagd maar niet gekregen.Iedere dag schone handdoeken en beddegoed.Vriendelijk personeel.Heerlijk ruim zwembad en een schitterende ligging in duinen pal aan zee.Savonds zon op balkon.Geen hostess van onze organisatie aanwezig.Ondanks vele gebreken een heerlijke vakantie gehad.

Appartement Dunas Park Beach Club info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine