Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)

Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)sterstersterster

7.6Goed

Portugal, Algarve, Lagos

7.6Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Turiscampo Algarve Yelloh! Village in Portugal is ideaal voor kampeerders die ook luxe willen. De voorzieningen op deze glamping zijn schoon en het personeel is behulpzaam. Neem een duik in een van de zwembaden, relax in de jacuzzi of rij naar het strand 2 kilometer verderop. Bezoek de stad Lagos of ga dolfijnen spotten even verderop.

83 reviews over Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)

• 8Gert Priem25-01-2020

geweldig

wij zijn zeer tevreden maar dat mag ook voor de prijsvraag alles tot u beschikking ik mis allee een a.e.d apparaat vooral in de winter wanneer er veel oudere kampeerders zijn

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    2David03-09-2019

Vreselijk, dreigend personeel

Verschrikkelijk personeel. Op de dag dat we aankwamen mochten we zelf een plek kiezen. Wij kozen voor een plek in de schaduw om onze tenten op te zetten en daar 3/4 nachten te verblijven. Het campingpersoneel hielp ons zelfs met het aansluiten van de elektriciteit op de plek. Een dag later, om 17 uur, werden we (niet vriendelijk) verzocht om naar een andere plek midden in de zon te verkassen omdat een stel hondsarrogante Spanjaarden onze plek hadden gereserveerd en wij zogenaamd op de verkeerde plek stonden. Wij waren behoorlijk verbolgen en wilden met de Spanjaarden overleggen of we nog 1 nacht op die plek mochten staan en dat we dan de volgende ochtend de camping zouden verlaten. De Spanjaarden spraken geen Engels en de zure vrouwen van de receptie weigerden ons te helpen communiceren met de Spanjaarden. Sterker nog, ze zeiden dat ze de politie zouden bellen als we niet direct onze plek zouden verlaten. Dat hebben we toen maar gedaan

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Charlie11-08-2019

Prima camping, locatie wat minder

Prima zwemfaciliteiten en entertainment. De electriciteit wordt momenteel vervangen en is wat verouderd. Een camping van dit formaat zou ook wel wat meer laadpunten voor elektrische auto’s mogen hebben. Het was dringen. In de buurt van mooie Stranden. S avonds was het wel heel winderig en koelde het hard af naar 15 graden. De nachten worden daardoor onaangenaam in lagos.

• 6Eetgelegenheden

• 7Kim Spaans03-08-2019

Leuke camping

Prima camping, nette huisjes (wij hadden een Samoa). Maar er zijn zeker minnetjes: Zwembadregels zijn wel streng. Je mag niet eens met een bal overgooien. Badmeester zijn soms aanwezig, maar dan ook weer een paar uur zomaar niet. Animatieteam matig, vooral die het voetbal moest organiseren. Mijn zoon van bijna 7 mocht niet meedoen, het was vanaf 8 jaar. Voor jongere kinderen is er alleen knutselen. Jammer! Ook lag er hondenpoep in de straat. Als je je hond meeneemt. Laat m dan niet uit op de camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Veerman22-07-2019

Top vakantie in Turiscampo!

We hebben in het hoogseizoen (juli 2019) een Samoa Mobile Home gehuurd op de Turiscampo camping. Vanaf het begin van de vakantie was alles prima geregeld. Ondanks onze aankomst laat in de avond zijn we goed ontvangen. De Samoa mobile home is een 5 persoonshuisje inclusief veel luxe zoals vaatwasser en airco. en voorzien van een mooie overdekte veranda om op te zitten. We mogen gebruik maken van de jacuzzi die in het laantje staat met andere huisjes. De camping is verder erg netjes, er zijn 2 mooie zwembaden die niet al te groot zijn maar waar je wel fijn in kunt zwemmen. Ook in het hoogseizoen zijn er bijna altijd bedjes beschikbaar of komen deze snel beschikbaar. Ondanks dat de camping niet heel groot is is deze wel voorzien van alle faciliteiten die je nodig hebt! Een supermarkt, mooie zwembaden, speeltuintjes, voor de liefhebbers een fitnessruimte.. Etc.. Aan te raden is een huurauto om de algarve te verkennen, prachtig!!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Arjen de Haas21-04-2019

Fantastiche camping met prima accommodaties

Voor de 2e keer in de mei vakantie het hier ontzettend goed naar ons zin gehad. Het echte campinggevoel (niet te groot, niet te klein), maar wel in een prachtige mobil home (maui) met gedeelde jacuzzi! Dit jaar eind mei weer terug voor de 3e keer (doen we anders nooit). Ben benieuwd hoe het nieuwe zwembad is. En verder natuurlijk een mooie omgeving met de mooiste stranden van Europa.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10sylvia van der Horst18-02-2019

Hele fijne complete camping

Prachtige camping ,leuk opgezet ...zeer netjes zonder gecultiveerd te zijn.Nette ruime douches en vriendelijk personeel .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Steven27-07-2018

Super camping voor bezoek met jonge kids!

erg nette camping, super gezellige bungalow reeks met een jacuzzi in het straatje. Personeel is erg behulpzaam, eigenlijk een top lokatie. Enkel 1 klein minpuntje was dat onze bungalow aan de straatkant stond en hadden we in begin van de vakantie wel wat last van het verkeer smorgens. Anders was het voor ons 10/10 !

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Eikelboom12-06-2018

Super camping! Wij komen nog eens terug.

Dit is echt een hele leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen hebben plezier gemaakt in de miniclub! Prachtig strand ongeveer 2 km van de camping. De camping is heel schoon. Wij hadden een mobilhome gehuurd (tamaris) en dat was van alle gemakken voorzien. Wij komen nog een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Marleen25-05-2018

Prachtige camping waar we 4 dagen met onze camper hebben gestaan. Het sanitair is heerlijk schoon en wordt meerdere malen per dag schoon gehouden. Zelfs een apart gedeelte voor kleine kinderen. Meerdere speeltuintjes op de camping, leuk zwembad vooral de jacuzzi. Aan te raden!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Yelloh! Village

8 tips over Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)

• Piet en Marjan Meulendijks, 09-09-2013

Zoals overal in Portugal is de camping maar zeker het restaurant erg vriendelijk voor de hollandse portemonnee.

• Marc, 05-05-2013

Als je niet alleen maar strand wil zien rijd dan een uurtje het binnenland in naar Monchique. Bijzonder karakteristiek bergdorpje, onderweg kom je ooievaars en veel fruitbomen tegen.

• Marc, 05-05-2013

Als je van dolfijnen houd rijd dan in drie kwartier naar Guia bij Albufeira naar de Zoo Marine. Soort klein dolfinarium met shows van dolfijnen, zeeleeuwen, maar ook roofvogels en papegaaien. Daarnaast zwembaden en een klein pretpark in het park, maar de echte aanrader is het Dolphin emotions programma. Onze dochter heeft genoten van een onvergetelijke ervaring door samen met dolfijnen in het water te spelen en knuffelen. Plezier van begeleiding straalt er vanaf.

8 vragen over Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)

• Adnarim, 18-05-2015

Kampeerplek reserveren

We reizen deze zomer met de camper door Portugal en willen waarschijnlijk een weekje op deze camping gaan staan. Is van tevoren reserveren noodzakelijk? (doen we liever niet). Alvast dank voor jullie reacties! Fijne zomer toegewenst!

• Marleen, 19-01-2015

bushalte

Is er een bushalte in de buurt van de camping?

• Dinie, 16-12-2014

Tieners

Wij willen graag de komende zomer in 2015 naar deze camping. Is dit een goede camping met twee tieners van 16 jaar?

Brigitte, 09-10-2017

Beste Dinie,

Ben jij in 2015 nog in Portugal geweest naar de camping Turiscampo? Zo ja, vond je het een leuke camping voor tieners?

Ik hoor het graag!

Groetjes Brigitte

Paul Boogaard, 19-07-2015

Lees mijn beoordeling van 19-7-2015. Voor hen is het een prima camping.

Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster