9,2

Camping Turiscampo Algarve Yelloh! Village in Portugal is ideaal voor kampeerders die ook luxe willen. De voorzieningen op deze glamping zijn schoon en het personeel is behulpzaam. Neem een duik in een van de zwembaden, relax in de jacuzzi of rij naar het strand 2 kilometer verderop. Bezoek de stad Lagos of ga dolfijnen spotten even verderop.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) voor je op een rij gezet:

65 reviews over Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) in het Nederlands

Fantastiche camping met prima accommodaties

Arjen de Haas
21-4-2019

Voor de 2e keer in de mei vakantie het hier ontzettend goed naar ons zin gehad. Het echte campinggevoel (niet te groot, niet te klein), maar wel in een prachtige mobil home (maui) met gedeelde jacuzzi! Dit jaar eind mei weer terug voor de 3e keer (doen we anders nooit). Ben benieuwd hoe het nieuwe zwembad is. En verder natuurlijk een mooie omgeving met de mooiste stranden van Europa.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele fijne complete camping

sylvia van der Horst
18-2-2019

Prachtige camping ,leuk opgezet ...zeer netjes zonder gecultiveerd te zijn.Nette ruime douches en vriendelijk personeel .

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping voor bezoek met jonge kids!

Steven
27-7-2018

erg nette camping, super gezellige bungalow reeks met een jacuzzi in het straatje. Personeel is erg behulpzaam, eigenlijk een top lokatie. Enkel 1 klein minpuntje was dat onze bungalow aan de straatkant stond en hadden we in begin van de vakantie wel wat last van het verkeer smorgens. Anders was het voor ons 10/10 !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Yelloh! Village

Super camping! Wij komen nog eens terug.

Eikelboom
12-6-2018

Dit is echt een hele leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen hebben plezier gemaakt in de miniclub! Prachtig strand ongeveer 2 km van de camping. De camping is heel schoon. Wij hadden een mobilhome gehuurd (tamaris) en dat was van alle gemakken voorzien. Wij komen nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Marleen
25-5-2018

Prachtige camping waar we 4 dagen met onze camper hebben gestaan. Het sanitair is heerlijk schoon en wordt meerdere malen per dag schoon gehouden. Zelfs een apart gedeelte voor kleine kinderen. Meerdere speeltuintjes op de camping, leuk zwembad vooral de jacuzzi. Aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mooie camping in prachtige omgeving!

Danielle
18-9-2017

Mooie rustige camping, ook in het hoogseizoen, met verschillende hele mooie accomodaties. Er wordt vanalles georganiseerd, maar je kunt er ook goed genieten van rust. In de omgeving liggen diverse mooie stranden, dorpjes en Lagos is natuurlijk de parel van de Algarve! Vanwege de verre afstand zou ik aanbevelen om met het vliegtuig naar Faro te gaan en vanuit daar met taxi (wij hadden greenbus voor 34 euro) of met de trein (7 euro pp van Lagos naar Faro) naar de camping. Wij hadden geen auto gehuurd maar te voet en met de bus uitstapjes gemaakt, ging prima! Enkeltje Lagos kost bv nog geen 5 euro met 3 personen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Goed verzorgde camping

J. v Bommel
5-6-2017

Centraal gelegen. Prettig personeel. Fijn vakantiehuis. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Bij het restaurant en zwembad kregen we de indruk dat er Portugezen uit de regio kwamen, dus geen campinggasten. Security personeel niet gezien.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal in de Algarve, schitterend sanitair.

Harm Horlings
10-5-2017

Dat deze camping goed bereikbaar is en een perfect vertrekpunt voor het verkennen van de Algarve. Verder is de camping ruim ingedeeld, goed verzorgd en heeft het een schitterend zwembad en een goed restaurant. Het deskundige personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom wat wil een mens nog meer!!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Goeie camping!

Tanja
6-10-2016

Dit is echt een hele leuke, nette en schone camping. Bij aankomst bleek dat wij maar liefst een (gratis) upgrade hebben gekregen voor een stacaravan. De dame aan de receptie was uiterst vriendelijk en wilde helpen waar nodig was. Alles is op en top geregeld op deze camping. Je hebt er zelfs een wellness. Het enige minpuntje zijn de bedden in de stacaravan(s). Je zakt er zo doorheen als je zwaarlijviger bent.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supercamping!

Ellie Lemmens-Renes
15-9-2016

Hele goede camping met heel schoon en mooi sanitair en enorm vriendelijk personeel. Je hoeft maar iets te vragen en daar is direct actief op. Topcamping.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• MobilehomesAanwezig

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.