Appartement Vivenda Johanna

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Vivenda Johanna

• 2019
    10Fam. Vink, Beuningen03-04-2019

Fantastisch, een dikke 10!

We waren hier voor de 2e keer, nu met een aantal familieleden voor een speciale gelegenheid. Het was wederom thuis komen in een warm bad. Joke heeft ons hartelijk ontvangen en ons op allerlei gebied geholpen. Het prachtige huis is van alle gemakken voorzien tot in de kleinste details. De inrichting is smaakvol en gezellig ingericht. Het voelt als thuis komen. De tuin lag er prachtig bij; alles staat volop in bloei (citroenen, bloemen etc.). We hebben enorm genoten in het mooie huis en van de omgeving in Lagos, mooie wandelingen gemaakt aan het strand, thuis genietend aan het zwembad, of op balkon met prachtig uitzicht op de zee ; we verheugen ons nu al op een volgende keer. Hartelijk dank en tot gauw, Joke!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Thea de Vegte22-09-2018

Ik vond het geweldig.En de eigenaresse is top.

Het is een prachtige ligging.De kwaliteit en de service is erg goed.De bedden en keukenspullen is van een goede kwaliteit.Het uitzicht en de tuin is prachtig.Het zwembad ook.Voor mij was het alleen jammer dat ik in mijn eentje was.Ik kan geen autorijden,dus moest alles lopend doen,Dan is er weinig in de buurt om boodschappen te doen.Wel 2 goede visrestaurants aan het strand dat is 15 minuten lopen.

Alleen gereisd in september 2018

• Oude reviews

9Froukje14-05-2017

Super locatie!

Dit is een hele fijne plek. We zijn er nu zo'n tien keer geweest in verschillende appartementen. Het is heel verzorgd. Alles is aanwezig. Wij koken zelf dus dan is dat erg prettig. De bedden zijn heel goed. Als er iets is, wordt er gelijk iets aan gedaan. Er is altijd een heel hartelijk welkom. De tuin rondom de appartementen is geweldig mooi: veel bloemen, bomen en planten. Je kunt vanuit het appartement twee mooie kustwandelingen doen en in de nabije omgeving zijn veel andere wandelmogelijkheden. Vanuit het appartement is het 5 minuten lopen naar het strand. Ideaal.

Gereisd met partner in april 2017

• 9griet07-05-2016

paradijs

Wat een heerlijke plaats! Mooi, ruim en super net appartement. Heerlijke tuin en zwembad. Vlakbij het strand gelegen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Marloes29-03-2015

Ik had er wel willen blijven!

Weer thuis in het regenachtige nederland gloei ik nog na van mijn heerlijk fantastisch verblijf in de bungalow Figueira. Het is een schitterende plek op de klif met uitzicht op de oceaan met haar getijden. Ik kom er heel graag in de wintertijd om daar de eerste lente te beleven en de tweede later in nederland. De plek is een ware oase met prachtige exotische bomen en planten. De gastvrijheid is er groot en de bungalow een echt thuis met werkelijk alles aanwezig. Een groot compliment naar de verzorging van degene die de bungalow schoon houdt en heerlijk om even niet te hoeven huishouden want zelfs mijn kleding werd twee maal weeks gewassen en gestreken. Gastvrijheid staat hoog bij Joke, de eigenaresse, in het vaandel. Ik verlang er al weer naar om terug te keren. Marloes

Gereisd in januari 2015

• 9Fam. van Ooijen10-11-2014

Appartementen met een thuisgevoel!

Met zorg en passie is de accommodatie Vivenda Johanna in het kort samengevat, maar hiermee doe je het eigenlijk te kort! Mooi appartement, alles aanwezig, en heel huiselijk het is net thuis, en je voelt je ook gelijk thuis. Je merkt dat er heel veel aandacht aan is geschonken om het een ieder naar haar zin te maken, en dat is zeker gelukt!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9marieke humbert15-01-2013

droomplek met warm ontvangst

Vriendelijke, zorgzame gastvrouw en hartelijk ontvangst. Verzorgde, goed ingerichte appartementen kleinschalig gelegen in een prachtig aangelegde exotische tuin. Rustige locatie met direct zicht op zee direct gelegen bij een prachtig strand. We hebben heerlijk in zee gezwommen en verheugen ons op de volgende keer bij Vivenda Johanna. Wat kan een mens op vakantie nog meer wensen?

Gereisd met partner in november 2012

• 8heer Boudewijn30-03-2012

kleinschalig

rust,minder geschikt voor jongelui. goed bereikbaar strand

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Lennar van Hemert29-08-2011

Dit is een plek waar je je heerlijk voelt!

Wij zijn voor de 2e keer bij Vivenda Johanna geweest en wederom enorm tevreden. De ligging is ontzettend mooi en de (Nederlandse) eigenaresse heeft er een klein paradijsje van gemaakt. De appartementen zijn ingericht met alles waar je behoefte aan hebt (zelfs nederlandse tv!) en het strand is een kwestie van een trapje aflopen. Ook het stadje Lagos is leuk om te bezoeken. Ik weet voor mezelf dat ik hier in ieder nog wel een keer terugkom... Lennar van Hemert

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9JdV17-08-2011

heerlijk genoten

Wij hebben in mei 2011 een kleine twee weken in Vivenda Johanna doorgebracht. Het appartement was van alle luxe voorzien. Daarnaast beschikte het appartement over een terras waar je kon genieten van het prachtige uitzicht over de zee. De afstand van het appartement tot de zee was ongeveer 150m. Via een smal rotsweggetje liep je binnen 2 minuutjes naar het strand. Op het strand zijn twee leuke strandtenten waar je lekker kunt eten en drinken. We hebben echt een heerlijke tijd gehad. Door de opzet van het complex heb je zeer veel privacy op het terras. Daarnaast geeft het uitzicht over de rotsen en de zee je een heerlijk ontspannen gevoel. Tot slot hebben wij genoten van de prachtig aangelegde tuin met kikkervijver en een nisje waar je lekker in de schaduw kunt internetten.

En vergeet de gastvrouw Joke niet, waar je met al je vragen terecht kon.

Gereisd met partner in mei 2011

Appartement Vivenda Johanna info