Appartement Vilas Dinis

Meer appartement info

49 reviews over Appartement Vilas Dinis

• 2019
    10Julia31-03-2019

Romantisch hotel in een schitterende omgeving!

Een heel fijn hotel met prachtige kamers en een prima ontbijt met ruime keuze. Iedere kamer is weer anders en sfeervol ingericht, er is echt aandacht voor details. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, iedere dag een glimlach, je kamer netjes en schone handdoeken. De ligging is ideaal, dichtbij de stranden en het centrum. Let wel op dat je goede schoenen mee neemt, want door de heuvelachtige omgeving lijkt de wandeling naar het centrum toch net iets langer dan in ons platte Nederland ;) We hebben hier 5 nachtjes geslapen en zijn ontzettend blij dat we voor dit hotel hebben gekozen, in plaats van voor de torenhoge flats in bv. Albufeira. Lagos is een prachtig oud stadje met leuke winkeltjes en restaurantjes, een mooie haven en geweldige stranden. Maak een boottocht, dat is echt de moeite waard! Eet in één van de zijstraatjes, daar vind je de beste restaurants. (Saibos is een aanrader!) Wij komen hier ooit weer terug... ♡

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8LIsa06-09-2018

Heerlijk!

Super mooie kamer. De kamers bevinden zich in verschillende blokken in de nabije omgeving. Zwembad voor de deur. Er was geen kookgelegenheid in de onze kamer. Adults only. Rustige ligging maar alles (strand, centrum, Ponte de Piedade) is goed te belopen. Heerlijk ontbijt en zeer behulpzame eigenaar en personeel. Ondanks dat alles perfect was, vonden wij de prijs in het hoogseizoen erg hoog.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Lisette31-07-2016

Helemaal top!

Heel mooi en ruim appartement. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en medewerkers. De kamer was schoon en werd goed bijgehouden. Het ligt op loopafstand van het strand en het oude centrum van de stad. Niks op aan te merken!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Mini29-05-2016

Erg leuk en kleinschalig appartementencomplex!

Heel aantrekkelijk door z'n diversiteit! Wordt elke dag schoongemaakt; supermarkt vlakbij met lekkere verse broodjes! Centrum en strand op loopafstand. De rotskust van de Algarve is prachtig! Huur een auto en bezoek ook de westkust!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Sjef en Ineke, IJsselstein (ut)20-05-2016

Geweldig schoon en gezellig appartement

De ligging van Villa Dinis is gunstig t.o.v. de stranden en restaurants, alles is op loopafstand. Bushalte lokale bus en toeristentreintje vlakbij. Supermarkt naast de deur. Grote supermarkt op 700 mtr. Eigenaar en medewerkers bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Appartement nr. 12 was ons toebedeeld en deze was echt toppie, een eigen zwembad voor je deur, heerlijk ligbedden, binnen alles voldoende ingericht 2 tv's,, nette inloop douche, goed breed bed met heerlijke matrassen, fantastisch. Geen negatieve punten wij hebben meer dan genoten, alleen jammer dat het de eerste 9 dagen voor het eerst sinds 1951 zoveel geregend heeft maar regenjasjes aan en gaan.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Breugelmans-Sönmez23-09-2015

Charmant!

Een gemoedelijk en charmant hotel. Erg mooi aangelegd met paden en planten. Wij verbleven in één van de ruime, comfortabele appartementen. Verzorging er goed, aardig personeel en een heerlijk ontbijt. Lagos is een erg leuk stadje op loopafstand met genoeg winkeltjes, restaurants en terrasjes. Stranden op loopafstand en erg leuk om met een auto de omliggende plaatsen en natuur te ontdekken. Don Manuel, obrigado!

Gereisd met partner in september 2015

• 9meneer Antonissen15-08-2014

Wat een gezellig en mooi appartement!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Villas Dinis. Ons appartement was erg mooi en gezellig ingericht en werd elke dag netjes schoongemaakt. Ook is het leuk dat wij voor onze deur een zwembad hadden liggen. De locatie is prima en de staf erg vriendelijk. Wij hebben een top vakantie gehad en raden Villas Dinis iedereen aan.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jos en Paula27-03-2014

Heerlijke plaats in het vroege voorjaar

Letterlijk aan de rand van de stad op een paar honderd meter van de kliffen. Appartementen bijzonder schoon, van alle gemakken voorzien, gratis wifi, veel en lang zon aan de achterzijde, bijzonder behulpzaam. Klein winkeltje op 50m. Ideaal uitgangspunt om (te voet) heel het zuid-westen te ontdekken. .

Gereisd met partner in maart 2014

• 10P van Hoolwerff16-06-2013

Verzorgd, schoon, sfeervol.

Goed, centraal, dichtbij centrum en mooie baai, uitzicht op een weg, net buiten het centrum,erg klantvriendelijk en behulpzaam, verhouding ten aanzien van het appartement is goed, die van het ontbijt niet, ontbijtzaal en terras.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Ferdinand Kool20-08-2012

Supervakantie, gezellig en ontspannen

Met mijn partner en mijn dochter van 12 maanden voor 8 dagen in dit appartment geboekt. Uitstekende locatie en hele vriendelijk eigenaar, ook de schoonmaak is perfect. De zwembaden zijn schoon en recentelijk vernieuwd, ook heeft de eigenaar een nieuw pand aangekocht om daar het ontbijt aan te bieden, ziet er prima uit en is goed te bereiken.

1 advies is wel om met een kleintje, je eigen matras mee te nemen!! Een baby bedje hebben ze wel, maar ze maken een martras van dikke dekens, en dit is veel te warm voor zo`n kleintje.

Een huurauto is wel aan te raden, een strandje is dichtbij en deze is heel mooi, maar er zijn mooiere en grotere stranden op 10 minuutjes autorijden.

Het centrum is dichtbij en de haven is de moeite waard om eens te bezoeken. Al met al een geslaagde vakantie, maar een auto is zeker een must!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen