Appartement Vilabranca

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Vilabranca

• 2018
    6Jos26-10-2018

Rijp voor renovatie, dus nooit meer.

Apartementen zijn ruim en alles werkt. De gezelligheid moet je er zelf even van maken, ik bedoel ze zijn een beetje kaal ingericht. Maar... het gehele complex dus ook de appartement zijn einde levensduur. Dat betekend alles ziet er niet meer uit. Je kent dat wel, gescheurde en gekitte voegen in de badkamer, sloten die niet meer goed werken, kortom een beetje shabby. Het ontbijt voldoet maar verwacht er niet te veel van, en op is (in ons geval) op..😒 Het personeel werkt wel, maar ook daar was het schijnbaar einde seizoen.😁😁 De afstand tot centrum Lagos is voor gezonde mensen idd een kwartiertje lopen, is je Conditie wat minder.... zou ik wat anders kiezen. Er rijdt wel een shuttle maar niet vaak. Al met al...een kleine 6 1 kanttekening...ga je nou bijvoorbeeld 3 of 4 weken golven is dit wel een goedkoop alternatief. En kan je het appartement een beetje eigen maken en zelf je boodschappen en koken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Kirsten09-10-2018

Zeker een aanrader! Mooie complex + goede ligging

Wij waren positief verrast toen wij het hotel zagen. Gezien de prijs hadden wij geen hoge verwachtingen, maar het viel ontzettend mee. De ligging is ideaal; het is 's nachts muisstil en de afstand nar het centrum is goed te lopen. Er gaan bovendien regelmatig shuttlebussen van en naar het centrum.

Naast het complex bevindt zich een supermarkt, waar je voor een fijne prijs verse broodjes, fruit en allerlei andere dingen kunt kopen.

De kamers zelf zijn redelijk spartaans ingericht en stralen weinig gezelligheid uit. De kamer was wel ontzettend groot en beschikte over alle relevante faciliteiten. Er werd iedere dag goed schoongemaakt en het appartement zag er verder ook redelijk goed onderhouden uit.

De medewerkers waren ontzettend vriendelijk, behulpzaam en spraken goed engels. De service was in die zin echt uitstekend.

Bij de poolbar heerste ook een ontspannen sfeer en tijdens happy hour zijn de cocktails erg goedkoop.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8natasja09-08-2016

Mooie ruime appartement

Vilabranca is een ruime opgezette appartementen complex. Vriendelijk personeel bij de bar en bij de receptie. Vilabranca heeft 2 zwembaden ruim opgezet helaas zijn we wat weinig bedjes.

Ligging is wat minder ruim 20 minuten lopen naar het strand en naar de winkels. veel engelse in het stadje Lagos.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 2gerrits09-05-2016

prima accommodatie

Het appartement was heel ruim en schoon we vonden alleen de bedden erg hard. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden en omgeving netjes onderhouden. Ligt net buiten t centrum in rustige wijk er waren wel wat bouwaktiviteiten maar niet hinderlijk prima winkeltje vlakbij voor dagelijkse broodjes enzo, ene auto erbij is wel handig. Lagos is een leuke plaats met vele mooie stranden dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Joyce23-08-2015

Mooi park

Mooi zeer ruim appartement!! (wij hadden met 2 slaapkamers) 2 badkamers. Netjes onderhouden. 2 zwembaden, ziet er keurig uit. Auto is aan te bevelen, zodat je de buurt kan verkennen. Super mooi strand, waarvoor auto ook handig is. Anders net te ver. Je kan echt heerlijk eten in het restaurant op het park. En anders met de auto naar de boulevard waar je de eettentjes voor het uitkiezen hebt. Er is een supermarktje tegenover het park waar ze van alles verkopen en iedere dag verse broodjes. Miste alleen een speeltuintje voor de kinderen. Die is er wel maar is afgesloten met dicht hek en overgroeid met onkruid. Wie weet staat nog op de planning om op te knappen?? Maar verder echt n aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7mevrouw Broeder02-07-2015

Slechte bedden.

Bedden zijn zeer hard, daar zou echt wat aan gedaan .moeten worden..

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Harry Kremer04-10-2013

Prachtig appartementen komplex

Algemene indruk is goed 2 ruime zwembaden appartementen zijn goed 3 maal per week schone lakens en handdoeken,het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam,prijs kwaliteit en prijs zijn goed. Heeft een klein restaurant maar het eten is goed.De staat van de kamers is goed ook badkamer.Als je naar het strand wil of een tochtje wil maken dan is een auto aan te bevelen.Super marktje er recht tegen over.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Cathrien17-05-2012

super appartement

Heel goed appartement, keurig en heel schoon, ligt centraal en gratis met busje naar het strand of centrum. Uitstekende service, vriendelijke mensen. Om de dag werd alles schoongemaakt en schone handdoeken. 2 x per week schone lakens. We hebben er niet gegeten dus geen mening over het restaurant.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Tanneke02-11-2009

Mooie, rustige gelegen appartementen

De appartementen liggen op een loopafstand van 20min van het centrum. Het was ruim en erg schoon, om de dag schone handdoeken. Service was heel goed, als wij een vraag hadden, werden we meteen geholpen. Er rijdt een shuttle service naar het centrum voor als je geen auto hebt (auto is wel een aanrader!) Al met al hebben wij een hele vakantie gehad hier!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Saskia Merkus09-05-2009

geweldig!

Na een teleurstellende start in een andere acco in Praia da Rocha, was dit een Paradijs. Schoon, ruim, mooi opgezet, heel vriendelijk personeel. en ook nog een heerlijke bedden en een superschone en luxe badkamer. Prachtige tuinen en een rustige ligging maar niet te ver van het strand en het centrum. En met een huurauto weet je alles. Een aanrader! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2009

Appartement Vilabranca info