Géén boekingskosten

Boek met Zoover

31 Reviews over Vila Galé Lagos

• 9Familie De Kerpel11-10-2020

Voortreffelijk.

Het verblijf was net zoals vorig jaar weer super goed. Alles is netjes, verzorgd tot in de puntjes, het personeel is professioneel, beleefd, vriendelijk, hulpvaardig en aangenaam in omgang. Wegens de wereldwijde COVID-19-pandemie is alles anders, ook hier was alles aangepast maar met zorg en aandacht voor de veiligheid. Misschien daarom dat de maaltijden ietsje minder waren dan we gewend waren maar dat nemen we er graag bij. Een dikke pluim voor alle veiligheidsvoorzieningen.
    Voor zover ik kan bedenken, het enige minpuntje, het koude zwembadwater...... Er werd zo goed als geen gebruik gemaakt van het toch prachtige zwembad en dat is op zich wel jammer. Dit is hotel is een aanrader zeker na de drukte.

Costa, Manager, 16-10-2020

Beste gast, Bedankt voor het delen van uw feedback. Ik hoop dat we je snel weer kunnen zien. Vriendelijke groeten Aníbal Costa

• 10Julien De Kerpel , vrouw en 2 zussen .11-10-2020

SUPER VAKANTIE !

Wij waren hier voor de tweede maal hadden opnieuw een super vakantie , met super eten en bediening , en nu reeds hebben we besloten om volgend jaar terug te komen !SUPER

Costa, Manager, 16-10-2020

• 9Kampijon12-08-2019

Geweldige service, top hotel!

Mooi hotel, modern, schoon, vriendelijk personeel Hier is All Inclusive echt All Inclusive. Het hotel heeft een groot zwembad en er zijn voldoende ligbedden, iedereen krijgt ook een mededeling dat het langdurig reserveren niet is toegestaan en dat alle bezittingen op het bed meegenomen kunnen worden (dat heeft gewerkt!) Eten is een beetje eenzijdig (geen thema's), maar kwalitatief wel goed, maar wij zijn hele moeilijke eters (wat een boer niet kent...................) Tips: - Wil je niet 20 minuten lopen neem dat de fun-ride (treintje op wielen), er is een halte aan de achterkant (kost € 3,50 per persoon), je krijgt een tour van een uur, maar je kunt uitstappen in het centrum, rondlopen en weer instappen (op het kaartje staat dat je per rit moet betalen, maar je hoeft die dat niet opnieuw te betalen, - Het water in het zwembad is een beetje koud, maar je mag binnen je "All inclusive" gratis gebruikmaken in het binnenzwembad (in de Spa).

Costa, Manager, 15-08-2019

Geachte heer Kampijon,

Hartelijk dank voor uw uitstekende opmerking over uw verblijf in Vila Galé Lagos. We zijn erg dankbaar voor de uitstekende beschrijving van onze diensten en vooral voor het voldoen aan uw verwachtingen. We hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. oprecht Anibal Costa

• 8Hetty24-07-2019

Een mooi hotel en een fijne week gehad .

Het ontbijt was super en het avondbuffet was uitgebreid alleen de smaak was vlak en veel van hetzelfde .De meeste medewerkers waren wel vriendelijk en behulpzaam

Costa, Manager, 26-07-2019

Beste gast, Bedankt voor je vriendelijke beoordeling, want we zijn erg blij dat je hebt genoten van je verblijf in Vila Galé Lagos en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het kiezen van de Vila Galé Hotels en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen vriendelijke groeten Anibal Costa

• 9Ivan28-03-2019

Maart is een goede periode met goede weer om Algarve te ondeken.

Costa, Manager, 29-03-2019

Beste Ivan, Bedankt voor het delen van uw beoordeling. We zijn blij dat u van uw verblijf hebt genoten en aan uw verwachtingen konden voldoen. In de hoop dat je ons op een toekomstige vakantie opnieuw mag bezoeken en bedankt dat je voor Hotel Vila Galé Lagos hebt gekozen. Vriendelijke groeten Anibal Costa

• 10Frens15-02-2019

Very goog

All. The staff, the location, the food, the city.

Costa, Manager, 10-04-2019

Dear guest, Thank you very much for your feedback about your stay at Vila Galé Lagos. We hope we can see you again in a future holiday. Kind regards Aníbal Costa

• 9Renate15-03-2018

Mooi geweldig resort

Als je voor een relaxe vakantie met heerlijk eten wilt gaan is dit een ideaal resort, mooie schone kamers en vooral vriendelijk personeel.

Costa, Manager, 03-02-2019

Beste gast Bedankt voor het delen van uw beoordeling en zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf in de Vuila Gale Lagos. We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie. Vriendelijke groeten Anibal Costa

• 8H riley10-01-2018

Heel goed

Het was een mooie camping

Costa, Manager, 18-02-2019

Geachte heer Riley, Heel erg bedankt voor uw feedback. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij de volgende gelegenheid. oprecht Aníbal Costa

• 6Ingrid lambers02-01-2018

Keuken, horeca geen 4 sterren waardig

Prima hotel qua ligging, kamers en Spa. Vriendelijk personeel alleen niet op elkaar ingesteld ervaring in horeca is ver te zoeken. Ontbijt is goed maar in drukke periode sta je in een lange wachtrij, wat niet nodig is er zijn meerdere zalen. De verhouding avondeten prijs is niet reeel, in verhouding duur. Elk buffet is bijna hetzelfde en niet warm. Qua faciliteiten prima hotel oogt luxe maar al met al geen 4 sterren waard!!

Costa, Manager, 03-02-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Hoewel ik wenste dat je een betere ervaring had, is het feedback zoals dit waarvan we leren en gebruiken om te verbeteren. We werken er hard aan om een ​​uitzonderlijke gastervaring te leveren, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort schoten. Als u ons een kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen, kan ik u verzekeren dat we ons best zullen doen om u de geweldige hotelervaring te bieden waar zoveel gasten zo dol op zijn. Oprecht, Anibal Costa

• 8Anneke19-10-2017

Fantastisch hotel

Goed hotel, prachtig buitenzwembad met voldoende bedjes. Ontbijt erg uitgebreid met bubbels en erg ruim aanbod. Ondanks dat het restaurant erg groot is loopt alles toch erg soepel. Gerechten worden tot aan het laatste moment goed aangevuld en doordat je een plaats krijgt aangewezen krijg je altijd een schoon tafeltje. Ook het aanbod bij het diner is erg ruim en voldoende variatie (wij zijn wel maar 6 dagen geweest) Het binnenzwembad met sauna is ook erg prettig vooral op de koudere dagen. Ondanks dat de plaatsjes aan de Algarve veel vergane glorie zijn is Lagos (op loopafstand van het hotel) een uitzondering daarop. Ook een aanrader is een boottocht langs de Piedade

Costa, Manager, 18-02-2019

Geachte klant, Hartelijk dank voor het nemen van de beoordeling. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij de volgende gelegenheid. oprecht Aníbal Costa

Hotel Vila Galé Lagos info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)