Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag21°16°
8,7

28 reviews over Hotel Vila Galé Lagos in het Nederlands

Geweldige service, top hotel!

Kampijon
12-8-2019

Mooi hotel, modern, schoon, vriendelijk personeel Hier is All Inclusive echt All Inclusive. Het hotel heeft een groot zwembad en er zijn voldoende ligbedden, iedereen krijgt ook een mededeling dat het langdurig reserveren niet is toegestaan en dat alle bezittingen op het bed meegenomen kunnen worden (dat heeft gewerkt!) Eten is een beetje eenzijdig (geen thema's), maar kwalitatief wel goed, maar wij zijn hele moeilijke eters (wat een boer niet kent...................) Tips: - Wil je niet 20 minuten lopen neem dat de fun-ride (treintje op wielen), er is een halte aan de achterkant (kost € 3,50 per persoon), je krijgt een tour van een uur, maar je kunt uitstappen in het centrum, rondlopen en weer instappen (op het kaartje staat dat je per rit moet betalen, maar je hoeft die dat niet opnieuw te betalen, - Het water in het zwembad is een beetje koud, maar je mag binnen je "All inclusive" gratis gebruikmaken in het binnenzwembad (in de Spa).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Costa, Manager, 15-8-2019

Geachte heer Kampijon,

Hartelijk dank voor uw uitstekende opmerking over uw verblijf in Vila Galé Lagos. We zijn erg dankbaar voor de uitstekende beschrijving van onze diensten en vooral voor het voldoen aan uw verwachtingen. We hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. oprecht Anibal Costa

Een mooi hotel en een fijne week gehad .

Hetty
24-7-2019

Het ontbijt was super en het avondbuffet was uitgebreid alleen de smaak was vlak en veel van hetzelfde .De meeste medewerkers waren wel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Costa, Manager, 26-7-2019

Beste gast, Bedankt voor je vriendelijke beoordeling, want we zijn erg blij dat je hebt genoten van je verblijf in Vila Galé Lagos en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het kiezen van de Vila Galé Hotels en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen vriendelijke groeten Anibal Costa

Ivan
28-3-2019

Maart is een goede periode met goede weer om Algarve te ondeken.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Costa, Manager, 29-3-2019

Beste Ivan, Bedankt voor het delen van uw beoordeling. We zijn blij dat u van uw verblijf hebt genoten en aan uw verwachtingen konden voldoen. In de hoop dat je ons op een toekomstige vakantie opnieuw mag bezoeken en bedankt dat je voor Hotel Vila Galé Lagos hebt gekozen. Vriendelijke groeten Anibal Costa

Mooi geweldig resort

Renate
15-3-2018

Als je voor een relaxe vakantie met heerlijk eten wilt gaan is dit een ideaal resort, mooie schone kamers en vooral vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Costa, Manager, 3-2-2019

Beste gast Bedankt voor het delen van uw beoordeling en zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf in de Vuila Gale Lagos. We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie. Vriendelijke groeten Anibal Costa

Heel goed

H riley
10-1-2018

Het was een mooie camping

Gereisd Met partner in juni 2017
Costa, Manager, 18-2-2019

Geachte heer Riley, Heel erg bedankt voor uw feedback. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij de volgende gelegenheid. oprecht Aníbal Costa

Keuken, horeca geen 4 sterren waardig

Ingrid lambers
2-1-2018

Prima hotel qua ligging, kamers en Spa. Vriendelijk personeel alleen niet op elkaar ingesteld ervaring in horeca is ver te zoeken. Ontbijt is goed maar in drukke periode sta je in een lange wachtrij, wat niet nodig is er zijn meerdere zalen. De verhouding avondeten prijs is niet reeel, in verhouding duur. Elk buffet is bijna hetzelfde en niet warm. Qua faciliteiten prima hotel oogt luxe maar al met al geen 4 sterren waard!!

Gereisd Met partner in december 2017
Costa, Manager, 3-2-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Hoewel ik wenste dat je een betere ervaring had, is het feedback zoals dit waarvan we leren en gebruiken om te verbeteren. We werken er hard aan om een ​​uitzonderlijke gastervaring te leveren, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort schoten. Als u ons een kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen, kan ik u verzekeren dat we ons best zullen doen om u de geweldige hotelervaring te bieden waar zoveel gasten zo dol op zijn. Oprecht, Anibal Costa

Fantastisch hotel

Anneke
19-10-2017

Goed hotel, prachtig buitenzwembad met voldoende bedjes. Ontbijt erg uitgebreid met bubbels en erg ruim aanbod. Ondanks dat het restaurant erg groot is loopt alles toch erg soepel. Gerechten worden tot aan het laatste moment goed aangevuld en doordat je een plaats krijgt aangewezen krijg je altijd een schoon tafeltje. Ook het aanbod bij het diner is erg ruim en voldoende variatie (wij zijn wel maar 6 dagen geweest) Het binnenzwembad met sauna is ook erg prettig vooral op de koudere dagen. Ondanks dat de plaatsjes aan de Algarve veel vergane glorie zijn is Lagos (op loopafstand van het hotel) een uitzondering daarop. Ook een aanrader is een boottocht langs de Piedade

Gereisd Met partner in oktober 2017
Costa, Manager, 18-2-2019

Geachte klant, Hartelijk dank voor het nemen van de beoordeling. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij de volgende gelegenheid. oprecht Aníbal Costa

Super week

Bert
22-7-2017

Mooi hotel en een fantastisch ontbijt. Strand op 200 mtr en Lagos op loopafstand

Gereisd Met partner in oktober 2016

Prachtig modern hotel

Andretinus
20-10-2016

Super mooi hotel, kamers erg ruim en goed schoon gehouden, schoonmaak 7x per week en bedlinnen 3x per week verschoond. Mega groot zwembad met voldoende ligbedjes. Weg en spoor oversteken en je bent op het strand. Centrum van Lagos is circa 20 minuten lopen. All-inclusive is prima, voldoende variatie, het enige minpuntje wat wij konden ontdekken is dat het eten niet altijd goed warm was. Ondanks het ruim opgezette complex is de animatie binnen en is er in de avond buiten weinig zitruimte. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad, hele relaxte sfeer, de kans is groot dat wij hier nog een keer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi en schoon strand

Jan
28-6-2016

Na de landing is het met een busje nog een uurtje rijden naar het hotel. Hotel gunstig gelegen op ca. 400 meter van het strand. Strand is schoon, groot en niet overvol. Hotel is wat massaal, echter merk je hier alleen bij het avond eten iets van. Mede door een verkeerde opstelling van het buffet. (familie) Kamers zijn gehorig met slechts een deur er tussen. Kamers zijn schoon, ruim en goede faciliteiten. Eten is gevarieerd, voldoende. Smaak is zo wie zo betwistbaar, Ons smaakte het goed. Het stadje Lagos ligt op ca. 15 minuten lopen. Het stadje is leuk, gezellige terrasjes en mogelijkheden voor excursies.

Kortom een aanrader

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Lagos in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Lagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.