Hotel Valmar Villas

5 reviews over Hotel Valmar Villas in het Nederlands

Misleiding

j.mordang
26-9-2012

Geboekt een "Superior"tweepersoonskamer met zeezicht, volges de beschrijving en foto's op de boekingswebsite.

Uitkomst is: Je bestelt een haasbiefstuk en je ontvangt een gehaktbal.

De kamer voldeed totaal niet aan de beschrijving van onze reservering.

Hun hierop attent gemaakt, maar wees ons erop, dat alle kamers gelijk waren en wij een "Superior"kamer hadden met zeezicht?? (ja,we zagen een streepje zee)

Tijdens ons verblijf konden wij op de accomodatie duidelijk waarnemen, dat de kamers met onze specificaties hier wel degelijk aanwezig waren. De eigenaar met onze reservering en kopies van presentaties en foto's van de website geconfronteerd, moest toen toegeven, dat er wel degelijk andere kamers waren. Voor volgend jaar was het beter om RECHTSTREEKS met hem contact op te nemen en niet via de touroperatorsite, konden we alles boeken wat we wilde!!

Hier kwam dus de bekende AAP uit de MOUW. Helaas een volgende keer komt er dus hier nooit meer.

Geweldig!!

Filip & Nicole
26-8-2011

We zijn net terug van 11 dagen bij Valmar Villas in Lagos. Toen we om 23u bij het hotel arriveerden -we zijn niet direct na het landen naar het hotel gereden- kwamen we erachter dat er tot 22u ingecheckt kon worden. Er was dan ook niemand meer. Gelukkig was medewerker Jose zo vriendelijk om alsnog naar het hotel terug te rijden om ons een kamer toe te wijzen.

De hotelkamer zag er perfect uit. Netjes, verzorgd en vooral ruim. De bedden waren enorm groot! Ze konden gemakkelijk door voor kleine tweepersoonsbedden.

Zowel de ligging als het hotel zelf zijn ideaal voor rustzoekers. Wil je toch wat meer drukte, dan wandel je in 25 minuten naar het centrum van Lagos. Een echte aanrader is restaurant No Patio in het centrum. Probeer vooral de rode huiswijn!!

Het ontbijt was ook erg lekker en tot in de puntjes verzorgd!

Voor de dames: op de kamer was een goede föhn aanwezig en genoeg grote spiegels!!

2005

Het hotel was goed, personeel heel erg aardig

Mw. P.Suripatty
16-9-2005

Het hotel was goed, personeel heel erg aardig. In de reisgidsen stond dat de kamer 2x per week werd schoongemaakt, bij ons was het elke dag wat we eigenlijk normaal vinden en je kreeg ook nog handdoeken voor het zwembad. Je moet wel een auto hebben om overal te komen, wat we dus ook hadden anders moest je te ver lopen voor de stranden en het centrum. Het ontbijt was goed, buffet. Uit eten in Lagos was goedkoop. We komen zeker weer terug!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Valmar Villas voor je op een rij gezet:

Een erg mooi hotel, eigenlijk zijn het aparte villa's. Ligt niet zo ver van het strand, wel een steile beklimming.De reden dat ik voor de service en prijs/kwaliteit een 6 heb gegeven ligt voornamelijk aan een verkeerde voorlichting. Het bed zou eenmaal per week verschoond worden wat niet is gebeurd en wij moesten 's ochtends om 4.30 uur weg, want het vliegtuig vertrok om 7.45 uur en dat er dan geen ontbijt is, kan ik begrijpen, maar dat er dan tenminste een paar broodjes of sneetjes brood worden besmeerd, dat is er niet bij, en dat voor 500,- euro per week, vind ik wel erg belachelijk. Volgens de receptionist wist het reisburo hiervan, en die weten van niks natuurlijk.

2004

Ligt leuk, vlak bij strand, lekker rustig, vriendelijke mensen. Lagos zelf is ook wel een leuke stad, is lopend vanaf dit hotel best een stukje. Zo'n 20 tot 30 minuten denk ik. Maar het geheel is wel een aanrader, met mooi uitzicht. Een huurauto is aanbevolen, als je meer wilt als Lagos en strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Valmar Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valmar Villas in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valmar Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.