Camping Trindade

6 reviews over Camping Trindade in het Nederlands

per una breve sosta...

ORESTE
18-11-2012

perfetto per il centro della città, scadente negli impianti e nella manutenzione generale.

Young people

Shamomyam
30-6-2012

Perto da praia, do centro da povoação, dos supermercados; com maquina de lavar/secar roupa. Duches quentes. Pessoal acolhedor. Menos caro que os restantes... Ideal para a malta jovem.

Simpel en ok!

Marcel
18-10-2010

Het is alweer een hele tijd geleden dat wij hier zijn geweest, maar het was een simpele camping. We hadden gelukkig een koepeltent in de schaduw, zodat we niet s' ochtends de tent uitbranden. In de zomer kan het heel erg warm worden hier. De camping had een redelijk onderhouden sanitair, campingwinkeltje, kantine, speeltuin. De kwaliteit is ok, maar verwacht geen luxe. De ligging daarentegen is zeer goed. Het is een paar minuten wandelen naar het strand en naar het centrum idem dito.

Geen luxe, maar dicht bij het centrum!!

E. Verb
3-9-2010

Ben hier samen met mijn vriend geweest. We hebben 3 verschillende campings in de Algarve gehad, maar deze was qua ligging zeker het voornaamst. Niet eerst kilometers lopen voordat we eindelijk in een centrum zijn. Het is een simpele en goedkope camping, maar erg gezellig. De toiletten en douches zijn wat minder naar mijn mening maar wat voor ons het belangrijkste was (aangezien openbaar vervoer in Portugal een stuk minder is dan we in Nederland gewend zijn) is dat deze camping zeer centraal ligt en je binnen 5 minuten lopen in het centrum van Lagos of aan het strand bent! Lagos is een erg gezellige stad met ook een bruisend uitgaansleven.

camping da tia Carmita nunca mais

ana paula
15-1-2010

chuveiro quente só á noite, sanitário sujo, ótimas sombras, mas cuidado cai árvores, caiu 2 em cima da barraca, iluminaçao noturna , só quando há luz pois quando acampei lá nao pagaram a luz foi cortada e ficamos no escuro, e o dono de lá nao quer nem saber, enche o saco toda hora, som nem de dia e nao se pode nem conversar que eles vem reclamar , aém disso estava com uma criança de 4 anos quando caiu as árvores ele além de nao querer me dar assistencia foi ignorante e mau educado... nunca mais apareço por lá

Leuke en rustige stadscamping

Marina Van Gelderen
19-5-2009

Het is een eenvoudige camping met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Met zeer vriendelijke medewerkers.

De locatie van de camping heeft van alles: mooie stranden op loopafstand, een gezellig historisch stadje met veel restaurantjes, winkels en een jachthaven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trindade in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trindade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Trindade scoort een 5.4 uit 10 op basis van 6 reviews.