5,4

3 reviews over Camping Trindade in het Nederlands

Simpel en ok!

Marcel
18-10-2010

Het is alweer een hele tijd geleden dat wij hier zijn geweest, maar het was een simpele camping. We hadden gelukkig een koepeltent in de schaduw, zodat we niet s' ochtends de tent uitbranden. In de zomer kan het heel erg warm worden hier. De camping had een redelijk onderhouden sanitair, campingwinkeltje, kantine, speeltuin. De kwaliteit is ok, maar verwacht geen luxe. De ligging daarentegen is zeer goed. Het is een paar minuten wandelen naar het strand en naar het centrum idem dito.

Gereisd met partner in juli 1998

Geen luxe, maar dicht bij het centrum!!

E. Verb
3-9-2010

Ben hier samen met mijn vriend geweest. We hebben 3 verschillende campings in de Algarve gehad, maar deze was qua ligging zeker het voornaamst. Niet eerst kilometers lopen voordat we eindelijk in een centrum zijn. Het is een simpele en goedkope camping, maar erg gezellig. De toiletten en douches zijn wat minder naar mijn mening maar wat voor ons het belangrijkste was (aangezien openbaar vervoer in Portugal een stuk minder is dan we in Nederland gewend zijn) is dat deze camping zeer centraal ligt en je binnen 5 minuten lopen in het centrum van Lagos of aan het strand bent! Lagos is een erg gezellige stad met ook een bruisend uitgaansleven.

Gereisd met partner in augustus 2010

Leuke en rustige stadscamping

Marina Van Gelderen
19-5-2009

Het is een eenvoudige camping met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Met zeer vriendelijke medewerkers.

De locatie van de camping heeft van alles: mooie stranden op loopafstand, een gezellig historisch stadje met veel restaurantjes, winkels en een jachthaven.

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trindade in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trindade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.