Géén boekingskosten
PortugalAlgarveLagosBed & Breakfasts LagosBed & Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia

Bed & Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia

Meer bed & breakfast info

Contact

196 Reviews over The Art of Joy - Quinta Sophia

• 10Liliane29-05-2022

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar !

Wat een geweldige plek is the Art of joy ! Na een paar keer in Monchique was het nu voor mij de eerste keer in Lagos. Alles is aanwezig voor een fantastische vakantie. Leuke, nette kamers, goede bedden, geweldig ontbijt, strand op loopafstand en kortbij het centrum van de stad. Ik kan zo nog even doorgaan. Het meest fantastische aan deze B&B zijn natuurlijk Anne en Eus. Wat een geweldige hosts ! Niets is hen teveel, altijd klaar voor tips en hulp waar nodig. Kortom, the Art of joy is een echte aanrader, een kleine hemel op aarde. Een plek waar ik graag terugkom !

• 10Petra van Wageningen-Biegel10-10-2021

Art of Joy is een oase van gastvrijheid, hartelijkheid en ontspanning. Anne en Eus, de hosts, hebben er elke minuut voor gezorgd dat wij 10 heerlijke, onbezorgde dagen hadden. In combinatie met de adembenemende omgeving en de geweldige natuur een topvakantie!

• 10Melchert & Monique08-03-2021

Ronduit fantastisch

Wat een prachtig huis met groene beschutte tuin . Waar vandaan je wandelend naar het strand kan en de leuke stad Lagos . Uniek dus . Net als de eigenaren . Gastvrijheid ten top . We reizen veel en komen eigenlijk nooit terug op dezelfde plek , hier komen we jaarlijks terug .

• 9Sandra05-11-2020

Geweldig mooie plek en super relaxte sfeer

Wat een bijzonder huis! Ooit van een bekende Portugese schrijfster, nu in handen van een Nederlands stel, Anne en Eus. Op een mooie plek, rustig gelegen, op loopafstand van het strand Meia praia. Ann en Eus zijn geweldig hosts, serveren een uitgebreid ontbijt, geven onbeperkt tips en informatie en Anne nodigt je uit voor prachtige wandelingen. Ze gaan nu een paar weken verbouwen om de kwaliteit van de kamers te verhogen. Met behoud van de warme sfeer wordt het dan een superfijne plek met comfort.

• 10Richard en Paula19-08-2020

Ultiem vakantiegevoel!

Voor de 8ste keer weer mogen genieten van de magische uitzichten waarbij we 14 dagen volledig door Anne en Eus in de watten zijn gelegd! Prachtige wandelingen gemaakt aan de zuid en westkust, genoten van de kookkunst van Eus, fijn contact met de andere gasten en genoten van de rust. Heerlijk geslapen in de fijne bedden. Alles in een heerlijk ontspannen en ongedwongen sfeer. Ondanks Corona hebben we ons tijdens de (vlieg)reis en op de bestemming nooit onveilig gevoeld. Er werd voldoende afstand gehouden en in de winkels moet je een mondkapje gebruiken. Anne en Eus, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en vriendschap en we kijken uit naar jullie nieuwe Casa aan de zuidkust!

• 10Arnold en Anja02-08-2020

Ook in caronatijd fantastische en veilige plek!

Eind juni konden we gelukkig weer naar onze mooie plek op de berg bij Anne en Eus. Dit keer volledig coronaproof, tijdens de vlucht, in alle winkels en in de restaurants. Maar zeker ook bij "The Art of Joy" bij Anne en Eus. Zij waren op alles voorbereid. Wij hebben er wederom een geweldige tijd gehad. Mooie wandelingen op de berg en langs de kusten gemaakt en heerlijk gezwommen in de warme oceaan. Wij zien nu al weer uit naar de volgende keer bij de lieve en zorgzame gastvrouw en gastheer Anne en Eus.

• 10Bas & Thalia27-07-2020

The place ánd the people to be! ❤️

Unwinden na een hectische periode ín een coronazomer. Mooier en beter kon niet dan bij the Art of Joy! Na een rustige en coronaproof vlucht kwamen we voor alweer de 9e keer bij deze ontzettende lieverds; Anne & Eus. Zij zorgen ervoor dat je verblijf hét gouden randje heeft waar je het jaren later nog over hebt. Hun fantastische plekje is keer op keer adembenemend en inspirerend. Het kleinschalige verblijf en de getroffen voorzorgsmaatregelen maakte het super veilig in deze vreemde tijd van covid. We hadden nergens anders liever willen zijn! Maar dat is eigenlijk ieder jaar zo ;)

• 10Lobke24-11-2019

Mijn favoriete B&B voor ontspanning!!!

Dit jaar voor de derde keer geweest! Iedere ochtend genieten van het betoverende uitzicht! Fantastische zonsopgang wandelingen gemaakt onder begeleiding van Anne (de gastvrouw)! Elke keer voelt het weer als thuiskomen, een fantastische plek om helemaal tot rust te komen!

• 10Meindert24-11-2019

Fantastisch verblijf om weer energie op te doen

Het is voor mij denk ik de achtste keer voor mij op de Casa Branca bij Anne en Eus. Het is elke keer weer thuiskomen op een heerlijke plek op Monchique. Voor mij persoonlijk is het mijn jaarlijkse rustpunt in mijn hectische leven met een drukke baan. Daar even helemaal niets te moeten en aardige mensen ontmoeten is heerlijk. Daarnaast natuurlijk heerlijke wandelingen maken om je hoofd leeg te maken. Dat kan begeleid en anders hebben ze wandelingen voor je zodat je zelf op pad kan. Ook heb Ik nog twee masages van Eus gehad, 1 aan het begin van mijn verblijf om alle spanning wat vast zit even los te maken en nog 1 in de 2e week om er weer tegenaan te kunnen. Het was voor mij weer een onvergetelijk verblijf bij die super gastvrije en lieve Anne en Eus. Een aanrader voor iedereen die Portugal op een andere manier wil ontdekken.

• 10Allison21-11-2019

Hier wil je gewoon heel graag zijn😃

We hebben met 13 vrouwen het leven gevierd! Heel bijzonder omdat mijn vriendinnen elkaar niet allemaal kenden. Het was met een woord Fantastisch! Wat een verbinding! Anne en Eus zijn hele gastvrije en verbindende mensen. Ze ontzielen je waar ze kunnen zodat je heerlijk kan genieten. En dat hebben we gedaan!!!! Mooi om op terug te kijken❤️ Thanks Anne en Eus!

Bed & Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden