Bed and Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia

10Fenomenaal

Portugal, Algarve, Lagos

10Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Art of Joy - Quinta Sophia voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info

192 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia

• 10Richard en Paula19-08-2020

Ultiem vakantiegevoel!

Voor de 8ste keer weer mogen genieten van de magische uitzichten waarbij we 14 dagen volledig door Anne en Eus in de watten zijn gelegd! Prachtige wandelingen gemaakt aan de zuid en westkust, genoten van de kookkunst van Eus, fijn contact met de andere gasten en genoten van de rust. Heerlijk geslapen in de fijne bedden. Alles in een heerlijk ontspannen en ongedwongen sfeer. Ondanks Corona hebben we ons tijdens de (vlieg)reis en op de bestemming nooit onveilig gevoeld. Er werd voldoende afstand gehouden en in de winkels moet je een mondkapje gebruiken. Anne en Eus, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en vriendschap en we kijken uit naar jullie nieuwe Casa aan de zuidkust!

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Arnold en Anja02-08-2020

Ook in caronatijd fantastische en veilige plek!

Eind juni konden we gelukkig weer naar onze mooie plek op de berg bij Anne en Eus. Dit keer volledig coronaproof, tijdens de vlucht, in alle winkels en in de restaurants. Maar zeker ook bij "The Art of Joy" bij Anne en Eus. Zij waren op alles voorbereid. Wij hebben er wederom een geweldige tijd gehad. Mooie wandelingen op de berg en langs de kusten gemaakt en heerlijk gezwommen in de warme oceaan. Wij zien nu al weer uit naar de volgende keer bij de lieve en zorgzame gastvrouw en gastheer Anne en Eus.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Bas & Thalia27-07-2020

The place ánd the people to be! ❤️

Unwinden na een hectische periode ín een coronazomer. Mooier en beter kon niet dan bij the Art of Joy! Na een rustige en coronaproof vlucht kwamen we voor alweer de 9e keer bij deze ontzettende lieverds; Anne & Eus. Zij zorgen ervoor dat je verblijf hét gouden randje heeft waar je het jaren later nog over hebt. Hun fantastische plekje is keer op keer adembenemend en inspirerend. Het kleinschalige verblijf en de getroffen voorzorgsmaatregelen maakte het super veilig in deze vreemde tijd van covid. We hadden nergens anders liever willen zijn! Maar dat is eigenlijk ieder jaar zo ;)

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Lobke24-11-2019

Mijn favoriete B&B voor ontspanning!!!

Dit jaar voor de derde keer geweest! Iedere ochtend genieten van het betoverende uitzicht! Fantastische zonsopgang wandelingen gemaakt onder begeleiding van Anne (de gastvrouw)! Elke keer voelt het weer als thuiskomen, een fantastische plek om helemaal tot rust te komen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Meindert24-11-2019

Fantastisch verblijf om weer energie op te doen

Het is voor mij denk ik de achtste keer voor mij op de Casa Branca bij Anne en Eus. Het is elke keer weer thuiskomen op een heerlijke plek op Monchique. Voor mij persoonlijk is het mijn jaarlijkse rustpunt in mijn hectische leven met een drukke baan. Daar even helemaal niets te moeten en aardige mensen ontmoeten is heerlijk. Daarnaast natuurlijk heerlijke wandelingen maken om je hoofd leeg te maken. Dat kan begeleid en anders hebben ze wandelingen voor je zodat je zelf op pad kan. Ook heb Ik nog twee masages van Eus gehad, 1 aan het begin van mijn verblijf om alle spanning wat vast zit even los te maken en nog 1 in de 2e week om er weer tegenaan te kunnen. Het was voor mij weer een onvergetelijk verblijf bij die super gastvrije en lieve Anne en Eus. Een aanrader voor iedereen die Portugal op een andere manier wil ontdekken.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Allison21-11-2019

Hier wil je gewoon heel graag zijn😃

We hebben met 13 vrouwen het leven gevierd! Heel bijzonder omdat mijn vriendinnen elkaar niet allemaal kenden. Het was met een woord Fantastisch! Wat een verbinding! Anne en Eus zijn hele gastvrije en verbindende mensen. Ze ontzielen je waar ze kunnen zodat je heerlijk kan genieten. En dat hebben we gedaan!!!! Mooi om op terug te kijken❤️ Thanks Anne en Eus!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Ineke18-11-2019

Perfecte B&B, prachtige omgeving. Hemels

Monchique heeft alles wat je in een vakantie wilt . The Art of Joy completeert al het moois. Ik kom hier al een aantal jaar en nog nooit is er ook maar iets tegengevallen. Anne en Eus zijn als gastheer en -vrouw perfect , aan alles wordt gedacht, warm welkom, alle pintjes op de i. Prachtige locatie. We komen absoluut weer terug

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Ramon18-11-2019

Thuiskomen in de Algarve!

Het is altijd weer thuiskomen bij Anne en Eus. Ik ben hier nu meerdere keren geweest en het is elke weer fantastisch. De B&B is gelegen op een prachtige locatie midden in de Algarve met alle rust en ruimte om je heen. Enorm veel mogelijkheden van wandelen in de prachtige omgeving, relaxen op de vele stranden, leuke dorpjes bezoeken of gewoon even helemaal niets en lekker vertoeven op de B&B zelf met om 4 uur een heerlijk glaasje witte wijn van het huis! Anne en Eus zijn twee super gastvrije en lieve mensen. Hoop nog vaak terug te komen. Top plek!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Gert Reitsma17-11-2019

Om steeds weer terug te komen

Wij zijn hier voor de 12e keer. Kunnen geen genoeg krijgen van de geweldige gastvrijheid, de plek, het uitzicht over Portimao op de oceaan, de karaktervolle en luxueuze accomodatie, de hartelijkheid en humor., wij kunnen het niet laten

Gereisd met partner in november 2019

• 10Frank17-11-2019

Dikke aanrader!

Heerlijke plek om tot rust te komen, mijn partner en ik hebben erg genoten van de stilte en het uitzicht. Een ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. Lekker struinen over het land, eropuit naar de zee of gewoon even in je hangmat vertoeven. Een dikke aanrader en bedankt voor de goede zorg! Wij komen terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

Bed and Breakfast The Art of Joy - Quinta Sophia info