Appartement Quinta Das Palmeiras

Appartement Quinta Das Palmeiras

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Portugal, Algarve, Lagos

Op vakantie geweest naar Quinta Das Palmeiras?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Das Palmeiras voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Quinta Das Palmeiras

• 9fcwnoks12-09-2011

Fantastisch appartement

Dit appartement via engelse site geboekt van de eigenaren. Is gloednieuw, groot en luxe. Niet makkelijk te vinden door oude straatplannen. Wij zaten op de bovenste etage, penthouse. Appartement heeft drie slaapkamers, maar de eigenaren sluiten er één af voor opslag. Dus twee supergrote slaapkamers, twee ruime dakterrassen (uitzicht op zee en de haven), een luxe keuken, twee luxe badkamers (jacuzzi), ruim woon/eetkamer met tv (geen NL kanalen) en dvd. Zwembaden zijn niet al te groot en jammergenoeg niet verwarmd. Dat is eigenlijk het enige echte minpunt. Kleine fitnessruimte, sauna en whirlpool. In het pand zit ook een lunchroom met ook wat kleine dinergerechten. Prima kwaliteit en aardige lui. Bruisende centrum is op 10 minuten lopen, supermarkten (Pingo Dolce en LIDL) om de hoek (ook een kleine NL-supermarkt), haven op 5 minuten. Eigenaren met name Engels, toeristen dus ook.Maar geen vervelende lallende engelsen of zo. Kortom prima uitvalsbasis voor heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement Quinta Das Palmeiras info