Vakantiehuis Monte Albano

Met vrienden

net een paradijs

Ton en Marieke
13-1-2010

een plek om nooit meer te vergeten, omgeven van pure rust en natuur. een gevoel van totale vrijheid. met op de achtergrond lieve beheerders die altijd voor je klaar staan. wij zullen er graag weer naartoe gaan

ik heb genoten

marike coverdale
11-1-2010

fantastisch gelegen, mooi ingericht, heerlijk rustig, vriendelijke service

ik heb genoten

marike coverdale
11-1-2010

fantastisch gelegen in natuurgebied, mooi ingericht, heerlijk rustig, goed verzorgd en hartelijk, ik heb genoten en kom ieder jaar weer even terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monte Albano in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monte Albano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.