Pension Mar Azul

Pension
Pension Mar Azul
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Azul voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Mar Azul in het Nederlands

Super service en ligging in Mooi lagos

Hoogie42
19-5-2013

De ligging in het oude autovrije centrum is top. Je loopt de deur uit en kan gelijk aanschuiven op een vd gezellige terrasjes. Idyllische strandjes op ca 10 min lopen, maar dan heb je ook wat. Tip neem kamer met uitzicht op de haven en Zee. Gastvrijheid is zeer familiair. Je wilt eigenlijk gewoon blijven. Ontbijt eenvoudig maar zeker voldoende.

Top pension, helaas Lagos zelf niet

freek
11-3-2010

heel mooi pension, zeer vriendelijke receptie, ik zou er zeker zou terug gaan maar

helaas viel Lagos mij zwaar tegen, veel (dronken) jeugd/backpackers overal en te veel op toerisme gericht in het algemeen, beetje Albufeira-achtig

nee geef maar dan maar de Oost-Algarve of Noord Portugal qua sfeer en gemoedelijkheid !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mar Azul in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mar Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Mar Azul scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.