Bed and Breakfast Herdade dos Frades

Bed and Breakfast Herdade dos Fradessterstersterster

9.9Fenomenaal

Portugal, Algarve, Lagos

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Herdade dos Frades voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

20 reviews over Bed and Breakfast Herdade dos Frades

• 2018
    10Hans en Alie27-08-2018

Een verborgen juweel

In juni bezochten wij het paradijsje van Tedde en Loek, gelegen in de heuvels net buiten Lagos. Ruim opgezet, met een mooi zwembad en met ruime kamers. De verzorging is buitengewoon. Amalia verzorgt op voortreffelijke wijze een uitgebreid ontbijt waar je werkelijk niets op aan kan merken. Elke dag een schoongemaakte kamer en handdoeken en er is eenheerlijk bed. Een uitgebreide bibliotheek voor de luie lezer bij het zwembad. Boeken hoef je dus niet mee te nemen. Bovendien is de ligging geweldig centraal in de Algarve en het leuke stadje Lagos is slechts met 5 autominuten aan te rijden. Het geheel nodigt zeker uit voor een volgend bezoek.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10FB27-09-2017

100% geweldig!

Ons verblijf eind september was uitmuntend! Een onzettend mooie b&b met ruime kamers, goed bed, lekkere douche en een voortreffelijk ontbijt. Eigenaren Tedde en Loek weten hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen. Iedere dag een schone kamer met schone handdoeken. Amelia die het ontbijt verzorgd is ontzettend lief en behulpzaam, bakt heerlijke eieren en brengt je verse koffie en thee. Zwembad is heerlijk met voldoende bedjes, schaduw en lounge setjes. Het is hier lekker vertoeven, je komt helemaal tot rust. De b&b ligt buiten de drukte van lagos maar met 5 minuutjes rijden ben je in het gezellige centrum. Mooie stranden als o camilo en donna anna. Iets verder richting Lagoa is praia da marinha echt een aanrader. Lekker gegeten bij strandtenten Campimar en O Camilo. Een top vakantie in een prachtig ingerichte b&b met 2 heel lieve honden waar je als je dat niet leukt vindt totaal geen last van hebt.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Paul en Elly22-07-2017

Super verblijf!!

Geweldige accommodatie om tot rust te komen. Heerlijk ontbijt waar de nodige zorg aan besteed is. Ruime kamers en fijn zwembad. Zeer gastvrije eigenaars,die je desgevraagd wegwijs maken in de omgeving. Een auto is wel noodzakelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Dick29-06-2017

Kan niet beter

Geweldige accommodatie,heerlijk zwembad,super ontbijt,slaap en badkamer zijn heel mooi en de eigenaren zeer vriendelijk en informatief

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Guy en Nicole14-06-2017

Heerlijk en relaxed verblijven in deze B&B

Zeer fraai gelegen en luxe accommodatie. Zeer gastvrije eigenaren. Perfect ontbijt. Lagos erg leuk met fantastische standen. Ook eten in regio absoluut top, vooral visgerechten. Kortom: aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Sonja 18-07-2015

In een woord FANTASTISCH!

Wat een plek en wat een lieve mensen! Iedere dag schone kamers en het ontbijt is een feestje! Heel goed over nagedacht en onderhouden. Hier zul je geen spijt van krijgen om een fantastische vakantie te ervaren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Arend Streutker07-07-2015

Moet je beleven...,

Voor de 3e x geweest en het was weer fantastisch....! Tedde en Loek zijn de rust zelve, dus dat neem je heel gauw over, heerlijk. Laat je lekker voorlichten, over waar je wilt eten. Loek weet hele goede restaurants waar je heerlijk garnalen kunt eten. Tedde en Loek, weer heel erg bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. Groetjes, Annemieke en Arend

Gereisd met partner in juni 2015

• 9E Deetman 07-07-2015

Heerlijk rustige plek

Een lekker rustige plek. Lekkere bedden. Zwembad bijna privé gebruik, lekker ontbijt en aardige gastheer en gastvrouw!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Marjon Trein05-07-2015

Een paradijsje

Herdade dos Frades is DE plek om heerlijk tot rust te komen en vanuit de rust de omgeving te verkennen. Loek en Tedde zijn gastvrij en wijzen je alle leuke plekjes in de buurt. Geheel vrijblijvend en vooral passend bij wat wij wilden. Een paradijsje op de berg met een geweldig uitzicht!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Bram Bregman22-06-2015

Geweldige plek!

De accommodatie ligt op een heuvel en kijkt uit over de stad. Het is een erg luxe verblijf waar je heerlijk kunt relaxen rondom het zwembad. De kamers zijn heel erg mooi, luxe rn ruim met heerlijke bedden. Het ontbijt is fantastisch. Binnen kun je lekker in de ruime woonkamer zitten. En als je geluk hebt serveert de eigenaar je een smaakvolle lokaal destillaat. Je kunt naar de stad lopen, maar dat is best een wandeling. Beter is even met de auto naar beneden te rijden. Je bent zo in de stad. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

5 tips over Bed and Breakfast Herdade dos Frades

• Henk Jan Smit, 07-06-2014

Ga eens de grotta's bekijken met het zeilschip van Bom Dia... een heerlijk tripje!

• Annemiek Mazzawi, 03-10-2013

Huur je auto, van tevoren, bij de eigenaren van Herdade dos Frades. Goed en goedkoop.

• Joerka en Diana, 19-09-2013

Advies: goede wandelschoenen meenemen om de omgeving te verkennen. Er zijn veel kiezel/rotspaden. Er zijn genoeg wandeltochten voor de wandelaars. Prachtig natuur gebied met fauna en flora. Meia praia is een aanrader voor strandliefhebbers. Met de auto ben je zo bij Sagres, Farol de S. Vicente, Monchique en andere prachtige bezienswaardigheden.

0 vragen over Bed and Breakfast Herdade dos Frades

Bed and Breakfast info