Bed and Breakfast Herdade dos Frades

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Herdade dos Frades
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herdade dos Frades voor je op een rij gezet:

20 reviews over Bed and Breakfast Herdade dos Frades in het Nederlands

Een verborgen juweel

Hans en Alie
27-8-2018

In juni bezochten wij het paradijsje van Tedde en Loek, gelegen in de heuvels net buiten Lagos. Ruim opgezet, met een mooi zwembad en met ruime kamers. De verzorging is buitengewoon. Amalia verzorgt op voortreffelijke wijze een uitgebreid ontbijt waar je werkelijk niets op aan kan merken. Elke dag een schoongemaakte kamer en handdoeken en er is eenheerlijk bed. Een uitgebreide bibliotheek voor de luie lezer bij het zwembad. Boeken hoef je dus niet mee te nemen. Bovendien is de ligging geweldig centraal in de Algarve en het leuke stadje Lagos is slechts met 5 autominuten aan te rijden. Het geheel nodigt zeker uit voor een volgend bezoek.

100% geweldig!

FB
27-9-2017

Ons verblijf eind september was uitmuntend! Een onzettend mooie b&b met ruime kamers, goed bed, lekkere douche en een voortreffelijk ontbijt. Eigenaren Tedde en Loek weten hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen. Iedere dag een schone kamer met schone handdoeken. Amelia die het ontbijt verzorgd is ontzettend lief en behulpzaam, bakt heerlijke eieren en brengt je verse koffie en thee. Zwembad is heerlijk met voldoende bedjes, schaduw en lounge setjes. Het is hier lekker vertoeven, je komt helemaal tot rust. De b&b ligt buiten de drukte van lagos maar met 5 minuutjes rijden ben je in het gezellige centrum. Mooie stranden als o camilo en donna anna. Iets verder richting Lagoa is praia da marinha echt een aanrader. Lekker gegeten bij strandtenten Campimar en O Camilo. Een top vakantie in een prachtig ingerichte b&b met 2 heel lieve honden waar je als je dat niet leukt vindt totaal geen last van hebt.

Super verblijf!!

Paul en Elly
22-7-2017

Geweldige accommodatie om tot rust te komen. Heerlijk ontbijt waar de nodige zorg aan besteed is. Ruime kamers en fijn zwembad. Zeer gastvrije eigenaars,die je desgevraagd wegwijs maken in de omgeving.

Een auto is wel noodzakelijk.

Kan niet beter

Dick
29-6-2017

Geweldige accommodatie,heerlijk zwembad,super ontbijt,slaap en badkamer zijn heel mooi en de eigenaren zeer vriendelijk en informatief

Heerlijk en relaxed verblijven in deze B&B

Guy en Nicole
14-6-2017

Zeer fraai gelegen en luxe accommodatie. Zeer gastvrije eigenaren. Perfect ontbijt. Lagos erg leuk met fantastische standen. Ook eten in regio absoluut top, vooral visgerechten. Kortom: aanrader.

In een woord FANTASTISCH!

Sonja
18-7-2015

Wat een plek en wat een lieve mensen! Iedere dag schone kamers en het ontbijt is een feestje! Heel goed over nagedacht en onderhouden. Hier zul je geen spijt van krijgen om een fantastische vakantie te ervaren!

Moet je beleven...,

Arend Streutker
7-7-2015

Voor de 3e x geweest en het was weer fantastisch....! Tedde en Loek zijn de rust zelve, dus dat neem je heel gauw over, heerlijk.

Laat je lekker voorlichten, over waar je wilt eten. Loek weet hele goede restaurants waar je heerlijk garnalen kunt eten.

Tedde en Loek, weer heel erg bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Groetjes, Annemieke en Arend

Heerlijk rustige plek

E Deetman
7-7-2015

Een lekker rustige plek. Lekkere bedden. Zwembad bijna privé gebruik, lekker ontbijt en aardige gastheer en gastvrouw!

Een paradijsje

Marjon Trein
5-7-2015

Herdade dos Frades is DE plek om heerlijk tot rust te komen en vanuit de rust de omgeving te verkennen. Loek en Tedde zijn gastvrij en wijzen je alle leuke plekjes in de buurt. Geheel vrijblijvend en vooral passend bij wat wij wilden. Een paradijsje op de berg met een geweldig uitzicht!

Geweldige plek!

Bram Bregman
22-6-2015

De accommodatie ligt op een heuvel en kijkt uit over de stad. Het is een erg luxe verblijf waar je heerlijk kunt relaxen rondom het zwembad. De kamers zijn heel erg mooi, luxe rn ruim met heerlijke bedden. Het ontbijt is fantastisch. Binnen kun je lekker in de ruime woonkamer zitten. En als je geluk hebt serveert de eigenaar je een smaakvolle lokaal destillaat. Je kunt naar de stad lopen, maar dat is best een wandeling. Beter is even met de auto naar beneden te rijden. Je bent zo in de stad. Echt een aanrader!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Herdade dos Frades in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Herdade dos Frades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.