Appartement Condominio do Mar

Met jonge kinderen

Geweldig

LTY
23-11-2015

Mooie ruime appartementen op een fijne locatie, iets van het centrum van Lagos. Alles binnen loopafstand, strand en get gezellige stadje. Ideaal voor mooie trips in de omgeving. Wij hebben de hele Algarve verkend en hebben genoten. Goede restaurants gevonden op mooie plekjes. Kortom een aanrader.

Top Top Top

Ria en Fred
27-8-2011

Alles op loopafstand supermarkt, de stad , de haven, de winkels het strand en een heerlijk zwembad met leuk terras waar je wat kan drinken en een keurig appartement met alles erop en eraan. Lekker rustig kunnen slapen.

Echt een aanraarder en volgend jaar dus maar snel weer boeken...

Jullie hebben een top appartement. Bedankt Fam Sousa

Prima appartement met goede ligging

Nelly Oosthoek
15-5-2009

Appartement ziet er erg goed uit. Winkels en strand zijn op loopafstand. Voor ons zeker een aanrader om nog een keertje naar dit appartement te gaan.

Heerlijk genieten van je vakantie

Yolanda
13-1-2009

Een heerlijk appartementen complex met zwembad en de appartementen hebben zeezicht

Mail mij gerust voor meer informatie over een site met foto's, prijzen en extra informatie

Echt heerlijk genieten

Fam Pinxteren
13-1-2009

Mail mij gerust voor meer informatie, foto's, prijzen en extra informatie

2008

Heel mooi, ruim en comfortabel 4 k. appartement

Fam. A. te B.
27-7-2008

Half juli 08 8 dagen doorgebracht in Lagos. Heel leuk stadje met historisch centrum, jachthaven, mooie stranden en fraaie kliffen. Het appartement ligt 800 m. van het strand en 700 m. vanaf het centrum. Ideaal dus. Veel eettentjes, café's en winkels, dus ook voor shoppers een goede bestemming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Condominio do Mar in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Condominio do Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.