Aparthotel Clube Porto-Mós

KinderhotelWeer vandaag16°8°
Aparthotel Clube Porto-Mós

10 tips over Aparthotel Clube Porto-Mós

Jos en Paula, 27-2-2016
Rond het zwembad gelegen appartementen zijn het minst steil. In de zomer wel het meest luidruchtig.
smit, 28-7-2015
Als je naar de grotten en mooie kustlijn wilt kijken vanaf het water, kun je dit het beste doen via de vissersbootjes op praya d' Ana. Duurt ongeveer een half uurtje.
Gea, 30-7-2014

Tips: Leuke midgolfbaan in Lagos, bij de skatebaan.

Boottochtje vanaf Praia Dona Ana naar/door de grotten, de moeite waard. Auto huren bij Luz Car, CPM heeft 5 auto's voor hun gasten ter beschikking. Goeie prijs. Geen kosten voor stoelverhogers en extra bestuurder. Je hebt een auto nodig!

Neem vest/trui mee voor de avonden, koelt af door de wind.

Je hoeft geen grote/zware badlakens mee te nemen. Tegen betaling van borg kan je bij de receptie grote handdoeken lenen.

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Porto-Mós voor je op een rij gezet:

nienke stegeman, 29-5-2014
Huur een auto, ga eten in Lagos, elke avond straatartiesten. Ga op zoek naar de mooie strandjes
Nienkepienke, 23-2-2014
Zeker een auto huren! Wij hebben zo'n beetje de hele Algarve gezien, prachtig!
Anita, 18-9-2013
Restaurant Capimar is een aanrader

Anita, 18-9-2013
Het visrestaurant Capimar, aan het strand, is een bezoek meer dan waard. Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening.
Carlo Ferket, 14-5-2013

Op het strand kun je heerlijk eten bij Antonio's. Ook Lagos is een gezellige en mooie stad met veel restaurants en een mooi oud centrum.

Als je de westkust wilt bezoeken is het strand bij odeceixe zeker de moeite waard. Hoge golven en veel surfers.

pa3cni, 23-9-2012
Huur een auto op het vliegveld, scheelt ook een transfer van 3 uur.
isabelle wuijts, 18-7-2012
denk aan een vest en lange broek. Ondanks de zon kan het erg waaien en daardoor aardig fris zijn, vooral 's avonds.

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Porto-Mós voor je op een rij gezet: