Appartement Clube da Meia Praia

Portugal, Algarve, Lagos

7.9Goed

• 7.7Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Clube da Meia Praia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Clube da Meia Praia

• 4Karin09-12-2013

NOOIT MEER!!!

een verschrikkelijk slecht onderhouden complex, veel dingen kapot en in een appartement voor 6 personen is er voor vier aanwezig.Een hele onvriendelijke eigenaar waar niet mee te praten viel.Voor ons nooit weer!!!!!

Zakelijk gereisd in juli 2013

• 8manjadargel06-10-2011

Prima plek

Ruim apartement wat weinig te wensen overlaat. Keuken zeer compleet. Bij ons was er apperatuur voor de koffie, was en afwas. Een oven, magnetron, broodrooster, staafmixer, voldoende servies en bestek. Zelfs aan wasknijpers voor het droogrek was gedacht. Personeel heel vriendelijk. Schoonmaaksters deden hun werk prima. Jammer dat de bedden erg hard zijn. Uitwijken naar de slaapbank in de kamer is een optie. Manager is erg behulpzaam. Wel ver van de stad. De bus stopt wel voor de deur maar om vanuit de stad weer terug te komen is een hele tour. Een auto is erg handig. Wij gingen met de bus naar de Pingo Doce (supermarkt) daar kon je bij kassa 12 een taxi voor de terugrit regelen. Voor 4 euro ben je weer thuis. Van het boemeltreintje voor de deur heb je geen last. Af en toe hoor je de fluit om gevaarlijke touristen van de overgang af te jagen. Heerlijk dat het strand voor de deur ligt. Ook na een dagje uit lekker nog een uurtje naar het (zeer schone) strand

Gereisd met partner in september 2011

• 9Anouk20-08-2011

Geweldig

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Clube Meia Praia! We hadden heel veel ruimte (driepersoonsappartement met zijn 2en) en daarbij zaten 2 balkons en een enorm dakterras. Het zwembad is prima, maar het complex ligt aan zee. Prachtig breed strand. Lagos zelf is behoorlijk toeristisch, wel veel leuke restaurantjes. Het is een half uur lopen naar het centrum maar er is een bushalte voor de deur, en een taxi van/naar het centrum kost maar 5 euro. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en zag er goed uit. Alles zat er in (afwasmachine/wasmachine enz). Kortom, een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2010

• 4Niels, Wendy en Maartje18-08-2011

Nooit meer!

Op het eerste gezicht is Club da Meia Praia een leuk complex. Groot appartement en een leuk zwembad. Zodra je echter langer dan een dag hier verblijft doet je rug zeer door het waardeloze matras en heb je een flinke kater van de grote hoeveelheid herrie. Heel de vakantie maximaal 5 uur kunnen slapen per nacht. Werkelijk alles is de hele nacht te horen. Dit komt deels door het aanwezige publiek, maar wordt zeker ook bepaald door het ontbreken van enige vorm van isolatie.

Medewerkers van Club da Meia Praia hebben niet gehoord van het woord service. Pas bij dreigen met klachten (bij de reisleiding) wordt tot actie overgegaan. Hiervan heb je echter de rest van de vakantie spijt. Men is op dat moment beledigd en doet werkelijk niets meer voor je.

Gelukkig is de algarve op zichzelf een geweldige streek, het is hieraan te danken dat we de vakantie niet voortijdig hebben beëindigd. Algarve “Ja”, Club da Meia Praia “Nee”.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Jan20-01-2011

Niet bijzonder

Geboekt in het naseizoen, waardoor erg rustig. Receptie was onbemand bij aankomst. Appartement is ruim, met degelijke inrichting. Bed was waardeloos, waardoor we een week op de slaapbank hebben geslapen. Ook was het erg gehorig. Appartement we lekker dicht bij het strand. Afstand naar het dorp is wel dusdanig dat een auto nodig is.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Elly08-09-2010

Super!

Prima appartement met balkon met uitzicht op zee; straat oversteken en je bent op het heerlijke strand; appartement goed uitgerust: royale badkamer, keuken met oven, magnetron, vaatwasser, wasautomaat, koffiezetapparaat, waterkoker. Auto geen overbodige luxe, maar langs strand naar Lagos is goed te doen en anders met bus of taxi. Voor de golfers: de golfbaan Palmeras is heel dichtbij, maar was toen wij er waren wegens opknapbeurt gesloten, erg jammer! Golfclub Boavista is een goed alternatief, alleen wat verder weg. Wat betreft het treintje: die komt af en toe met wat herrie langs, maar wij hebben dat niet als hinderlijk ervaren. Overigens is Lagos een erg gezellige stad, leuker dan we hadden verwacht en nog net niet al te toeristisch. Kortom, wij hebben het geweldig gehad; misschien zijn er appartementen met een minder mooie ligging of inrichting, maar nr. 303 is zeker de moeite waard. Bij het zwembad zijn we niet geweest en de beheerder hebben we alleen gezien bij in-en uitchecken.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Monique21-08-2010

Helemaal Goed

Clube da Meia Praia is een kleinschalig complex, direct aan zee. Via het strand is een 3 kwartier lopen naar Lagos. Lopen langs de weg is niet aan te bevelen. Een groot deel van deze route heeft geen stoep, zodat je langs de straat moet wandelen. Wij hadden een auto gehuurd en dat is echt aan te raden. Het appartement (wij hadden een 3 kamer appartement) was erg ruim. Met 2 pubermeiden was het erg handig dat er 2 badkamers waren! Ruime keuken met wasmachine en vaatwasser. Lagos is een erg gezellig stadje met 's avonds veel straattheater. Restaurants en terrassen te over met zeer schappelijke prijzen. We zijn een dagje naar Albufeira geweest, maar vonden wij het veel minder leuk. De broodjes van Kootje en de patatjes oorlog vlogen je op de oren. Nee, niets voor ons. Excursie naar de grotten was erg leuk. De westkust is vanuit Lagos dichtbij en daar kon naar hartelust op de golven worden gesurfd. Al met al een hele geslaagde vakantie waar we nog lang van na kunnen genieten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Ilse Dekker10-08-2010

Heerlijke app dichtbij strand

Club meia praia ligt echt aan het strand. Alleen de weg oversteken en je bent er. Ideaal als je met een klein kind bent die nog slaapt tussen de middag. Je loopt zo even heen en weer. Een auto moet je hebben hier want lopen naar het centrum is wel te doen maar zeker niet elke dag om broodjes te halen. Eeen grote supermarkt ligt op de weg naar het centrum en dus redelijk dichtbij.
    De app zijn ruim ruim (zeker een drie kamer app) en er wordt iedere dag behalve op zondag schoongemaakt. Beheerder en zijn vrouw zijn behulpzaam. Zwembad is gewoon lekker maar niet heel groot of bijzonder. Op loopafstand zijn een aantal restaurantjes als je 's avonds dichtbij huis wilt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 6Chantal01-06-2010

Weinig sfeer

Wij zijn voor de prijs en ligging gegaan. Clube da Meia Praia ligt zeer rustig. Het 3 kamer appartement was ruim, met van alles er op en er aan. Wij zaten op 2 hoog met een zij zeezicht. Een flinke klim iedere dag weer als je van het strand af kwam... Een auto huren is echt een 'must' als je meer dan alleen het strand wil zien. Wij kwamen om 08.00 uur 's morgens aan maar konden pas om 15.00 uur in het appartement. Het complex is mooi, maar zal van een 3 sterren snel naar een 2 sterren appartement zakken, mede de houding van de beheerder welke echt alles op z'n beloop laat en totaal geen interesse toont. Een likje verf hier en daar zou al een stuk schelen. Is zeker van invloed op de gehele sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 6movado15-11-2009

Kan goed zijn, maar ons begin was slecht

Goede ligging t.o.v. strand, heel snel met de auto naar centrum van stad, grote openbare parkeerplaats. Wij kwamen echter door vertraging laat aan, er was niemand om ons op te vangen. Uiteindelijk kwam de zoon vd eigenaar ons tegemoet en stuurde ons naar een appartement wat verschrikkelijk was. Er kon niet geventileerd worden. Terras was er niet, kon geen raam open en de gordijnen sloten niet goed. Geen rolluiken, dus 's ochtends werden we meteen ons appartement uitgebrand. Direct bij de reisleiding gemeld, maar ja... hoogseizoen he... Na een dag op pad geweest te zijn, kwamen we terug en deed het licht in de badkamer het nog niet, bleek de lamp volgelopen te zijn met water (zouden wij wel te heet gedouched hebben (ja ja, we waren er net een nacht).. Nogmaals geklaagd en met veel moeite kregen we 2 dagen later een ander appartement (waarvan de foto's ook in de brochure van het reisbureau hadden gestaan). Dus uiteindelijk prima, maar neem geen genoegen met minder...

Gereisd met partner in augustus 2008

Appartement Clube da Meia Praia info