Appartement Casa Socaves

Laatste review

Geweldige plek in Zuid Portugal

Familie Bergmans,
31-7-2012

Het appartementencomplex bestaat slechts uit drie appartementen. Wij verbleven in de grootste (gezin met 2 kinderen), en dat was erg ruim en goed ingericht. Lekker zwembad voor de deur. Goede ontvangst door de gastheer en gastvrouw die steeds met raad en daad klaar stonden voor ons. Espiche is een klein dorp, met enkele supermarktjes voor brood en beleg, ed. Verder zitten in het dorp een aantal leuke en lekkere restaurants. Supermarkten zitten op 5 minuten rijden in Luz en Lagos. Ook standjes zijn op 5 minuten rijden en zelfs in het hoogseizoen was het er rustig. Espiche is een prima uitvalsbasis om de gehele zuidkust en een groot deel van de westkust te verkennen als ook het binnenland met veel mooie steden en dorpen. Kortom: een echte aanrader!!

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

3 reviews over Appartement Casa Socaves in het Nederlands

Geweldige plek in Zuid Portugal

Familie Bergmans
31-7-2012

Een prachtig klein complex op een rustige plek.

teunteunhuis
20-1-2010

Casa Socaves is een leuk klein complex met veel ruimte in het zeer rustige plaatsje Espiche, vlak bij Lagos en Luz. Een bungalow, een appartement en een studio rond een prachtig aangelegde en onderhouden tuin met groot terras en zwembad.

The place to be voor de iets beter draagkrachtigen en voor golfliefhebbers.

We vertoefden twee weken in het appartement en genoten van de ruimte en de rust. In het dorpje is een kleine supermarkt voor brood en het allernodigste en er zijn een paar eenvoudige kroegen. De grote supermarkten in Lagos en Luz zijn met de auto goed te bereiken. In en om het dorpje zijn drie leuke restaurants.

Mooie appartementen, 3 stuks, gelegen rondom prive zwembadje. Zeer rustige en authentieke omgeving. eerlijk voor golfers die niet zo nodig op een park hoeven te zitten. Dichtbij meerdere prachtige golfbanen. Zeer hartelijke ontvangst door eigenaren die je zelfs komen ophalen van het vliegveld.

Golfles kan in het Nederlands en het afsluitende toernooitje is erg gezellig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Socaves in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Socaves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.