Hotel Carvi Beach Resort

HotelHotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°20°
Hotel Carvi Beach Resort
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Carvi Beach Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Carvi Beach Resort in het Nederlands

Fijn hotel met goede ligging

Eva
13-7-2017

Na meerdere vooral mindere reviews te hebben gelezen waren we benieuwd wat we zouden aantreffen, maar alles was beter dan verwacht. Fijne kamer, elke dag schoongemaakt, ontbijt was prima, erg vriendelijk personeel, en uitzicht op zee. Centrum was 10-15 min lopen maar wel steil+veel trappen voor mensen slecht te been. Al met al een super vakantie in een goed hotel! :-)

bouw werkzaamheden !

Kaaden
6-7-2016

Momenteel zijn er werkzaamheden bovenste verdieping hotel en voor het hotel, geeft iets overlast.

Onze kamer was mooi, goed bed maar het was niet super schoon (niet achter badkamerdeur of onder bed kijken). Zeezicht is altijd zijzeezicht en is voor de kamers vanaf 1e etage. Ontbijtzaal is donker, geen airco en heeft wiebelige tafels en stoelen, kortom geen fijne ruimte. Ontbijt zelf is eenvoudig maar goed, rare is wel dat er geen gewone borden zijn maar plastic camping borden.

Ligging ten opzichte van strand is super, stadje is toch nog eindje lopen.

Bij het inloggen werd naar credit card gevraagd "normal procedure" dat is van de gekke, Nooit doen. Op de vraag waarom krijg je geen antwoord en niet geven is aantekening op incheck formulier.

Rustig genieten

Monique
5-6-2016

prima hotel, op nog geen 100 meter van een van de mooiste stranden van Portugal. Is enkele jaren geleden opgeknapt. Oude resenties kloppen dan ook niet meer. Kamers zijn niet heel groot, maar volstaan prima. Mooie badkamer met doche, wc en wastafel. Rustig hotel, heerlijke bedden. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar ook weer niet zo beperkt als eerdere resenties doen geloven. Diverse broodjes, beleg en vers fruit. Twee warme gerechten (roerei en iets anders). Erg lekkere koffie. Strand is prachtig, oude centrum Lagos (erg gezellig) op 20 min lopen. Personeel geeft je de kortste afstand tot centrum. Goede wifi, echter telefoon komt niet echt door in het gebouw.

Goed hotel.

Mathieu
3-10-2011

Wij waren hier begin september 2 nachten. Fijn dicht bij het strand. Lagos centrum op 20 minuten lopen. Ontbijt was goed en werd geserveerd op het dakterras.

Fantastisch hotel goede kwaliteit prijsverhouding

Familie Muller
8-9-2011

Wij zijn net terug van dit hotel en vonden het voor de prijs zeer goed, de kamers waren inderdaad aan de kleine kant, maar onze bedden werden verschoond en elke dag schone handdoeken. Het ontbijt op het dakterras was gewoon goed, verse warme broodjes en 2 soorten vleesbeleg. De service van de receptie was uitstekend. Het enig minpuntje vond ik dat er geen haardroger aanwezig was op de kamer(maar deze kon je wel lenen bij de receptie). Locatie is ideaal dichtbij het strand.

Niet voor herhaling vatbaar.

Y&S
12-8-2011

Hotel Carvi Beach, Lagos

Ligging: Het is even wandelen, maar wij vonden dit geen probleem!

Service: Na geklaagd te hebben over onze kamer, die verre van schoon was en uitzicht had op een muur, kregen wij de sleutel van een nieuwe kamer.

Eten: Tja... beetje simpel. Het stelt niet zoveel voor. Harde broodjes/toast met vrijwel iedere dag hetzelfde beleg. Wel lekker op een dakterras.

Kamers: Alles behalve schoon. Douche stinkt. De douche zelf, regendouche, was wel heerlijk. In de kledingkast hingen wel 5 kledinghangers! Nauwelijks plek om je spulletjes, met name die voor de dames, neer te zetten. In de 9 dagen dat we daar waren is het bed, volgens ons, nooit verschoond. Beddengoed vol vlekken, zo ook de handdoeken. Niet echt fris.

Kindvriendelijk: Zwembad is niet echt uitdagend voor kinderen. Op het dakterras waar het ontbijt geserveerd werd stonden geen kinder/babystoelen!

Wij zullen hier niet meer naar terugkeren. Lagos zelf was wel erg mooi!

Ligging: prima gelegen, je zit zo op het Dona Ana strand. De looptijd naar het stadje is wel 20 min en naar de haven 30min, iets aan de lange kant. Er werd ons gezegd dat we voor 4 euro ook een taxi konden nemen, maar niet geprobeerd.

Kamers: goed verzorgd, maar erg klein. De koffers pasten niet in de kamer, uitgeruimd en op balkon gezet. Douche met enorme douchekop is heerlijk. Jammer dat er geen mini bar en thee/koffie setje staat.

Eten: Het ontbijt is erg karig: witbrood, croissantjes, harde broodjes, kaas en 1 vleessoort, jam, muesli en melk. Ontbijt word inmiddels op dakterras geserveerd, waren dit aan het opknappen met zonneschermen toen wij er waren. Gelukkig geen halfpension gehad, je wordt namelijk naar 2 restaurants in de stad gestuurd. Kun je voor dat geld beter zelf een restaurant uitzoeken.

Overig: gratis wifi, maar alleen in de lobby. Zwembad op dakterras is aan de kleine kant maar prima voor avondzon

Service: prima, ze helpen je graag met vanalles en nog wat!

Nooit meer!

Stephanie
10-8-2010

Hotel ziet er op de foto mooi uit. In werkelijkheid is het maar een klein deel van de foto! Wij hebben extra betaald voor uitzicht op zee, maar dat ik standaard uitzicht op de parkeerplaats. Een kamer met uitzicht op zee in op de vierde verdieping, waardoor je hoog zit en dus een stukje zee ziet. Viel erg tegen. Kamer was erg oud! Badkamer stonk. Service is verder goed, hebben een betere kamer gekregen. Deze kamer was schoner, zag er beter uit. Bed was hard. Lag niet lekker.

Lig wel vlak bij het strand. Naar het stadje is zo'n 25min lopen.

De grote parkeerplaats in een algemene parkeerplaats, niet speciaal voor het hotel!

Simpel hotel in de nabije omgeving van strand

Tamara Blom
18-9-2009

Wij hadden eerst een kamer gekregen die op de begane grond lag zonder zeezicht en achter de bar. We hadden aangegeven tijdens boeking dat we graag zeezicht wilden, rustig gelegen en halverwege de etage wilden zitten.

In eerste instantie wel gekeken naar de kamer. Minpunt was daarbij nog dat de schuifpui niet op slot kon, waardoor ik mijn niet veilig voelde.

Terug naar de receptie waar wij vriendelijk werden behandeld. Daarbij kregen wij een andere kamer toegewezen naar onze wens.

Het ontbijt is heel simpel, ciabata broodjes, witte boterham waartoe de mogelijkheid bestond tot roosteren, fruit uit blik, 2 soorten vleeswaren, plakje kaas en jam.

Drinken viel tegen, oplos koffie uit de automaat, ranja, water en melk.

Hotel is verder prima bevallen. Als je er na toe gaat hou er dan rekening mee dat het simpel is. Dan is het echt prima te doen.

Hotel is gelegen aan een mooi strandje. Centrum Lagos op 15 min. lopen, goed te doen. Centrum is in de avond heel gezellig!

Prima vakantie!!

Goed hotel

Schneiders
24-7-2009

Heel mooi hotel. Lekkere douche, alleen na 18.00 koud..(bij ons) 5 minuten en je ligt op het strand. Zwembad op het dak, dus lang zon. Goede schoonmaakploeg.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carvi Beach Resort in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carvi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.