Hotel Canavial Garden

3 reviews over Hotel Canavial Garden in het Nederlands

Heel fijn hotel

J.lorinser
9-7-2015

Kleinschalig hotel gerund door moeder en zoon. Alles schoon,verzorgd,rustig en een relaxte sfeer.ruime kamers en we hadden ,hoewel een klein balkon,uitzicht op zee.er zijn kamers met grotere balkons. Het ontbijt is gevarieerd en een ruime keus.Er worden zelfs eieren voor je gebakken,en veel ook! Wat dit hotel zo bijzonder maakt is het personeel. Moeder en zeker de zoon zijn heel vriendelijk,erg behulpzaam en willen het je echt naar de zin maken.helpen je ook met informatie over het gebied, Het hotel ligt 2km van het centrum dus een auto is aan te raden om restaurants en de verschillende mooie stranden te bezoeken. De omgeving is mooi,zeker de ruige rotsen aan de kust. Met boten kunnen je langs de grotten varen en zelfs dolfijnen spotten is geweldig om te doen. Dit hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Tue Jun 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige plek, maar toch vlak bij strand en centrum

M.A. van Mourik
24-10-2012

Kleinschalige accomodatie met ruime appartementen. Schoon en netjes. Personeel is erg attent. Rustig al zijn de kamers wat gehorig, voor geluiden uit andere kamers.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Prima ingericht appartement,

heer Koote
7-10-2012

Goed te bereiken prima zwembad, appartement heeft voldoende terrasmeubelen incl. 2 ligstoelen per appartement. Vriendelijk personeel. Mooie tuin.

Gereisd Met partner in Wed Sep 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Canavial Garden voor je op een rij gezet:

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinRookruimte

• AdresEncosta do canavial 8600-513(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canavial Garden in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canavial Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.