Appartement Boavista Golf Resort

Appartement
Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag22°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Boavista Golf Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Boavista Golf Resort in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig

Tommy Van Goethem
13-4-2018

Super verblijf gehad Waren hier met 4 personen Het appartement is zeer ruim en netjes Het bestaat op het gelijkvloers uit een slaapkamer, badkamer, grote keuken en ruim terras en op het eerste verdiep zeer ruime tweede slaapkamer, tweede badkamer mer ligbad, ruime lichte zithoek en een groot zonnig terras Gemeenschappelijk verwarmd openlucht zwembad vlakbij, temperatuur van het water in april was aangenaam (29 graden) Bedden worden elke dag opgemaakt Iets mindere puntjes zijn de weinige animatie voor tieners en een slecht werkende WiFi maar voor het overige fantastisch verblijf

Heerlijke vakantie!

Eveline Nieuwstraten
19-1-2018

Mooie vakantiehuizen van alle luxe voorzien en waar iedere dag wordt schoongemaakt. Verder is er een fitness en een binnenbad op het golf resort aanwezig. Het is ook mooi gelegen in het groen en dichtbij de prachtige stranden. Zeker ook de moeite waard om naartoe te gaan in december!

het was een perfecte vakantie

rogier
9-2-2012

boavista golf resort is mooi ruim opgezet, ligt niet ver van diverse mooie stranden, lagos is goed te bereiken evenals albufera.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boavista Golf Resort in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boavista Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.