Appartement Boavista Golf Resort

Appartement Boavista Golf Resort

Appartement
Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag15°8°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Boavista Golf Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Boavista Golf Resort in het Nederlands

Geweldig

Leslie en Brigitte,
7-11-2018

Inmiddels komen we er al voor de 4e keer. Niet om te golfen maar vooral om de groene omgeving ook in Oktober/November.

Het duplexwoning complex is in een soort van U vorm gebouwt waarbij de ene helft voornamelijk in de schaduw ligt en de andere helft in de zon.

Het huis is op basis van hotelservice wat inhoud dat de schoonmaak iedere dag komt voor de bedden op te maken,schoonmaakwerkzaamheden en het eventueel vervangen van handdoeken.

Het huis is rijkelijk voorźien van o.a wasmachine met droogfunctie,afwasmachine,oven,magnetron en inductiekookplaat

Zijn er ook nadelen? Ja natuurlijk,het huis is redelijk gehorig en je hebt een auto nodig om het complex te kunnen bereiken.

Het huis is rolstoel onvriendelijk ivm 2 etages die alleen per trap is te bereiken. Alle overige locaties zoals zwembad zijn wel goed bereikbaar.

Al met al een leuke en voordelige verblijfplaats voor een fijne en onbezorgde vakantie in Lagos

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

Tommy Van Goethem,
13-4-2018

Super verblijf gehad Waren hier met 4 personen Het appartement is zeer ruim en netjes Het bestaat op het gelijkvloers uit een slaapkamer, badkamer, grote keuken en ruim terras en op het eerste verdiep zeer ruime tweede slaapkamer, tweede badkamer mer ligbad, ruime lichte zithoek en een groot zonnig terras Gemeenschappelijk verwarmd openlucht zwembad vlakbij, temperatuur van het water in april was aangenaam (29 graden) Bedden worden elke dag opgemaakt Iets mindere puntjes zijn de weinige animatie voor tieners en een slecht werkende WiFi maar voor het overige fantastisch verblijf

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Heerlijke vakantie!

Eveline Nieuwstraten,
19-1-2018

Mooie vakantiehuizen van alle luxe voorzien en waar iedere dag wordt schoongemaakt. Verder is er een fitness en een binnenbad op het golf resort aanwezig. Het is ook mooi gelegen in het groen en dichtbij de prachtige stranden. Zeker ook de moeite waard om naartoe te gaan in december!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

het was een perfecte vakantie

rogier
9-2-2012

boavista golf resort is mooi ruim opgezet, ligt niet ver van diverse mooie stranden, lagos is goed te bereiken evenals albufera.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boavista Golf Resort in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boavista Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.