Villa Altamira

Villa Altamira
9,4

15 tips over Villa Altamira

ans althoff, 30-6-2015
Dichtbij prachtige stranden aan zuid en westkust en bij authentieke dorpjes in het binnenland. Het is goed toeven in de prachtige tuin, bij het zwembad of de ruime patio. Goede tips van Hans gekregen over plaatselijke restaurantjes. (en nog veel meer)
Henny en Esther, 23-6-2015

restaurant Gaivota Branca bij Meia Praia.

Strand praia do Barrill Santa Luzia

Monchique

Silves

Geertjan, 22-9-2014

Dolfijnentocht met speedboat (oa. vanuit Lagos)

Binnenland (Monchique) om o.m. heerlijke authentieke "kip Piri Piri" te proeven.

De ruige(re) Westkust (Praia do Bordeira en Arrifana)

Wandeling over de kliffen bij Lagos en afsluiten op het terras met uitzicht op zee bij Antonio's (Praia de Porto de Mos).

Marcel, 11-8-2014
Geen enkele klacht op accommodatie! Neem wel voor de avond een veste mee voor de afkoeling in de avond.
ineke, 11-8-2014
Neem wel wat truien/vesten mee. Het kan in de avonduren flink afkoelen en er staat meestal aardig wat wind (wat ik overigens heerlijk vond).
Marten Venemans, 27-7-2014
Met catamaran mee om dolfijnen te spotten, te zwemmen en heerlijk te lunchen (in totaal 4 uur varen). Prachtige tocht met NL biologe Elly Engelsman. Goede tip van Hans.

Ingrid Heit, 26-7-2014
Ga ook vooral naar een echte Fado-avond, niet die toeristische-dingen, Hans weet een grandioos adres, waar je dan meteen heerlijk kan eten.
Henny en Esther, 9-7-2014

restaurant Gaivota Branca bij het strand van Meia Praya, erg lekker eten en leuke bediening.

Ook het restaurant O Barradas in Silves is al jaren 1 van onze favorieten.

Strand Dona Ana

Jurgen van Gessel, 23-5-2014
De zee op om dolfijnen te zien is erg de moeite waard. Kies een ochtendtocht op een zeilboot in plaats van de rubberboten en je hebt een heerlijke halve dag op het water. Wij hebben genoten van de verzorgde trip op de catamaran van Good Trips - volop dolfijnen gezien, goed verzorgd aan boord en op de terugweg langs de prachtige rotskust van de Algarve.
familie, 5-8-2013
Cabo de Sao Vicente en de surfstrandjes net ten noorden van de Kaap (en ten westen van Vila de Bispo).