Villa Altamira

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Het was een super week.

Fam. Drent en van der Meer
27-10-2017

Alles was perfect. De locatie, het huis, de bedden, de voorzieningen, de tuin, het zwembad, het biljart, het tafelvoetbalspel, de midgetgolf van 4 banen. We hebben niets negatiefs kunnen ontdekken, behalve dan misschien de WiFi die 's avonds wat minder was, maar misschien was dat ook maar beter, want dan doe je tenminste nog eens een spelletje. En we hadden natuurlijk een super Hans waarmee we elke morgen even de vorige dag doornamen en wat we de komende dag zouden kunnen doen. Ook hebben we het enorm getroffen met het weer, elke dag minimaal 23 gr. en een verkoelend briesje.

Geweldig!

Paula
16-10-2017

Zeer verzorgd, schoon en ruim huis met goede bedden. Prachtig zwembad met ligbedden. We hebben veel gebruik gemaakt vd grote veranda. De midgetgolfbanen zijn erg leuk en mooi aangelegd door Hans (eigenaar) en hij is een geweldige gastheer.

Geweldig

Petra
2-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Portugal. Onze accomodatie was top! Alles was schoon en netjes onderhouden. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij en verzorgt alles tot in de puntjes. De ligging van de villa was geweldig en we waren overal dichtbij. Ook de huurauto was geregeld toen we aankwamen.Een betere vakantie hebben we ons niet kunnen wensen. Complimenten aan Hans!

Is een aanrader.TOP!!!

Dirk Hermans
5-8-2017

Mooie locatie, rustig gelegen.

We waren aangenaam verrast.

Prachtige tuin met een mooi zwembad.

Behulpzame eigenaar, hij geeft leuke tips.

Afgelegen maar alles is goed bereikbaar,winkels en strand op 10min.

ideaal voor rustzoekers!!!

Geweldig verblijf met een prachtige tuin.

Boxel-Nugteren
2-7-2017

Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis in Altamira. De ontvangst, het huis , de tuin en niet te vergeten de heerlijke wijn maakten het feest meteen compleet.

We werden dagelijks verrast met goede tips om meer van de omgeving te zien of te proeven. Want lekkerbekken als wij zijn, we hadden meteen een klik met gastheer Hans , die ons de mooiste en gezelligste eettentjes heeft geadviseerd. Iedere dag een ander beeld van Portugal gekregen. Maar de rotsen en de zee staan bovenaan.

Vissershavens, chique stranden, oude huisjes, luxe villa's. Het was een waar feest dat te mogen beleven.

Het enige minpuntje is dat de tijd zo snel gaat daar. Voor je het weet zit je weer in het vliegtuig met een vleug heimwee en een dankbaar gevoel dat je dit hebt mogen zien en beleven. Dankjewel Hans voor de prettige manier waarop je met ons bent omgegaan , en we hopen op een tot ziens!!

Super

Jacqueline B
18-5-2017

Het is heerlijk vertoeven in villa Altamira.

De villa voldoet aan alle voorzieningen. In de tuin kun je heerlijk genieten van het zwembad, buitenkeuken, BBQ, een potje biljart, ligbedden en de prachtige tuin. In de omgeving zijn leuke en mooie bezienswaardigheden. Hans komt dagelijks even langs en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Veel nuttige tips gekregen.

Wij hebben samen met de kinderen, 2 fantastische weken gehad.

Wij komen hier zekers een keer weer terug!!

Geweldig vakantie adres. Sterk aanbevolen.

Ibizahogs
29-10-2016

Rustig gelegen villa, veel ruimte, zowel in als rond het huis. Prachtige omgeving. Een heerlijk zwembad en de Villa biedt alle comfort welke je je maar kan wensen. De fijne bedden garanderen een goede nachtrust. Alles kan en alles mag, niets is te veel voor beheerders Hans en Von. Regelmatig komt Hans even langs met de vraag of het je aan niets ontbreekt en of alles naar wens is. Beheerders bieden nuttige aanbevelingen ten aanzien van lekker eten/drinken en bezienswaardigheden in de omgeving. Niets negatiefs te melden.

Twee fantastische weken in een prachtige villa .

Theo en Tjitske, Cees en Alie
20-10-2016

Eigenlijk was alles goed . Hartelijk ontvangst en fantastische tips van de verhuurder . Heerlijk zwembad waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt . Schoon huis, heerlijke bedden . Rustig gelegen . Hulpvaardige verhuurder(s) . Vanuit Altamira kun je leuke plaatsjes in de omgeving bekijken en op vele leuke terrasjes heerlijk eten . Ook de fado avond in een naburig restaurant is aan te bevelen .

Uitrusten in het Paradijs in de Algarve

Inkie
4-10-2016

Wij komen hier al jaren. We zijn gehecht aan villa Altamira en aan Von en Hans (eigenaren). En niet te vergeten Stapper, onze oude vriend.

Het huis is zeer smaakvol en met liefde ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. De tuin en het zwembad zijn perfect. De ligging biedt voldoende privacy zodat we volop genieten van de rust.

Tot volgend jaar!

Geweldig huis, heerlijk verblijf

Familie Reedijk
27-9-2016

Prachtig huis en tuin in een mooie omgeving. Heerlijk om overdag van alles te ondernemen maar eind van de middag heerlijk naar de rust van het huis/tuin en in je eigen zwembad dobberen. In het zwembad lagen allerlei luchtbedden enz. We hebben ons er prima mee vermaakt. Aardige, gastvrije en zeer behulpzame eigenaar(s). Genoeg zitruimte zowel binnen als buiten. Lekkere bedden met horren voor de ramen dus koelte zonder muggen. Alles mooi schoon. Aanraders om te doen: dolfijnentocht en/of grottentocht. Wandeling rond het stuwmeer. Wandelen over de kliffen. Het uiterste puntje van Europa. Heerlijke verse vis eten in het gezellige Lagos. Minpunten hebben we niet. We hebben een super vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Altamira in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Altamira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Altamira scoort een 9.35 uit 10 op basis van 91 reviews.