Hotel Albergaria Rosa Montes

We hebben een aantal aanbieders voor Albergaria Rosa Montes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Albergaria Rosa Montes in het Nederlands

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

famhilberink
5-8-2013

Albergaria Rosa Montes is een uitstekende B&B, net buiten het populaire Praia de Luz (onder de rook van Lagos). Gastvrije ontvangst, prima kamers, mooi zwembad, heerlijke tuin en een geweldig ontbijt....... wat wil een vakantieganger nog meer?

Albergaria Rosa Montes is een prachtige albergaria (B&B) gelegen tussen Burgau en Lagos (volg de N125, afslag bij Almadena). Het hotel heeft 16 kamers en 2 appartementen, het bestaat uit 2 verdiepingen en heeft een redelijk groot zwembad, dat ook geschikt is voor minder validen (rolstoelopgangen en het zwembad heeft een stenen bordes/traptreden). De kamers zijn zeer ruim en superschoon. Iedere dag schone badhanddoeken en om de dag schoon bedlinnen. Het beheerdersechtpaar doet er alles aan het de gasten naar de zin te maken. de omgeving is groen, superrustig en in de omgeving liggen diverse badplaatsen. De westkust is rustig met prachtige ruige rotspartijen maar ook prachtige stranden, waar o.a. gesurfd wordt. Je vindt er ook nog de heerlijke, kleinschalige restaurantjes die uitzien over de zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergaria Rosa Montes in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergaria Rosa Montes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergaria Rosa Montes scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.