Villa Linda

Villa
Villa Linda

Laatste review

Vriendelijke ontvangst door tussenpersoon, die rondleiding gaf van huis. Huis is bestaat uit 2 appartementen (boven/beneden), die gecombineerd kunnen worden tot één geheel. Ruim van opzet, m.n. boven veel licht, maar nergens écht schoon (vette muren in keuken, veel stof). Bovenverdieping heeft goed balkon over breedte van het huis, benedenverdieping grenst aan tuin met zwembad (ca 10 x 3m). Complete inrichting, keuken met (af-)wasmachine, koelkast, grill/magnetron, serviesgoed/bestek voor 6-8 pers. Zitgelegenheid op beide etages voor ca 6 pers., boven inzethaard, beneden niet. 2 slaapkamers per verdieping, met eigen badkamer. Badkamers vrij licht en ruim van opzet, met douche/toilet (haren en stof) en in 2 badkamers ook bidet. Bedden zijn heel erg slecht: worden ondersteund met houtblok en hebben (allen), dunne, holle matrassen: nul comfort/ondersteuning. Vrijwel alle meubilair en inrichting van Ikea, met bijpassend kwaliteitsniveau. Eindoordeel: veel te duur (1750 p/wk)voor gebodene

1 review over Villa Linda in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Linda in Hortas do Tabual, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Linda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.