Sorteren

vakantie Hortas do Tabual

Reviews over Hortas do Tabual

Mooie ruime villa, maar veel te duur voor gebodene

Michel
    18-8-2009

Vriendelijke ontvangst door tussenpersoon, die rondleiding gaf van huis. Huis is bestaat uit 2 appartementen (boven/beneden), die gecombineerd kunnen worden tot één geheel. Ruim van opzet, m.n. boven veel licht, maar nergens écht schoon (vette muren in keuken, veel stof). Bovenverdieping heeft goed balkon over breedte van het huis, benedenverdieping grenst aan tuin met zwembad (ca 10 x 3m). Complete inrichting, keuken met (af-)wasmachine, koelkast, grill/magnetron, serviesgoed/bestek voor 6-8 pers. Zitgelegenheid op beide etages voor ca 6 pers., boven inzethaard, beneden niet. 2 slaapkamers per verdieping, met eigen badkamer. Badkamers vrij licht en ruim van opzet, met douche/toilet (haren en stof) en in 2 badkamers ook bidet. Bedden zijn heel erg slecht: worden ondersteund met houtblok en hebben (allen), dunne, holle matrassen: nul comfort/ondersteuning. Vrijwel alle meubilair en inrichting van Ikea, met bijpassend kwaliteitsniveau. Eindoordeel: veel te duur (1750 p/wk)voor gebodene