Appartement Casa Lisa

36 reviews over Appartement Casa Lisa in het Nederlands

the best for money

smul
28-10-2017

Eenvoudig maar schoon en leuk. Slechts 4 woningen. Hele aardige mensen. Lekker zwembad. Aanrader! Advies...neem een huurauto.

Hele kleine maar leuke strandjes.

Vlakbij Albufeira.

klein maar TOP

ilona
12-9-2017

wij hadden het ruime 3 kamer app. Vanaf t terras zicht op t zwembad. Aan de voorzijde ook een zitje. Af en toe een kakkerlak naar binnen gewandeld. Naar oud Albufeira 35 min lopen langs de haven. taxi terug 7,- Eten super bij Shalom. Taxi naar lidl 6 a 7,- Kinderen hadden soms t zwembad voor zich alleen op de zelf meegenomen luchtbedjes en luchtbanden. Handdoekje leggen is hier ook niet nodig :) Zee wat wild en erg koud. Strand soort schelpjes, kiezel, zand en grote rotsen in de zee. Was een hele leuke vakantie. Wanneer je hier 2 weken zit is een auto misschien handig. Wij vonden het voor de week die we er waren niet nodig, een auto kost meer dan €7,- per dag. Afbakbroodjes hadden we meegenomen bij Lidl en het extra brood haalden we bij de super in de hoofdstraat (complex rechts uit, 1e rechts, 1e links, na 150 meter rechts)

Nooit meer

Astrid Roelen
6-7-2017

Het interieur is zeer gedateerd. Helaas last gehad van kakkerlakken. Totaal 5 in 2 weken. Onze buren die in huisje 1 en 2 zaten hadden er echter veel meer. In huisje nummer 1 wel 30. Het was zo erg dat ze in de nacht over de bewoonster haar arm liepen. Dit alles werd niet zo serieus genomen door de eigenaar. Zwembad en ligging prima.

perfecte vakantie. zeker voor herhaling vatbaar

j.m. smulders
17-9-2016

De eigenaar en zijn vrouw waren super vriendelijk en behulpzaam.

De appartement waren schoon en goed ingericht

Het zwembad super!

Ik zou wel gelijk een auto huren omdat het toch wel een 15 min. lopen is naar bv een supermarkt en 30 minuten naar de haven.

Tenslotte....prijs tov kwaliteit geen 10 maar een 11!

Erg leuk als je wilt relaxen.

william
18-7-2016

Het is er super relaxed. Wij hadden appartement 1. Complete keuken inrichten,schoon en een grote koelkast met ruim vriesvak. Wat echt een nadeel is, snachts was het 31 graden en er is geen airco. Dus binnen was het bloedheet. Voor de rest echt een top locatie. Wel echt een auto nodig.

Muffe, krappe en vochtige koude 'grot'.

Peter
26-4-2016

De bedden zijn veel te hard.

Het was zo koud en vochtig dat al onze kleding na 1 nacht al vochtig en klam was.

De keuken is ontzettend klein en de kastjes en pannen ranzig, waardoor we het eerst grondig moesten schoonmaken.

De 'badkamer' is zo krap en klein dat je er nauwlijks je kont kan keren.

Als je wilt douchen moet je over de wc stappen en jezelf in een bocht wurmen, waarna je in een kleine vieze douche-cabine staat.

Achter het huisje is een grasveldje met zwembad, dat zag er wel goed onderhouden uit, maar zijn wij niet in geweest. Ook zijn er een paar parkeerplekken, wat fijn is zodat je naast het huisje staat. De ligging is prima als je van rust houd, het is wel erg aan te raden een auto te hebben daar, want lopen naar het centrum is veel te ver (een paar kilometer).

Wij hebben een last-minute geboekt in hotel Mariture (om de hoek) en dat was een heerlijke ervaring!

Niet weer

Henk
18-1-2016

Appartementen zijn prima maar liggen overal ver vanaf, bent verplicht om een auto te huren wanneer je ergens heen wilt om boodschappen te doen.

Strand is niet ver af maar het is wel erg stijl op en af.

Heerlijk rustig

M.Vriend
15-9-2015

Een heerlijke accommodatie voor als je van rust houdt. De eigenaar meneer Lisa is erg aardig stond ons in de avond op te wachten . Twee strandjes op loopafstand beide met leuke strandtent waar je een hapje kan eten. Het is aan te raden als je niet veel wilt lopen een auto te huren. Soms gewoon een privé zwembad omdat de andere drie stellen op pad waren. Je moet wel een dieren liefhebber zijn want meneer lisa heeft twee hondjes en drie katten die op het complex lopen. Ik vond het erg gezellig en de hondjes zijn ook nog waaks dus vreemde op het terrein weet je gelijk. Na 1 dag zijn ze aan de gasten gewend en hoor je ze niet, Radi en Nico twee leuke gezellige hondjes. Als je van rust houdt is dit de idelale plek. De inrichting is wat kneuterig maar prima en de keuken is volledig uitgerust, kookplaat, koelkast koffieapparaat, broodrooster, magnetron oven en waterkoker. Wel zelf afwassen. Een aanrader voor rustzoekers.

Rustig en Schoon

Eric
25-10-2014

De eigenaar is erg aardig en spreekt opmerkelijk goed engels. De inrichting is behoorlijk gedateerd, maar geeft juist daardoor een knusse sfeer. Het zitcomfort houdt niet over. Het plastic tuinmeubilair is een goed alternatief. Appartementen, terras en zwembad worden bijna dagelijks schoongemaakt. Er is wifi beschikbaar. Wel even de eigenaar naar de code vragen. Het appartement ligt in een rustige buitenwijk op zo'n 4 km van het stadscentrum en op loopafstand van twee stranden met horecagelegenheid. Naar het centrum is het zo'n half uur lopen. In de directe omgeving zijn wat restaurantjes en een minimarket. Bij die laatste betaal je wel de hoofdprijs! Voor boodschappen kun je beter naar een van de twee bekende supermarkten gaan die langs de hoofdstraat liggen. Wil je wat zien van de omgeving dan is een huurauto een must. Langs de rotsige kust liggen fraaie wandelroutes. Neem daarom stevige schoenen mee als je daarvan gebruik wilt maken.

Casa Lisa, blijven hangen in de jaren 70

anjadoolhoff
21-6-2014

Wij hadden het kleinste appartement tot onze beschikking. deze is gewoon te klein voor 2 personen, Iedere dag is het een survival om de douche te bereiken, de ruimte is zo vol dat je over de wc moet om de doucheruimte te kunnen bereiken, waarbij je moet opletten niet te struikelen als je voet blijft hangen aan de bewuste wc. De koelkast is een tafelmodel, waar je dus niet veel in kwijt kunt. De prijs ten opzichten van de grotere appartementen is te klein. De balkon met zitjes, enige privacy is er niet bij. Het is aan te raden om een auto te huren, je zit wel van alles ver weg, het supermarktje wat een beetje in de buurt zit, weet zijn prijzen wel te vragen. De pluspunten, het is er heerlijk rustig (tot 6 uur in de ochtend want dan staan de eigenaren op en gaan aan het werk in de tuin, of maken ruzie), het zwembad is op een warme dag heel uitnodigend en het weer is fantastisch. De appartmenten zijn zeker niet geschikt voor families met (kleine) kinderen, wat wij heerlijk vonden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Lisa in Galé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.