Bed and Breakfast Villa Laguna

Tonen op kaart

158 reviews over Bed and Breakfast Villa Laguna

• 2019
    9John en Mariette van Rumpt17-05-2019

Geweldige plek om tot rust te komen.

Schitterende plek om te relaxen met een grote gastvrijheid van de gastvrouw.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Judith16-05-2018

Super!

Wederom een geweldige week gehad bij Anjo en Ronald. Zij zijn altijd zeer gastvrij, de prachtige villa ligt op een toplocatie en met het stationnetje om de hoek (waar je overigens geen last van hebt) kan je vakantie niet meer stuk. Het goed verzorgde ontbijt wordt, indien het weer het toelaat, buiten geserveerd waar je een prachtig uitzicht hebt over de Ria Formosa (natuurgebied). Hier kun je ook fietsen of wandelen en je zou dan zomaar flamingo's of lepelaars kunnen spotten. Een locatie om helemaal tot rust te komen met geweldige eigenaren!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Marisja15-05-2018

Het is meer dan goed bij Villa Laguna in Portugal. Anjo en Ronald zijn top gastvrouw en heer, zij doen alles om het de gasten naar de zin te maken, zijn zeer behulpzaam en denken met de gasten mee. De ligging is echt fantastisch, evenals de tuin met zwembad, ligbedden en parasols. De kamers zijn prima en de extra's, zoals koffie en thee, dit is gratis,koelkastje dat zo nodig elke dag wordt bijgevuld, wijn en port, fris, bier en water, tegen zeer schappelijke prijzen, is een zeer welkome service. Zelfs een strandtas met hamam doeken voor het strand ontbreken niet.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10fam. van der Meulen13-05-2018

Een aanrader!

Een superweek gehad in deze mooie B&B met prachtige tuin en fijn zwembad. Je voelt je zeer welkom bij Anjo en Ronald, ze geven desgewenst tips over uitjes en restaurants e.d. en er ligt een handige informatiemap. Het ontbijt was lekker uitgebreid met evt. een eitje naar wens en op de verjaardag van onze dochter had Anjo de meegebrachte slingers aan "onze" parasol opgehangen en een lieve attentie naast haar bord gelegd. De kamers en de lounge zijn smaakvol ingericht en verder kun je heerlijk liggen aan het zwembad of lekker zitten in één van de zitjes in de tuin. Ook super: die strandtas met hamamdoeken voor aan het strand en niet te vergeten het goedgevulde koelkastje met drankjes tegen hele schappelijke prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Familie Jacobs22-03-2018

Gewoon Top!

Villa Laguna is voor ons geen onbekend adres en we komen hier graag terug !We zijn van 12 tot 19 maart te gast geweest en ondanks de verschillende weersomstandigheden ( regen, storm, zon) hebben we wederom mogen genieten van de tomeloze gastvrijheid van Anjo en Ronald en de prachtige ligging c.q. kamer met eigen terras ; alles was Top. Wij hadden een auto gehuurd ivm het spelen op diverse golfbanen ( ook prima door hen verzorgd !), maar met de trein kun je de hele kust bezoeken. Fuseta zelf barst van de heerlijke eettentjes met schappelijke prijzen. Kortom ; een aanrader en voor ons zeker niet het laatste bezoek !!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Annelies03-12-2017

We hebben genoten! Wat een heerlijke plek!

Het enthousiasme en de gezelligheid van Anjo en Ronald, de plek van de B&B, met een heel mooi uitzicht en vlak bij het stationnetje, de kamer (begane grond met eigen terras), de tuin met z'n heerlijke plekjes, het zwembad en de fijne ligstoelen, het was geweldig! Ook het ontbijt was iedere dag weer heerlijk,met een eitje zoals je het wilde. Het was allemaal verwennerij! En de plaatsjes die we bezocht hebben waren prachtig; Faro en Tavira, met de trein heel goed te doen. Voor het ruige gedeelte aan de westkust heb je wel een auto nodig, want dat is met de trein een hele onderneming, maar hier is het vlakker, en de wandeling door de zoutpannen, en het strand waren erg mooi en ook de restaurantjes in het dorpje waren helemaal top! Heel gemoedelijk en ontzettend lekker! We hebben ontzettend genoten en zijn er helemaal uitgerust. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Johnny en Brigitte van Kuik24-11-2017

Perfect!

Heerlijk verblijf gehad op een top locatie! Anjo en Ronald zijn de perfecte gastvrouw/heer voor een tijdje lekker ontspannen en ontdekken in Portugal.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Anne-Marie31-10-2017

Geweldige bestemming

Al zo vaak te gast geweest bij Ronald en Anjo en het is altijd weer speciaal en bijzonder. Prachtige locatie, lieve gastvrouw en gastheer, alles is picco bello in orde. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Wendy en Jos28-10-2017

Het was super.

De bead&breakfast bevindt zich op een geweldige locatie in een mooie streek dicht bij de kust. Vanuit het dichtbij gelegen stationnetje kun je op een leuke, goedkope manier andere plaatsen bezoeken. Anjo en Ronald zijn geweldig gastvrij en zorgen ervoor dat je vanuit een oase van rust kunt genieten van je vakantie. Alles ziet er picobello uit.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Ad en Lian15-10-2017

Geweldige plek om te relaxen!

Heel mooie ligging met prachtig uitzicht op oceaan en zoutpannen. Ronald en Anjo zijn bijzonder gastvrije mensen. We werden elke ochtend verrast door bijzonder ontbijt dat buiten werd geserveerd. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Bij een verblijf van een week is het niet noodzakelijk een auto te huren. Je bent binnen 200 meter bij treinstation. Je kunt fijne fietstochten en wandelingen maken. In Fuseta zelf vind je heerlijke goedkope restaurants.

Gereisd met partner in oktober 2017

9 tips over Bed and Breakfast Villa Laguna

• Piet Notenboom, 09-05-2014

Een echte aanrader voor golfclubjes!

• Ton en Miloe, 13-02-2014

Rio Formosa, Sevilla, Faro, Cabo St. Vincento. De lunch bij Anjo tijdens een dagje zwembad is heerlijk!

• Frankeline, 15-04-2013

Fuseta is een typisch dorp voor de oostelijke Algarve. Langs de kust liggen zoutpannen, vissersdorpjes, golfbanen en je kunt er gemakkelijk het strand of het binnenland bereiken. Het is er goed fietsen (wel kuilen in de onverharde wegen) en wandelen.

6 vragen over Bed and Breakfast Villa Laguna

• Yvonne, 27-03-2018

transfer vanaf Faro

Wat is de beste mogelijkheid om van het vliegveld naar Villa Laguna te komen?

• Marianne van Amelsfort, 10-10-2017

Reservering 2018

Waar kan ik de prijzen vinden voor het volgende jaar? Voor een 2 persoonskamer,voor een á twee weken. En wat zijn de kosten als we opgehaald willen worden op de luchthaven?

• Stef Berckmans, 20-08-2014

Reservatie

Hallo, Graag willen we weten of er nog mogelijkheid is tot reservatie van een 2-persoonskamer en dit voor de periode 01/09 tem 06/09 Beste groet, Stef & Manuela

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV