Bed and Breakfast Villa Laguna

9,8

154 reviews over Bed and Breakfast Villa Laguna in het Nederlands

Gewoon Top!

Familie Jacobs, 22-3-2018

Villa Laguna is voor ons geen onbekend adres en we komen hier graag terug !We zijn van 12 tot 19 maart te gast geweest en ondanks de verschillende weersomstandigheden ( regen, storm, zon) hebben we wederom mogen genieten van de tomeloze gastvrijheid van Anjo en Ronald en de prachtige ligging c.q. kamer met eigen terras ; alles was Top.

Wij hadden een auto gehuurd ivm het spelen op diverse golfbanen ( ook prima door hen verzorgd !), maar met de trein kun je de hele kust bezoeken.

Fuseta zelf barst van de heerlijke eettentjes met schappelijke prijzen.

Kortom ; een aanrader en voor ons zeker niet het laatste bezoek !!

We hebben genoten! Wat een heerlijke plek!

Annelies, 3-12-2017

Het enthousiasme en de gezelligheid van Anjo en Ronald, de plek van de B&B, met een heel mooi uitzicht en vlak bij het stationnetje, de kamer (begane grond met eigen terras), de tuin met z'n heerlijke plekjes, het zwembad en de fijne ligstoelen, het was geweldig! Ook het ontbijt was iedere dag weer heerlijk,met een eitje zoals je het wilde. Het was allemaal verwennerij! En de plaatsjes die we bezocht hebben waren prachtig; Faro en Tavira, met de trein heel goed te doen. Voor het ruige gedeelte aan de westkust heb je wel een auto nodig, want dat is met de trein een hele onderneming, maar hier is het vlakker, en de wandeling door de zoutpannen, en het strand waren erg mooi en ook de restaurantjes in het dorpje waren helemaal top! Heel gemoedelijk en ontzettend lekker!

We hebben ontzettend genoten en zijn er helemaal uitgerust. Een echte aanrader!

Perfect!

Johnny en Brigitte van Kuik, 24-11-2017

Heerlijk verblijf gehad op een top locatie! Anjo en Ronald zijn de perfecte gastvrouw/heer voor een tijdje lekker ontspannen en ontdekken in Portugal.

Geweldige bestemming

Anne-Marie, 31-10-2017

Al zo vaak te gast geweest bij Ronald en Anjo en het is altijd weer speciaal en bijzonder. Prachtige locatie, lieve gastvrouw en gastheer, alles is picco bello in orde. Een echte aanrader.

Het was super.

Wendy en Jos, 28-10-2017

De bead&breakfast bevindt zich op een geweldige locatie in een mooie streek dicht bij de kust. Vanuit het dichtbij gelegen stationnetje kun je op een leuke, goedkope manier andere plaatsen bezoeken. Anjo en Ronald zijn geweldig gastvrij en zorgen ervoor dat je vanuit een oase van rust kunt genieten van je vakantie. Alles ziet er picobello uit.

Geweldige plek om te relaxen!

Ad en Lian, 15-10-2017

Heel mooie ligging met prachtig uitzicht op oceaan en zoutpannen. Ronald en Anjo zijn bijzonder gastvrije mensen. We werden elke ochtend verrast door bijzonder ontbijt dat buiten werd geserveerd. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Bij een verblijf van een week is het niet noodzakelijk een auto te huren. Je bent binnen 200 meter bij treinstation. Je kunt fijne fietstochten en wandelingen maken. In Fuseta zelf vind je heerlijke goedkope restaurants.

Geweldig. een heerlijke plek om uit te rusten

Lenja en Maurice, 14-9-2017

Een heerlijke plek om uit te rusten, mooie B & B en zeer gastvrij en mooi gelegen, prachtige tuin (met uitzicht op de Atlantische oceaan), zwembad,heerlijk ontbijt wat zeer gevarieerd was. Prettig om van hieruit prachtige wandelingen te maken in het prachtige natuur gebied Ria Formosa of uitstapjes te maken naar andere vlakbij gelegen dorpjes/steden om te genieten van het Portugese leven, dit gebied is nog niet zo heel toeristisch en ben je vlakbij de Portugezen zelf. Lekker verse vis eten en niet te vergeten de prachtige stranden. Kortom vanuit hier kun je genieten van een heerlijke vakantie.

Perfecte B&B en een heel warm welkom.

Henri, 10-9-2017

We hadden wel een auto gehuurd maar door de ligging van de B&B was dat niet echt nodig, ook de trein is prima, je bent overal zo. Het zwembad is met heerlijk zout water, geen chloor lucht. dagelijks een heel lekker ontbijt dankzij de goede zorgenvan Tita en Anjo. De vele tips om leuke dingen te doen of heerlijke restaurant van Ronald en altijd bereid om even tijd te nemen om van alles uit te leggen.

Wij hadden een top vakantie.

Toplocatie

Hetty en Léon, 8-9-2017

De ligging is fenomenaal, met uitzicht op de Ria Formosa en de zee. Gastvrijheid is groot. Voor ons was het de tweede keer bij Anjo en Ronald, opnieuw top!!

Super verblijf!

Dirk V, 22-8-2017

Met ons 7, logeerden we in de vier kamers op het gelijkvloers. Deze kamers zijn praktisch en met smaak ingericht. Elke dag opnieuw hebben we genoten van een lekker ontbijt (met dank aan Tita), de mooie tuin met zwembad en fantastisch uitzicht. Dankzij de vele tips die we kregen van Anjo en Ronald vonden we lekkere restaurantjes, stranden en plaatsen in de buurt. Het gebruik van de mountainbikes was top, met dank aan Ronald voor de hulp bij pech! Fuseta is nog een authentieke parel in de Algarve.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Laguna in Fuseta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Laguna scoort een 9.79 uit 10 op basis van 154 reviews.