Bed and Breakfast Villa Laguna

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Judith
16-5-2018

Wederom een geweldige week gehad bij Anjo en Ronald. Zij zijn altijd zeer gastvrij, de prachtige villa ligt op een toplocatie en met het stationnetje om de hoek (waar je overigens geen last van hebt) kan je vakantie niet meer stuk.

Het goed verzorgde ontbijt wordt, indien het weer het toelaat, buiten geserveerd waar je een prachtig uitzicht hebt over de Ria Formosa (natuurgebied). Hier kun je ook fietsen of wandelen en je zou dan zomaar flamingo's of lepelaars kunnen spotten.

Een locatie om helemaal tot rust te komen met geweldige eigenaren!

Marisja
15-5-2018

Het is meer dan goed bij Villa Laguna in Portugal.

Anjo en Ronald zijn top gastvrouw en heer, zij doen alles om het de gasten naar de zin te maken, zijn zeer behulpzaam en denken met de gasten mee.

De ligging is echt fantastisch, evenals de tuin met zwembad, ligbedden en parasols.

De kamers zijn prima en de extra's, zoals koffie en thee, dit is gratis,koelkastje dat zo nodig elke dag wordt bijgevuld, wijn en port, fris, bier en water, tegen zeer schappelijke prijzen, is een zeer welkome service.

Zelfs een strandtas met hamam doeken voor het strand ontbreken niet.

Een aanrader!

fam. van der Meulen
13-5-2018

Een superweek gehad in deze mooie B&B met prachtige tuin en fijn zwembad.

Je voelt je zeer welkom bij Anjo en Ronald, ze geven desgewenst tips over uitjes en restaurants e.d. en er ligt een handige informatiemap. Het ontbijt was lekker uitgebreid met evt. een eitje naar wens en op de verjaardag van onze dochter had Anjo de meegebrachte slingers aan "onze" parasol opgehangen en een lieve attentie naast haar bord gelegd. De kamers en de lounge zijn smaakvol ingericht en verder kun je heerlijk liggen aan het zwembad of lekker zitten in één van de zitjes in de tuin. Ook super: die strandtas met hamamdoeken voor aan het strand en niet te vergeten het goedgevulde koelkastje met drankjes tegen hele schappelijke prijzen.

Gewoon Top!

Familie Jacobs
22-3-2018

Villa Laguna is voor ons geen onbekend adres en we komen hier graag terug !We zijn van 12 tot 19 maart te gast geweest en ondanks de verschillende weersomstandigheden ( regen, storm, zon) hebben we wederom mogen genieten van de tomeloze gastvrijheid van Anjo en Ronald en de prachtige ligging c.q. kamer met eigen terras ; alles was Top.

Wij hadden een auto gehuurd ivm het spelen op diverse golfbanen ( ook prima door hen verzorgd !), maar met de trein kun je de hele kust bezoeken.

Fuseta zelf barst van de heerlijke eettentjes met schappelijke prijzen.

Kortom ; een aanrader en voor ons zeker niet het laatste bezoek !!

We hebben genoten! Wat een heerlijke plek!

Annelies
3-12-2017

Het enthousiasme en de gezelligheid van Anjo en Ronald, de plek van de B&B, met een heel mooi uitzicht en vlak bij het stationnetje, de kamer (begane grond met eigen terras), de tuin met z'n heerlijke plekjes, het zwembad en de fijne ligstoelen, het was geweldig! Ook het ontbijt was iedere dag weer heerlijk,met een eitje zoals je het wilde. Het was allemaal verwennerij! En de plaatsjes die we bezocht hebben waren prachtig; Faro en Tavira, met de trein heel goed te doen. Voor het ruige gedeelte aan de westkust heb je wel een auto nodig, want dat is met de trein een hele onderneming, maar hier is het vlakker, en de wandeling door de zoutpannen, en het strand waren erg mooi en ook de restaurantjes in het dorpje waren helemaal top! Heel gemoedelijk en ontzettend lekker!

We hebben ontzettend genoten en zijn er helemaal uitgerust. Een echte aanrader!

Perfect!

Johnny en Brigitte van Kuik
24-11-2017

Heerlijk verblijf gehad op een top locatie! Anjo en Ronald zijn de perfecte gastvrouw/heer voor een tijdje lekker ontspannen en ontdekken in Portugal.

Geweldige bestemming

Anne-Marie
31-10-2017

Al zo vaak te gast geweest bij Ronald en Anjo en het is altijd weer speciaal en bijzonder. Prachtige locatie, lieve gastvrouw en gastheer, alles is picco bello in orde. Een echte aanrader.

Het was super.

Wendy en Jos
28-10-2017

De bead&breakfast bevindt zich op een geweldige locatie in een mooie streek dicht bij de kust. Vanuit het dichtbij gelegen stationnetje kun je op een leuke, goedkope manier andere plaatsen bezoeken. Anjo en Ronald zijn geweldig gastvrij en zorgen ervoor dat je vanuit een oase van rust kunt genieten van je vakantie. Alles ziet er picobello uit.

Geweldige plek om te relaxen!

Ad en Lian
15-10-2017

Heel mooie ligging met prachtig uitzicht op oceaan en zoutpannen. Ronald en Anjo zijn bijzonder gastvrije mensen. We werden elke ochtend verrast door bijzonder ontbijt dat buiten werd geserveerd. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Bij een verblijf van een week is het niet noodzakelijk een auto te huren. Je bent binnen 200 meter bij treinstation. Je kunt fijne fietstochten en wandelingen maken. In Fuseta zelf vind je heerlijke goedkope restaurants.

Geweldig. een heerlijke plek om uit te rusten

Lenja en Maurice
14-9-2017

Een heerlijke plek om uit te rusten, mooie B & B en zeer gastvrij en mooi gelegen, prachtige tuin (met uitzicht op de Atlantische oceaan), zwembad,heerlijk ontbijt wat zeer gevarieerd was. Prettig om van hieruit prachtige wandelingen te maken in het prachtige natuur gebied Ria Formosa of uitstapjes te maken naar andere vlakbij gelegen dorpjes/steden om te genieten van het Portugese leven, dit gebied is nog niet zo heel toeristisch en ben je vlakbij de Portugezen zelf. Lekker verse vis eten en niet te vergeten de prachtige stranden. Kortom vanuit hier kun je genieten van een heerlijke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Laguna in Fuseta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Laguna scoort een 9.8 uit 10 op basis van 157 reviews.