Vakantiehuis Casa Vincent

19 reviews over Vakantiehuis Casa Vincent in het Nederlands

Heerlijke ontvangst; heerlijk verblijf

Leen & Luk
22-7-2017

Vlakbij en toch ver genoeg van de grote baan (De toegansweg vanaf de grote baan is een 'klassieke' Portugese grintweg...). Op een 'boogscheut' van Fuseta-centrum en Fuseta-plage. Olhao langs de ene kant; Tavira naar de andere kant. Allemaal vlakbij.

Eigenaars vertroetelden ons met kakelverse eitjes en zelfgemaakte confiture. Verse - eigen kweek - vijgen om duimen en vingers af te likken.

Op alle mogelijke vragen m.b.t. het authentieke Portugese leven en de cultuur kregen wij overvloedige informatie. Na 10j Algarve hebben we weer wat bijgeleerd.

Lekker rustig

Ann en Ed
14-9-2016

Positief: wij hadden het genoegen om 9 dagen in Casa Vincent te verblijven en te genieten van de lekkere ontbijtjes en de babbeltjes en tips van Denies en Herman. Wij hadden ook het geluk dat er geen andere gasten waren dus de tuin en het zwembad waren voor ons alleen. Een ongelooflijke luxe en lekker rustig. Het dorpje Fuseta is vlakbij en je vind er alles wat nodig is. Kortom het was een hele leuke vakantie al hadden we wel graag op voorhand geweten dat de airco een extra kost is. Wat een beetje spijtig was waren de blaffende honden soms s'nachts wat Denies en Herman zelf héél vervelend vonden maar de Portugezen liggen daar blijkbaar niet wakker van. Denies en Herman jullie zijn super gastheren doe zo verder.

denuwelaere hans
17-5-2016

Zeer leuke vakantie gehad, we waren daar van 6 mei tot en met 12 mei.

maar hadden graag nog wat langer gebleven.

alles proper en alles was aanwezig van keukengerief.

we keren zeker nog terug

Heerlijk verblijf

Leen & Luk
18-10-2015

Hartelijk ontvangen door Herman en Denies in Casa Vincent, makkelijk bereikbaar in een rustige omgeving. Smaakvol ingerichte studio. Bed was reeds gedekt. Alle linnen voor bed, bad en strand mooi en kraaknet. Windvrij terras met degelijk meubilair. Prima onderhouden tuin en zwembad, dagelijks gekuist door Herman. Stevige ligbedden. We hebben rustig genoten van gastvrije, onderhoudende landgenoten die al meer dan 20j in de Algarve wonen en ons, na 7 jaar Algarvebezoek, nog vele nieuwe tips bezorgden.

Geweldig genoten.

Danny en Anja
7-10-2015

In een rustige omgeving werden we enthousiast ontvangen door Herman en Denies. We logeerden in het appartement waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Verder hebben we ook genoten van de kookkunsten van Denies en de gezelligheid van hun beiden.

We voelden ons hier helemaal thuis.

Droomvakantie

Rudi Vanhoof
1-7-2015

In het hart van de "echte" Algarve beleefde ik voor de derde keer een droomvakantie.

Mooi appartement,proper zwembad,prachtige tuin.....

Lekker eten.

Bedankt voor dit alles en zeker tot de volgende keer.

wat heeft een mens meer nodig?

Pierre Van den Abeele
29-6-2015

We zijn in april voor de tweede maal bij het echtpaar De Rooster in casa Vincent met vacantie geweest met het zelfde gelukzalig gevoel als de eerste keer. Ook al is er in het appartement een volledig ingerichte keuken hebben we geopteerd voor de keuken van Denise die ons, voor een zeer schappelijke prijs ,zowel Portugese als Vlaamse gerechten heeft voor geschoteld.We hebben genoten van de verschillende ligweiden en/of terrassen en het zeer goed onderhouden zwembad.Zeker de uitstekende verrekijker van Herman vragen om vanuit het appartement naar de zee te kijken

geweldig

weaver
29-6-2015

Alles zeer netjes, vriendelijke eigenaars, rustige ples«k

Oase van Rust

Hans
17-7-2014

Het wordt voor ons stilaan traditie logeren in Casa Vincent, deze keer verkozen we om er 3 weken te verblijven tijdens de maand mei. Het weer was top en de eigenaars Denise en Herman waren zoals steeds zeer gastvrij en behulpzaam. Ze wonen al 20 jaar in de Algarve en betere informatie over de streek, restaurantjes en geheimtips kan je nergens krijgen. Volgend jaar zeker terug!

Een zalige, heerlijke en ontspannen vakantie !

Martine Engels
16-7-2014

In juni ll. hebben we na onze drukke werkzaamheden volop genoten van een heerlijk rustgevende vakantie in Casa Vincent. De Vlaamse eigenaars waren zeer behulpzaam om ons te informeren over allerlei excursies , o.a. dolfijnen en watervogels spotten , restaurants en zigeunermarkten. Het appartement is heel mooi en praktisch ingericht. Strandlakens en een parasol zijn ook inbegrepen,dat was handig, ofwel trokken we naar het strand van Fuseta of lieten we ons overzetten naar het mooie eiland. Overdag relaxen aan het zwembad en ‘s avonds heerlijk barbecue-en, en het vissersdorpje Fuseta ontdekken met zijn heerlijke restaurantjes. Hier komen we terug, zeker weten en zelfs elk jaar als we kunnen !!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Vincent in Fuseta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Vincent scoort een 9.18 uit 10 op basis van 20 reviews.