Appartement Vitor's Village

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

Vriendelijk ontvangst bij het rustige appartementencomplex Vitor’s Village. Er zijn twee zwembaden met voldoende ligbedden en ook vind je hier een restaurant en bar. Er gaat een shuttlebus richting het strand. Het dorpje Portimão is makkelijk te bereiken en erg leuk. In Ferragudo zijn veel goede restaurantjes.

320 reviews over Appartement Vitor's Village

• 10Aleksandar Djukic01-08-2019

Fantastisch!!!

Wederom heerlijke vakantie gehad in dit prachtige appartementencomplex, alweer 4de keer op rij!!! En we gaan zeker nog een keer. Lekker eten in het restaurant, vriendelijk personeel, schone ruime appartementen, prachtige regio een auto huren is aan te raden. Heerlijke restaurants in het kleine centrum.

• 2018
    9K. Brugel01-12-2018

Super appartement in een rustig dorpje

Echt prachtige appartementen. Ruim, schoon en alles is er. Wij hadden begane grond met klein tuintje, lag direct aan gezamenlijke tuin. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Enige nadeel was handdoekje leggen zoals we dat vaker meemaken. De bedjes bij het zwembad waren al snel vol. Omgeving leuk, auto huren must. Plaatsje zelf vonden we weinig aan. Te rustig. Als je savonds vertier zoekt moet je hier niet heengaan. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

• 7Neina13-08-2018

Leuke rustige plaats.

Leuke rustige appartementen. Gezellig plaatsje met paar terrasjes en wat winkeltjes. Dorpje is via een steile helling makkelijk te bereiken. Leuke appartementen, bij aankomst schoon (schoonmaak daarna is wel minder). Het bijboeken van zwembad of rivier zicht stelt weinig voor (geen aanrader). Wij keken schuin op het zwembad tussen de palmbomen door. Zwembad is leuk en er is bijna geen handdoekje leggen. Personeel is echt chagrijnig. Iedereen behalve de dame van het winkeltje. Die is echt geweldig lief en spontaan. Bij het ontbijt durf je niets te vragen, ze kijken je bijna weg. Ontbijt is overigens eentonig en karig. Er is eigenlijk geen kinderanimatie. 2 dames staan met hun handen op hun rug ballen te gooien in het zwembad. Ze spreken geen woord engels.

Wij hadden een auto gehuurd en zijn de kust af geweest. We hebben zeker een hele leuke vakantie gehad en genoten.

• 8Manon13-08-2018

Een aanrader!

Leuke accommodatie met gezellig zwembad. De appartementen zijn ruim en leuk opgezet. De kinderen vonden het jammer dat er geen glijbaan was, maar de aquaparken in de omgeving hebben dat goed gemaakt. In het dorpje Ferragudo is niet zoveel te doen maar er zijn wel veel goede restaurantjes. Ook restaurant Purple in Vitor Village is goed. Portimão is aan de andere kant van de baai. Leuk om naartoe te gaan met het ferry bootje.

Geboekt bij neckermann
  • 8Rianne L.23-06-2018

Echt genoten van dit mooie appartement! Top!

Heerlijk ruim en schoon appartement, perfecte centrale ligging, dichtbij de mooiste plekjes in de Algarve. Goed ontbijt en enorm vriendelijk personeel. Een auto is wel nodig, maar gemakkelijk online te huren vanuit de luchthaven (zeer goede ervaring met Keddy/Europcar)! Je rijdt dan binnen enkele minuten in een auto in 60min naar Vitors Village!

Dear Rianne,

Thank you for your comments.

• 9C. Van Belzen16-06-2018

Ruime appartementen met een prachtige ligging!

Schoon en ruim appartement. Wij reisden met 2 jonge kinderen, de jongste hebben we in het babybedje op de hal laten slapen. De hal was ook lekker ruim. Zo hadden we allemaal aparte 'slaapkamers'. We hadden als referentie aangegeven dat we dichtbij het zwembad wilden en op de begane grond. Dit is ook gelukt en we konden dus lekker samen aan het zwembad zitten met de babyfoon als de kinderen een dutje deden. Helaas zat het weer echt niet mee, veel bewolking en fris. Maar daardoor hebben we ontzettend veel gezien van de prachtige omgeving met de huurauto. Vitor's Village ligt heel centraal. Helaas wel 1,5 uur transfer vanaf het vliegveld maar je kan natuurlijk ook meteen een huurauto vanaf het vliegveld nemen. We hadden logies ontbijt en het ontbijt is simpel maar absoluut goed met heerlijke koffie! Complex ligt op een steile heuvel dus wel even klimmen. Veel goede restaurants te vinden in Ferragudo. Al met al absoluut een aanrader!!

Dear Van Belzen,

Thank you for your nice review The Mangement

• 2017
    9Catharina09-10-2017

Geweldig

Vrienlijke mensen, schoon appartement, keurig onderhouden. Een auto is wel erg fijn. We zijn een gezin met vijf personen. Omdat de appartementen 4 persoon waren kregen we twee appartementen die door een tussendeur aan elkaar gekoppeld waren. Super!!

Dear Catharina,

we appreciate very much your review.

the management

• 9Steef van den Berg22-07-2017

Top locatie met een waanzinnig uitzicht

Vitors is een mooi en uitgebreid resort op een berg dicht bij een gezellig dorp

Rui Costa, manager, 25-08-2017

Dear, Steef van den Berg,

Thank you for your nice comments.

• 8Richard de Groot20-07-2017

Super locatie

De omgeving en faciliteiten waren geweldig, de kamers waren gehorig

• 9Christa18-07-2017

Aanrader!

Bij binnenkomst hadden we niet beseft hoe luxe het appartement en complex is. Flatscreen tv. Haardroger en zelfs een strijkijzer. Koffiezet apparaat en waterkoker. 2 kleine elektrische pitjes om te koken. Airco in woon en slaapkamer. De schoonmaak die elke dag komt. Je bedden die opgemaakt worden en nieuwe handdoeken die je elke dag krijgt.
    Wat we misten was een schaar en garde. De bedden zijn niet vervelend hard maar stevig. Ben je met ze 3en kan je ook elke dag het bed van de slaapbank in de slaapkamer zetten. Ivm schoonmaak wel elke dag t bed terug zetten. Prima te doen als je samen tilt. Wasmachine in het complex. Kost 5 euro per was. Wasdroger idem. Je zit luxe maar ver van dingen af. Een auto huren is een must of gewoon inclusief auto huren. Op woensdag bbq op het complex. Heerlijk restaurant waar een review eerder over sprak. Neem de mixed grill dat is zoveel dat je gewoon de left overs mee mag nemen.

Rui Costa, manager, 25-08-2017

Dear vlaasje,

Thank you for your review.

46 tips over Appartement Vitor's Village

• Patricia, 24-04-2012

Huur een auto om de omgeving te verkennen.

• patricia, 27-06-2012

Doe zeker een paar excurcies,de zigeunermarkt te Loulé, Cabo vincente,Silves,Lagoa.. Alleen de excursie"foto tour" is een afknapper,je zit meer in de bus dan dat je mooie plekjes bezoekt.

• Emmy, 24-09-2013

Huur een auto! Vooral als je net zoals wij in het naseizoen gaat, is er op het park zelf weinig te beleven (veel gezinnen met kleine kinderen en ouderen). Ga bij Cabo de Vicente (vroeger dachten ze dat daar de wereld ophield) de zonsondergang bekijken, super mooi! Het is het uur rijden zeker waard! Op zondagavond bij Club Nau gaan eten in Ferragudo. Je zit er heel leuk aan het strand en er is dan live muziek.

78 vragen over Appartement Vitor's Village

• christa, 12-05-2017

slapen 2 persoons kamer

Ik was benieuwd of iemand weet of het mogelijk is als je met 2 volwassenen en 1 kind een matras of stretcher kan krijgen om deze in de slaapkamer te kunnen plaatsen. Of er dus ruimte genoeg is.

• Elisabeth, 05-03-2017

zwembad

Ik zou graag willen weten of er een verwarmd zwembad is bij Vitor's Village?

Is het qua temperatuur in maart al aangenaam om buiten te zwemmen en of zonnen?

• Gerrie, 02-02-2017

transfer

is er een transfer naar het hotel

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht