Appartement Vitor's Village

Appartement Vitor's Village
8,7

44 tips over Appartement Vitor's Village

Janneke, 13-10-2016
Pak voor nog geen € 5 de taxiferry vanuit de haven van Ferraguo naar Portimao Marina en loop vandaar naar Praia da Rocha. Leuk dagtochtje!
Peter, 26-6-2016

Dorpsplein veel restaurantjes, allemaal goed eten, ook voor kinderen. Zijstraatjes met winkeltjes.

Bij haventje ook nog restaurants. daar ook opstappen voor watertaxi naar Portimoa erg leuk.

Lidl op 5 min met auto. Grote Jumbo op 10 min met auto in Portimoa in groot winkelcentrum Aqua.

Omgeving van kerk in Ferragudo gezellig met terrasjes en leuke straatjes. Auto huren is echt een must in de Algarve er is zoveel moois te ontdekken. Stranden Marinha, Amoreira en westkust Ajezur Albandeira

Melroy, 20-7-2015
Ga in Ferragudo naar Wildwatch Algarve, dan kun je mee met een boot om dolfijnen te spotten. Ook leuk voor kinderen. Boek indien mogelijk bij kras.nl, dan kun je appartement/vlucht/huurauto ineen boeken, is ons prima bevallen, laat je bij het autoverhuur niets extra aansmieren, is niet nodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Vitor's Village voor je op een rij gezet:

Strand:

Marinha

Benagil

Hans, 30-6-2015
Zoals al gezegd: Visrestaurant Maré Viva en strandbar Kalu.
Chris Westdijk, 28-6-2015

- eten in dorpje bij O'Canto ( gezellige locatie + goed eten)

- eten bij Ferragood. ( zit er ongezellig uit, maar eten is goed)

- Boodschappen LIDL vlakbij. ( wel auto nodig 2 minuten)

- Alle bezienswaardigheden alsmede het achterland zijn alleen te bereiken met een auto, dus auto noodzaklijk.

floon, 24-6-2015

1. kamers verschillen in grootte. Wij hadden Pernalta 001B, groot appartement en volledig uitgerust.

2. Lunch op dorpsplein bijna de helft goedkoper dan 's avonds. Voor € 10 á € 11 compleet 3-gangen menu met ½ liter wijn.

D, 8-6-2015

Zeker een aanrader, huur een auto!

Geen rijbewijs? Er gaan ook lokale bussen.

Ik heb een bericht gelezen waarin geklaagd wordt over vele kinderen. Daarover kan ik zeggen, Ja ze zijn er. Hoe je daar mee omgaat ligt naar mijn mening geheel aan jezelf en de ouders van de kinderen. Hou in je achterhoofd dat het ook vakantie is voor de kids. Zwembad en kinderen staan gerant voor lawaai en gespetter.

Wil je dat niet? Trappetje naar beneden en daar heb je een rustiger zwembad. Voor ieder wat!

Wim Koerten, 25-3-2015
Als je veel zon wil hebben in het appartement dan zijn de zuidelijk gesitueerde appartementen het best. Je hebt daar ook een mooi uitzicht over de rivier. Je moet overigens wel van een hard bed houden want wij vonden het een beetje, te, hard. Dat kan misschien per appartement verschillen.
Familie uit Amersfoort, 31-8-2014
Huur een auto zodat je de omgeving goed kunt verkennen !

We hebben een aantal aanbieders voor Vitor's Village voor je op een rij gezet: