Appartement Vitor's Village

Appartement Vitor's Village
8,7

46 tips over Appartement Vitor's Village

Neina, 14-8-2018
Boek geen ontbijt (voor dat geld kan je een hoop lekkers halen in de buurt). Haal wat in het winkeltje of het dorp. In het winkeltje heb je heerlijk vers gebakken broodjes. In het dorp vind ja na het pleintje een bakker met heerlijke broodjes, zoetigheid en andere lekkernij. Probeer een "pastei de bakkeloa". Tegenover de bakker heb je een kleine supermarkt met vers fruit. Ook op de terasjes kan je heerlijk ontbijten.
Rianne L, 22-6-2018
Huur een auto bij Keddy/Europcar op de luchthaven. Binnen een paar minuten heb je een (goedkope) auto en je rijd in 60min naar Vitors Village.
Janneke, 13-10-2016
Pak voor nog geen € 5 de taxiferry vanuit de haven van Ferraguo naar Portimao Marina en loop vandaar naar Praia da Rocha. Leuk dagtochtje!

We hebben een aantal aanbieders voor Vitor's Village voor je op een rij gezet:

Peter, 26-6-2016

Dorpsplein veel restaurantjes, allemaal goed eten, ook voor kinderen. Zijstraatjes met winkeltjes.

Bij haventje ook nog restaurants. daar ook opstappen voor watertaxi naar Portimoa erg leuk.

Lidl op 5 min met auto. Grote Jumbo op 10 min met auto in Portimoa in groot winkelcentrum Aqua.

Omgeving van kerk in Ferragudo gezellig met terrasjes en leuke straatjes. Auto huren is echt een must in de Algarve er is zoveel moois te ontdekken. Stranden Marinha, Amoreira en westkust Ajezur Albandeira

Melroy, 20-7-2015
Ga in Ferragudo naar Wildwatch Algarve, dan kun je mee met een boot om dolfijnen te spotten. Ook leuk voor kinderen. Boek indien mogelijk bij kras.nl, dan kun je appartement/vlucht/huurauto ineen boeken, is ons prima bevallen, laat je bij het autoverhuur niets extra aansmieren, is niet nodig.
M., 7-7-2015

Strand:

Marinha

Benagil

Hans, 30-6-2015
Zoals al gezegd: Visrestaurant Maré Viva en strandbar Kalu.
Chris Westdijk, 28-6-2015

- eten in dorpje bij O'Canto ( gezellige locatie + goed eten)

- eten bij Ferragood. ( zit er ongezellig uit, maar eten is goed)

- Boodschappen LIDL vlakbij. ( wel auto nodig 2 minuten)

- Alle bezienswaardigheden alsmede het achterland zijn alleen te bereiken met een auto, dus auto noodzaklijk.

floon, 24-6-2015

1. kamers verschillen in grootte. Wij hadden Pernalta 001B, groot appartement en volledig uitgerust.

2. Lunch op dorpsplein bijna de helft goedkoper dan 's avonds. Voor € 10 á € 11 compleet 3-gangen menu met ½ liter wijn.

D, 8-6-2015

Zeker een aanrader, huur een auto!

Geen rijbewijs? Er gaan ook lokale bussen.

Ik heb een bericht gelezen waarin geklaagd wordt over vele kinderen. Daarover kan ik zeggen, Ja ze zijn er. Hoe je daar mee omgaat ligt naar mijn mening geheel aan jezelf en de ouders van de kinderen. Hou in je achterhoofd dat het ook vakantie is voor de kids. Zwembad en kinderen staan gerant voor lawaai en gespetter.

Wil je dat niet? Trappetje naar beneden en daar heb je een rustiger zwembad. Voor ieder wat!

We hebben een aantal aanbieders voor Vitor's Village voor je op een rij gezet: