Appartement Vila Castelo

Appartement Vila Castelo

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Castelo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Vila Castelo in het Nederlands

Heerlijke vakantie op een prima locatie

Alex
7-8-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een zwembad, het strand en het leuke dorpje Ferragudo op loopafstand hebben we ons prima kunnen vermaken. Neem ook nog eens de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de mensen die er werken, er alles aan doen om je het naar je zin te maken en je vakantie kan niet meer stuk. Ook als uitvalbasis om het mooie Portugal te ontdekken is het een prima locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Castelo in Ferragudo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Castelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.