Hotel Aeromar

5 reviews over Hotel Aeromar in het Nederlands

Dichtbij het vliegveld.

Irma
30-4-2017

Het hotel is wat verouderd. Maar voor een nacht is het slapen dicht bij het vliegveld heel aangenaam. In 2016 is er een houten loopbrug naast de weg gebouwd en aardoor is praia de Faro nog aantrekkelijker geworden. Vooral bij eb over de brug lopen !

Gastvrijheid met een hoofdletter G!

Emiel300373
27-3-2012

De gastvrijheid en behulpzaamheid van dit hotel kent geen grenzen!

Een voorbeeld; "Wij gingen zwemmen in het ver weg gelegen gemeentelijke zwembad. Om hier binnen te mogen moest elk van de bezoekers een legitimatiebewijs kunnen tonen. Die hadden we natuurlijk niet bij ons. Vervolgens hebben we vanaf het zwembad naar het hotel gebeld. Zij hebben voor ons de paspoorten van onze kamer gehaald en deze naar het zwembad gefaxt. Fax werkte niet goed en daarom hebben ze het toen maar gemaild."

De familie die dit hotel runt doet zo super zijn best om het de gasten naar de zin te maken, ongelooflijk!

zeer aangenaam om daar te verblijven.

naam naam
30-11-2011

Estalagem Aeromar in Faro ligt dichtbij luchthaven Faro, aan de ene kant uitkijk op

't strand en aan de andere kant uitkijk op op de lagune Ria Formosa en de lucgthaven.

Goed bereikbaar met de bus en accepteert ook honden.

Daarbij een vriendelijk familiebedrijf en in de buurt ook andere uitstekende restaurants aan strand.

Aanrader! Loopafstand van Vliegveld Faro

Emiel300373
20-6-2011

Wij zijn in juni hier een weekendje verbleven. De lokatie is perfect, 30 minuten lopen vanaf het vliegveld of 5 euro met de taxi. De voordeur van het hotel grenst aan een heerlijk zee-strand en aan de achterkant vind je een rivier-strand. het is een familiehotel. Alle Portugezen op het eiland doen enorm hun best om alles voor de klanten te doen. De kamers zijn wat oubollig maar ons deerde dat totaal niet omdat de kwaliteit van het meubilair prima is.

Al met al een aanrader!

Super service!!

macken
13-3-2011

Omdat we zaterdagavond laat aankwamen gekozen voor het "touristmenu" vis, was helemaal super.

Zeer ruime keuze bij het ontbijt met vers fruit, een ouwe saeco espresso machine met heerlijk espressootje en alleraardigst personeel.

Kamers een beetje verouderd, met name de matrassen. Door een giga stortbui (lekkage op de kamer) hebben we de laatste nacht op een andere kamer met iets beter matras geslapen.

De ligging is fenomenaal, aan de ene kant de Ria Formosa en de andere kant de oceaan met leuk strand (ben benieuwd hoe druk dat 's zomers is, want nu was het op zondag met prachtig weer al filerijden voor de éénbaansbrug)

We hebben een aantal aanbieders voor Aeromar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aeromar in Faro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aeromar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aeromar scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.