Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi

Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada de Faro Palácio de Estoi voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi in het Nederlands

Mooi hotel en idem uitzicht, helaas ook minpunten.

Prachtig voormalig paleis
13-6-2016

Gigantisch grote, modern ingerichte kamer met mooi zicht op het landschap en badkamer met een fantastische douche.

Deze pousada is, ook voor de navigatie, niet te vinden en de receptionist, die zijn dag niet heeft, beaamt dit.

Geen gebruik gemaakt van het diner, maar de ambiance is als een ongezellige bedrijfskantine.

In een vitrine naast de receptie staan flessen wijn vanaf € 60,00, waarvan de duurste € 78,00.

Met de wereldwijd bekende wine-app kom je er al snel achter dat deze wijn nog geen € 20,00 kost. Nou, dan maar geen wijntje mee naar de kamer.

Bij vertrek 's ochtends om 6.00 uur op verzoek een ontbijtpakket meegekregen, bestaande uit een appel, flesje appelsap en belegd brood. Het brood was echt niet te eten. Hoe kun je dit nou meegeven?!

Mooie combinatie van Rococo en modern

H.H.G. Wiegmans
1-5-2015

Rococopaleisje met in het paleisgedeelte de centrale voorzieningen en in het aangebouwde, moderne, gedeelte de kamers en het zwembad/interne pool en de parkeergarage. het antieke gedeelte is onrecht aangedaan door de moderne meubels. De kamers zijn groot, redelijk schoon en voorzien van mooi sanitair. Het aircorooster gaf forse tikken waardoor wij vrijwel niet hebben kunnen slapen, ook niet toen wij van kamer gewisseld zijn. Daar bleek zich hetzelfde probleem voor te doen. Wij hebben de zaak opgelost met slaptabletten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en het diner zijn uitstekend. De prijzen voor het eten zijn wat aan de hoge kant voor Portugese begrippen. Even het hotel uit naar links en je zit vrijwel in het plaatselijke restaurantje. Wij vonden de kwaliteit van het eten duidelijk minder dan in het palacio, maar je betaalt ook minder. Houd er verder rekening mee dat de hele tent vol Nederlanders zit. Dat geeft niet echt het gevoel in Portugal te zijn.

als een prinses in portugal!

P. Hamming
18-9-2013

Heerlijk hotel om een nacht of paar dagen te verblijven. Heerlijk rustig; fijne ambiance, ruime kamers, grote bedden en goed eten.

Zelfs bij vertrek om 05.00 uur in de ochtend werd er een uitgebreid ontbijt via roomservice gepresenteerd. Petje af!

Dit is de Pousada waar we van hadden gedroomd. De zalen worden als lounge ruimte gebruikt. Alle voorzien van airco. De kamers bevinden zich in een stenen, 'bunkerachig gebouw', een beetje verscholen in het landschap.

De balcons hebbeb een schitterend uitzicht over het landschap. Het zwembad was zeer kindvriendelijk. De bar aan het zwembad levert uitsluitend drankjes in plastic glazen. Mijn prosecco kwam in een fraai champagneglas. Je voelt je verwend door de vriendelijkheid van het personeel.De auto kan gratis staan in de parking onder het hotel Er is valet service. Erg prettig als je lang gereisd hebt.Eten doe je in de plaatselijke restaurantjes in de plaats. Veel goedkoper en ook knusser!

Bijzonder fraaie locatie in en naast het paleis van Estoi gelegen, op 15 autominuten van luchthaven Faro. Centraal gelegen in de Algarve, ook Sevilla is binnen 2 uur aan te rijden.

Geen entertainment of activiteiten in het hotel, een eenvoudig zwembad maar ook een verwarmd binnenbad(je) met jacuzzi en sauna maken het kind onvriendelijk, maar voor ons was dat zeker een voordeel!

Geweldige accomodatie

Jan
25-6-2011

+luxe pousada in prachtig palacio

+ruime parking

+grote comfortabele kamers

+prachtig zwembad met uitzicht

+ontbijt is compleet

minpunten:

-restaurant is geen aanrader (eten is niet vers en is droog en komt blijkbaar uit microgolf) Als men daar nu nog iets aan doet is dit een topper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi in Estoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada de Faro Palácio de Estoi scoort een 7.6 uit 10 op basis van 6 reviews.