Appartement Casa Kamari

51 reviews over Appartement Casa Kamari in het Nederlands

Heerlijk rustig.

Marianne Lemaire
2-11-2015

J e moet van rust en gezelligheid houden,zeker niet van de drukke en ongezellige toeristenplaatsen ,vol met hoge appartementcomplexen en hotels.Casa kamari ligt op 15 min. van vliegveld Faro,buiten de toeristische drukte.Hier krijg je de mogelijkheid om de Algarve te leren kennen,een huurauto is een must.Karin en Mark doen alles om het de mensen naar hun zin te maken.

Paradijsje!

miriam rienstra
26-8-2015

Casa Kamari is n plek waar je de poort binnen komt en je voelt je gelijk thuis! Mooie aangelegde tuin met overal verrassingen, verschillende plekjes waar je kunt zitten/liggen, een heerlijk zwembad, een mooi/sfeervol huis met alles erop en eraan en t toetje zijn Karin en Mark!! Zo'n gastvrije en warme mensen!! Ons verblijf bij jullie was van het begin tot t einde één gróót féést!!!

Wij gaan zéker weer terug naar dit paradijsje!

Ron, Miriam en Mark Rienstra

Fantastisch! Aanrader

Inge de Kraker
25-8-2015

Wat hebben wij genoten! Een paradijsje! Wij zaten in het huisje Quinta, prachtig, schoon,gezellig ingericht en met een prachtig dakterras. Alles was op en top voor elkaar, en zo heerlijk rustig en privé. En wat een prachtige tuin en dan het zwembad, zo mooi afgewerkt met prachtige tegeltjes. Alles was super! En wat zijn Mark en Karin lieve mensen, gastvrij en dan zo maar even wat eitjes brengen van de 3 kippen die daar lekker rondscharrelen. Een plek om tot rust te komen, weg van de drukte. Wij hebben veel gedaan en gezien en ondernomen en genoten van een mooi stukje Portugal! Een aanrader! Wij komen vast en zeker nog eens terug!

Geweldige plek

Familie Wijnveld en Boekhorst
6-8-2015

Wij zijn van 9 tot 16 juni 2015 met z,n vieren op deze locatie geweest en hebben het prima naar de zin gehad. Alles zag er goed en schoon uit, ook de tuin en het zwembad waren dik voor elkaar. De eigenaren waren ook heel aardig. Verder niets dan lof. Henk Loes Joop Jose

Een echte aanrader!

michel en miranda burgwal
20-10-2014

Bij Casa Kamari geen uniforme kamers/appartementen maar authentieke en zeer sfeervol ingerichte huisjes. Je voelt je gelijk thuis. Er staan zelfs veel boeken en tijdschriften. De televisie ontvangt de Nederlandse zenders zodat je je favoriete programma niet hoeft te missen.

Het terrein is al even sfeervol als de huisjes.

Er zijn meerdere zitjes om in zon of schaduw van alle prachtige planten, bloemen en fruitbomen te genieten.

Bij het zoutwater-zwembad (dus geen chloor!!) kun je in de hangmat of op een strandbedje lekker luieren.

Eigenaren Mark en Karin zijn zeer gastvrij en vriendelijk.

Op loopafstand is een eenvoudig restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een zeer schappelijke prijs.

Daarom : Een echte aanrader!!

Voor mij "DE" vakantie!

Raymond Boon
11-9-2014

Een oase in een rustig gebied met uitval mogelijkheden naar meer toeristisch plaatsen, en een kwartier rijden vanaf het vliegveld.

De eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam als er iets mocht zijn.

Bij het huren van een auto op Faro AirPort, maar bestelde bijvoorbeeld zelfs brood voor ons toen ik het vergat.

Wij zijn er nog maar twee keer geweest, maar heb er twee nieuwe vrienden bij.

Huisjes zijn schoon, half in je vakantie komen ze schone handdoeken en keukentextiel brengen.

Op 100 meter zit een restaurant, maar dat moet je smaak zijn.

Ik hou liever van chique eten, maar de wijn is daar zalig.

Idyllisch plekje in de Algarve.

ineke Vlug
26-8-2014

We hadden een sfeervol ingericht huis, met heerlijke plekjes om buiten te zitten en daarbij een mooi zwembad. En dat alles in een prachtige, liefdevol verzorgde tuin vol planten, bloemen en fruitbomen. Heel sfeervol en persoonlijk. In de benadering van hun gasten hebben Karin en Mark de volmaakte balans gevonden: warm en hartelijk en tegelijk met gepaste afstand. Een idyllisch plekje, ideaal om de Algarve verder te verkennen.

The place to be

Hans
27-6-2014

Waanzinnig mooie locatie, zeer gastvrije eigenaren, kortom..... een bezoek meer dan waard!

super plekje!

Sabine
4-3-2014

Wij hebben het erg naar ons zin gehad bij Casa Kamari, we logeerden in de Quinta met 5 personen (2 volw. en 3 kids). Erg gezellig, compleet ingericht huisje met dakterras vanwaar mooi uitzicht over Faro en je kunt zelfs de zee zien! Karin en Mark zijn erg (kind)vriendelijk en gastvrij. Alles is met veel sfeer ingericht; buiten overal leuke zitjes, mooie beplanting en leuke details. Wij vinden dit ook het mooiste stukje van de Algarve en de ligging is een goed uitgangspunt om de rest van de Algarve te bekijken met een auto. We hopen nog eens terug te komen bij Casa Kamari en durven dit met een gerust hart aan te bevelen bij andere mensen!

Genieten in 'het andere Portugal'

Rob en Jeannette
7-9-2013

Casa Kamari valt voor ons in de categorie "Het andere Portugal". Je leeft tussen de lokale bevolking. Geen drukke wandelpromenade, aangelegde vakantiedorpen of hoge appartementsgebouwen, maar een bijzonder sfeervol verbouwde Portugese boerderij waarop 3 huisjes zijn ingericht. De huisjes zijn smaakvol en typisch portugees opgezet. In de grote tropische tuin, met een zeer verzorgd aangelegd zwembad, zijn vele romantische hoekjes te vinden, waar je heerlijk tot rust kunt komen.

Leuke strandjes en lekkere restaurantjes zijn met een auto (noodzaak) snel bereikbaar, net als de luchthaven (geen overlast!). Door de strategische ligging kun je al het gewenste vertier dat de Algarve biedt (druk of rustig) binnen 15-60 min. bereiken.

Tot slot mag niet onvermeld blijven de warme en bijzonder gastvrije wijze waarop de eigenaars, Karin en Mark, het hun gasten naar de zin maken, zowel jong als oud. Kortom een toplocatie waar wij graag weer terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Kamari in Estoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Kamari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Kamari scoort een 9.57 uit 10 op basis van 51 reviews.