Appartement Casa Kamari

Appartement Casa Kamari
9,5

7 tips over Appartement Casa Kamari

Vivian, 10-1-2015

- Ponta da Piedade: een mooi uitzichtpunt ongeveer 50 minuten rijden.

- Ferragudo: de beste visrestaurants van de Algarve. De restaurants liggen bij de haven. Bijv. Sueste

- openhaard hout kopen aan de straat, vele malen goedkoper en beter hout dan in de supermarkt.

- Praia da Falesia: een erg mooi stranden, 20 minuten rijden.

- Restaurant O Gambres in Faro – Typisch portugees.

- typisch portugese markt in Loule (zaterdagochtend)

- dagje Albufeira en Tavira

michel en miranda burgwal, 20-10-2014

1) Huur een auto om de mooie Algarve te ontdekken.

2) Bestel via Mark en Karin verse broodjes, ze zijn heerlijk.

Marianne Stroomer, 31-8-2013
Het restaurantje aan het eind van de straat is typisch Portugees. Het eten is er eerlijk en sinds kort hebben ze ook regelmatig een Fado-avond. Vader en dochter zingen dan vol passie, terwijl de dorpsbewoners ademloos toekijken. Mooier kan niet!

Cobie en Fop den Oudsten, 26-5-2013
Kust gebied en binnenland, alles is een aanrader !!!
Huib en Hannie Hoogendijk, 6-1-2013

Je moet wel in het bezit zijn van een auto anders is het wat ver van alle dingen die je wilt doen er is alleen een klein restaurantje beneden aan de berg .

Maar daarom is het juist zo echt Portugal lekker tussen de Portugezen .

Marco van Veelen, 22-7-2012
Wil je echt lekker en goed verzorgd en niet te duur eten.??? ga dan naar Restaurant Ijsconderijo in S.Bras de Aportel op de Avenida da liberdale 75 ongeveer 10 min rijden .

mildred van der lande, 23-5-2012
Moeite vandaar af is zeker om de kust te verkennen.