Appartement Casa Kamari

Appartement Casa Kamari
9,6

51 reviews over Appartement Casa Kamari in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige vakantie en accomodatie!

Petra
28-6-2018

Een heerlijke vakantie gehad. De lieve eigenaren Mark en Karin geven je een welkom gevoel en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt.

Als je van rust houdt, is de ligging ideaal. Een goede uitvalbasis voor de bezienswaardigheden in de omgeving. We hebben gelogeerd in het 'middelste' huisje met de vide en dat was van alle gemakken voorzien.

Kortom, als wij weer voor een zonvakantie kiezen, gaan wij zeker weer naar Casa Kamari.

Heerlijke vakantie!

Dominique
30-10-2017

Prachtig vakantiepark, heerlijk rustig en vriendelijke eigenaren!

Geweldige vakantie gehad gaan echt terug

Ton en Yvonne
28-10-2017

De service van Karin en Mark, die zeer vriendelijk en gezellig zijn. De mooie akkomodatie met zeer wijds uitzicht vanaf het dakterras, kortom een toplocatie met alleen maar positieve reacties!!! En dit allemaal in de mooie Algarve 🇵🇹.

Batterij opladen!

Edwin en Marianne
27-8-2017

Bij Casa Kamari kun je echt jouw batterij opladen. Heerlijk in de zon liggend bij het zwembad of bij alle leuke strandjes in de buurt. De warmte van Karin en Mark neem je de rest van het jaar mee in jouw hart! De huisjes zijn gezellig Portugees ingericht en de service is perfect. Samen een barbecue met de andere gasten is altijd gezellig, mede door het gitaarspel van Mark en de perfecte gastvrouw Karin.

Heerlijk

Erik
10-8-2016

Onze vakantie bij Casa Kamari was heerlijk.

Mark en Karin zijn enorm gastvrij, de app zijn schoon en comfortabel.

Centrale ligging om de prachtige omgeving te ontdekken.

Ligt op ong. 7 km van Faro landinwaarts. Leuk huisje en geweldig zwembad. De tuin is een plaatje. Mar en Karin doen alles om het je naar de zin te maken. Vervoer is wel noodzakelijk voor je uitstapjes en boodschappen. Wij hadden een scooter gehuurd en heerlijk genoten van het weer en de omgeving. Goedkoop visrestaurant op loopafstand, erg lekker gegeten maar niet de bediening die we in Nederland gewend zijn.

ons paradijs!

miriam rienstra
2-5-2016

Casa Kamari is n fantastische plek om je vakantiegevoel optimaal te beleven!!! Je voelt je welkom en thuis!

Ideale plek om je accu op te laden en de Algarve met al zijn pracht te ontdekken en van te genieten!!!

Wij gaan zeker weer terug!!!!

Verzorgd, gastvrij, gemoedelijk.

Fam. Wolffenbuttel
16-4-2016

Een klein paradijsje in de Algarve!

Wim en Tineke Jochems
18-11-2015

Zodra je bij casa kamari binnenkomt wordt je verwelkomt door de zeer gastvrije Karin en Mark.De huisjes zijn zeer compleet een zwembad een schitterende tuin met veel fruitbomen en gezellige zitjes echt super zo verzorgd, zo knus.Het restaurant om de hoek is zeker een aanrader voor weinig geld heerlijk eten.Karin en Mark bedankt voor de gezelligheid en we komen zeker een keer terug.

Ultieme gezelligheid

Ton & Yvonne Stolk
7-11-2015

Casa Kamari, in één woord geweldig; vakantie ten Top! Schitterende appartementen, hele mooie tuin, ligt niet in een toeristisch gebied, op korte afstand van vliegveld, Faro, andere leuke steden. En heerlijk goed betaalbaar familie restaurant op loopafstand, dit op z'n Portugees. En natuurlijk niet te vergeten de gezellige, lieve, behulpzame eigenaren Karin en Mark . Ook de gezelligheid van Aantje niet te vergeten. Komen er zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Kamari in Estoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Kamari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Kamari scoort een 9.57 uit 10 op basis van 51 reviews.