Reviews over Estoi

Een waar paradijs

Coby Ten Ham3435ea ham,
    11-11-2018

Een waar paradijsje. Zeer gastvrije eigenaren. Heerlijke plek om teontspannen. Goed uitgangspunt om Algarve te ontdekken. Ook Spanje is nabij. Deze casa iszeerzeker aangeraden. Prima huizen, heerlijk zwembad, prachtige tuin! Doen!!

Adembenemend

M.,
    30-10-2018

Deze lente ben ik 10 dagen in Villa Violeta geweest, een heerlijke tijd. De villa ligt op een 20 minuten van het vliegveld van Faro en heeft een prachtig uitzicht over land naar de zee toe. De villa zelf is van alle gemakken voorzien en - per auto - goed bereikbaar. Helaas was het in de periode dat ik er was niet het Portugese weer wat gewoon is voor die tijd van het jaar. Hierdoor heb ik weinig van het zwembad gebruik gemaakt. Wél was het heerlijk om in de perfect onderhouden tuin te relaxen. Wanneer je rust zoekt, dan is een verblijf in Violeta ideaal. Wanneer je, net als ik, nieuwsgierig naar de omgeving bent aangelegd, ook dan is Violeta ideaal. Het is centraal gelegen ten opzicht van Faro, de Spaanse grens en de ruige westkust. Kortom, 10 dagen is voor mij veel te kort om de omgeving te ontdekken en ik kom hier graag weer een keer terug.

Geweldige vakantie en accomodatie!

Petra,
    28-6-2018

Een heerlijke vakantie gehad. De lieve eigenaren Mark en Karin geven je een welkom gevoel en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt.

Als je van rust houdt, is de ligging ideaal. Een goede uitvalbasis voor de bezienswaardigheden in de omgeving. We hebben gelogeerd in het 'middelste' huisje met de vide en dat was van alle gemakken voorzien.

Kortom, als wij weer voor een zonvakantie kiezen, gaan wij zeker weer naar Casa Kamari.

Prachtige locatie met een geweldig uitzicht!

Theo,
    6-11-2017

Een vrij gelegen villa omringt door een heuvelachtig landschap met in de verte een blik op de zee. Ruime dicht begroeide tuin met naast verschillende bloeiende planten ook genoeg schaduwplekken. We hebben genoten van het verwarmde zwembad en de buiten bbq. Alhoewel het eertse dorp op maar een paar kilometer afstand gelegen is, is een eigen auto een aanrader en eveneens handig om de omgeving van de Algarve te ontdekken. We komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie!

Dominique,
    30-10-2017

Prachtig vakantiepark, heerlijk rustig en vriendelijke eigenaren!

Estoi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews